قیمت فتوکپی ریکو mp7502

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

قیمت فتوکپی ریکو mp7502

قیمت فتوکپی ریکو mp7502 با توجه به استوک یا آکبند بودن آن متفاوت است. از آن جا که دستگاه های استوک دست دوم و کار کرده هستند. شما می توانید آن ها را با قیمتی بسیار کم تر تا یک سوم و یا حتی نصف قیمت اصلی خریداری کنید. دستگاه های کپی آکبند قیمت بسیار بالایی تا حدود چند صد میلیون دارند. که ممکن است خرید آن ها برای هر کسی مقدور نباشد. در این صورت می توانید. با خرید دستگاه به صورت استوک در هزینه های شروع کار خود صرفه جویی کنید.

فتوکپی ریکو mp7502

قیمت فتوکپی ریکو mp7502 با توجه به کاربردهای چند گانه ای که دارد. بسیار مناسب و استاندارد است.

دستگاه چند کاره

شما با استفاده از این دستگاه چند منظوره می توانید. کارهای کپی، پرینت، اسکن و فکس خود را یک جا انجام دهید. بدون شک قیمت فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 در مقایسه با خرید ۴ دستگاه جداگانه کم تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سرعت و کیفیت

این دستگاه ویژگی های بسیار عالی و پرکاربردی از قبیل سرعت و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد. به وسیله این دستگاه کپی می توانید. هم به صورت سیاه و سفید و هم به صورت رنگی فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید. سرعت چاپ در این دستگاه ۷۵ برگ در دقیقه است. که برای دستگاه های اداری سرعتی بسیار مناسب و عالی به شمار می رود.

صفحه نمایش لمسی و توان مصرفی

صفحه نمایش LCD قرار داده شده روی دستگاه به شما کمک می کند. که بتوانید در هر لحظه اطلاعات مفید و مهمی راجع به زمان باقی مانده، تعداد برگه های چاپ شده و یا باقی مانده به دست آورید. قیمت فتوکپی ریکو آفیشیو mp 7502 با توجه به توان مصرفی بسیار پایین آن ها بسیار مناسب است. این دستگاه برقی تنها دارای ۱۹۵۰ وات توان مصرفی است. که باعث می شود نگرانی بابت هزینه های برق آخر ماه خود نداشته باشید.

ویژگی های فنی دستگاه کپی

در کنار دانستن قیمت فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 بهتر است با ویژگی های فنی آن نیز بیشتر آشنا شوید.

اتصالات

این دستگاه فتوکپی دارای قابلیت اتصال از طریق پورت USB و کارت شبکه است و شما می توانید به راحتی هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم به انتقال اطلاعات بپردازید.

اسکنر

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، اسکنر یکی از قابلیت های این دستگاه است که با سرعت بسیار بالای ۱۳۰ برگ در دقیقه می تواند اسناد مختلف را برای شما اسکن بگیرد.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ در این دستگاه نیز بسیار عالی بوده و می تواند فایل های داده شده به دستگاه را با کیفیت ۱۲۰۰ DPI چاپ کند.

حافظه

در صورتی که حجم کاری شما بالا است و به دنبال خرید یک دستگاه چند منظوره با حجم بالا هستید، این دستگاه با داشتن رم ۱.۵ گیگا بایتی و ظرفیت هارد ۱۶۰ گیگا بایتی می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

سایز کاغذ

همچنین با خرید این دستگاه با گستره متنوعی از کاغذها با سایزهای مختلف تا حداکثر سایز A3+ می توانید کار کرده و فایل ها را در اندازه های مختلف مورد نظرتان کپی بگیرید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کپی ایران این دستگاه را به صورت استوک، با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 کلیک کنید.

One thought on “قیمت فتوکپی ریکو mp7502

  1. Pingback: قیمت کیوسرا 1635| مقالات آموزشی جهت آشنایی با قیمت کیوسرا 1635 در کپی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.