قیمت فتوکپی کار کرده

 شارپ 180

قیمت فتوکپی کار کرده

قیمت فتوکپی کار کرده هم مثل تمامی وسایل کاربردی که در مدت زمان استفاده شدن فرسوده می شوند ، می تواند متغیر باشد . پس باید با کمی تخصص و در نظر داشتن نکته هایی خاص اقدام به خرید نمود . موارد زیادی هستند که اگر در دستگاهی رعایت شده باشند ، می توانند در مناسب بودن آنها برای خرید نقش داشته باشند . قطعات داخلی و مهم ، بحث خودشان را دارند. که باید تست شده و مورد تایید قرار بگیرند . اما می شود با دقت در نکات جزئی تر نیز از سالم بودن یک دستگاه کپی اطمینان پیدا کرد . نکاتی که در ظاهر بی اهمیت هستند. اما در تشخیص دادن یک دستگاه مناسب تاثیر دارند و ممکن است حتی در قیمت دستگاه کپی کار کرده نیز اثرات مثبت یا منفی بگذارند .

کارتریج فتوکپی کار کرده

قیمت دستگاه کپی کار کرده را می توان با نحوه نگهداری شدن آن قبل از خرید بررسی و تعیین نمود . مثلا تعویض به موقع کارتریج چاپ . تعویض نشدن این بخش در تار و روشنی های یکباره تصاویر هنگام چاپ شدن تاثیر دارد . علاوه بر آن هیچ گونه پیامی به کاربر نمایش داده نمی شود و ممکن است. دستگاه کاملا از تونر خالی شده باشد .

نکات مهم درباره کارتریج چاپ

 

قیمت دستگاه کپی کار کرده را می شود حتی با در نظر داشتن مسایلی درباره کارتریج نیز تعیین نمود . مثلا اینکه آیا در مکانی خنک و تاریک نگهداری شده است ؟ آیا نسبت به حجم تصاویر و مقدار تراکم آنها ، می توان تعداد صفحات چاپ شده را مشخص کرد ؟ آیا دستگاه در شرایط محیطی نامناسب مثل محیط های با رطوبت بالا یا دمای بسیار بوده است ؟ کیفیت تونر موجود در آن آیا در مدت زمان استفاده شدن افت داشته است یا نه ؟

قطعات غیر اصل در فتوکپی کار کرده

قیمت دستگاه کپی کار کرده را می شود با توجه به قطعه های غیر اصلی که جایگزین قطعات اصلی شده اند در نظر گرفت . مثلا تونر های مورد استفاده بهتر است از تولید کنندگان اصلی آن دستگاه تهیه شده باشند . همچنین قطعاتی که تعویض شده اند باید از تولید کننده اصلی تهیه و نصب شده باشند . اگر این نوع موارد رعایت شده اند ، پس نگهداری از آن وسیله به طور مناسبی اتفاق افتاده است و می شود تا حدی اطمینان خاطر بیشتری از بی ایراد بودن آن داشت .

موارد مهم در تمیزکاری

قیمت دستگاه کپی کار کرده را می شود با دقت بیشتری در چگونگی تمیز شدن آن ، توسط صاحب قبلی آن تحت تاثیر قرار داد . دقت شود که آیا دستگاه مورد نظر ، به صورت دوره ای و مرتب تمیزکاری شده است ؟ به چگونگی تمیز شدن بیرون دستگاه نیز می توان دقت نمود ، تا به سلیقه صاحب قبلی آن پی برد . اگر آن قسمت ها با پارچه ای نرم و خشک تمیز شده باشند ، پس خش های جزئی به وجود خواهد آمد ، که در اصل ایراد دارد .

استفاده از دستمال مرطوب

همیشه باید برای تمیزکاری دستگاه از دستمالی مرطوب و نرم استفاده شود . هر نوع تغییر ظاهری یا ایجاد شدن ترک خوردگی ها در پوسته دستگاه ، چه با ضربه باشد یا استفاده غلط از ماده های شیمیایی نامناسب ، ایراد دارد . تمیزکاری آلودگی ها و گرد و غبار های موجود در داخل دستگاه یا تجمع آلودگی در کنج ها و همچنین تمیز نبودن کابل ها و سیم ها ، نشانه های نگهداری اشتباه دستگاه است .

شیشه فتوکپی کارکرده

قیمت دستگاه کپی کار کرده را می توان با دقت در شیشه دستگاه نیز تحت تاثیر قرار داد . اگر سینی دستگاه در هنگام تمیزکاری آسیب دیده باشد ، ایراد دارد . قسمت های خاصی که باید با دستمالی مناسب که رطوبت کافی و نرمی اندازه ای داشته باشد ، تمیز شود . در صورت خش دار شدن آن قسمت ها ، تمیزکاری ها کاملا اشتباه بوده اند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی کار کرده کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.