قیمت فتوکپی کیوسرا

تعمیر کپی کیوسرا

قیمت فتوکپی کیوسرا

قیمت فتوکپی کیوسرا مانند هر دستگاه چاپ دیگر با توجه به ویژگی ها و کاربری دستگاه متفاوت است. برای مثال دستگاه های اداری و ایستاده در تمامی برندها قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های خانگی و رومیزی دارند. علاوه بر کاربری ویژگی های دستگاه های چاپ مانند میزان حافظه، کپی دو طرفه، چند منظوره بودن و غیره نیز می تواند. بر قیمت دستگاه تاثیر مستقیم بگذارد.

از برند کیوسرا چه می دانید؟

قبل از آنکه به دنبال اطلاع از قیمت فتوکپی کیوسرا باشید بهتر است. کمی با تاریخچه این برند معروف آشنا شوید. این برند معروف فعالیت خود را در سال ۱۹۵۹ و در شهر کیوتو ژاپن با نام سرامیک کیوتو آغاز کرده است. این برند فعالیت خود را در زمینه های تولید تلفن همراه، دستگاه های کپی، لوازم پزشکی و دندان پزشکی، تجهیزات مخابراتی، سیستم های تولید انرژی خورشیدی، تجهیزات تصویر برداری و غیره توسعه داده است.

این برند معروف در حال حاضر یک شرکت بسیار قوی در بازار سهام بورس ژاپن بوده و ارزش بین المللی بالایی دارد. کیفیت تمامی تجهیزات این برند بسیار بالا بوده و محصولات مختلف آن به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود. بنابراین اگر به دنبال قیمت فتوکپی کیوسرا هستید. بدانید کیفیت بالا و سال ها تجربه به دنبال محصولات مختلف این برند می باشد.

قیمت فتوکپی کیوسرا به چه فاکتورهایی وابسته است؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. قیمت هر دستگاه فتوکپی به فاکتورهای مختلفی وابسته است. که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشد.

چند منظوره یا تک کاربرده بودن دستگاه

دستگاه های فتوکپی امروزه به دو شکل مختلف تک کاربرده و یا چند منظوره ساخته می شوند. شما با استفاده از دستگاه های تک کاربرده تنها می توانید. کپی یا پرینت یا فکس انجام دهید. در حالی که دستگاه های چند منظوره تمامی نیازهای اداری شما مانند کپی، پرینت، اسکن و فکس را یک جا انجام می دهند.

اداری یا خانگی بودن دستگاه

فاکتور دیگری که بر قیمت دستگاه های کپی تاثیر می گذارد. کاربری و سایز دستگاه است. دستگاه های اداری اندازه ای بسیار بزرگتر داشته و به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرند. در حالی که دستگاه های خانگی را می توانید. روی یک میز کاری قرار دهید. حجم کاری دستگاه های اداری بیشتر بوده و بدون شک قیمت بیشتری نیز دارند.

ویژگی های کاربردی و امکانات جانبی

مساله مهم دیگر که بر قیمت فتوکپی کیوسرا یا هر برند دیگری تاثیر می گذارد. ویژگی های دستگاه و امکانات جانبی آن است. کیفیت و دقت چاپ هرچه بالاتر باشد. قیمت دستگاه بیشتر خواهد بود. راه های ارتباطی متنوع مانند کابل شبکه، پورت USB و اتصال بی سیم نیز بر قیمت تاثیرگذار خواهد بود. امکانات جانبی مانند قابلیت نصب ذخیره خودکار ADF و سورتر نیز می تواند. بر قیمت دستگاه های چاپ تاثیر مستقیم بگذارد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی کیوسرا  کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.