قیمت کیوسرا ۱۶۳۵

نمایندگی کپی کیوسرا

قیمت کیوسرا ۱۶۳۵

قیمت کیوسرا ۱۶۳۵ با توجه به کیفیت ساخت و ویژگی های بسیار کاربردی دستگاه بسیار مناسب و ایده آل است. شما می توانید این دستگاه کپی را به صورت آکبند و یا به صورت استوک خریداری کرده. و از کیفیت و سرعت بسیار بالای آن حین کار لذت ببرید.

قیمت دستگاه کپی کیوسرا ۱۳۶۵ استوک و آکبند

همانطور که در بالا نیز اشاره شد شما می توانید این دستگاه کپی را به صورت استوک و یا به صورت آکبند خریداری کنید. اما آیا از میزان اختلاف قیمت دستگاه های استوک با دستگاه های آکبند اطلاعی دارید؟

دستگاههای استوک

دستگاه های استوک دستگاه های کار کرده ای هستند. که بیش از ۵ سال از کارایی آن ها نگذشته است. بنابراین این دستگاه ها کیفیت اولیه خود را به طور کامل نگه داشته و شما می توانید. با قیمت بسیار کم تر از همان کیفیت آکبند دستگاه استفاده کنید.

قیمت استوک و آکبند

قیمت دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ مانند تمامی دستگاه های کپی دیگر در حالت های استوک و آکبند متفاوت است. در صورتی که شما دستگاه کپی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. می توانید دستگاه را با قیمتی بین ۷۰ تا ۵۰ درصد قیمت اصلی خریداری کنید. یعنی اگر قیمت یک دستگاه کپی صد میلیون تومان باشد. شما می توانید مدل استوک آن را با قیمت ۵۰ میلیون خریداری کنید.

آیا به هر فروشگاهی برای خرید استوک اعتماد کنیم؟

درست است که قیمت دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ استوک و یا هر مدل دیگری نسبت به مدل آکبند آن بسیار کم تر است. اما مراقب باشید از هول حلیم به دیگ نیافتید! افراد سود جو بسیاری دستگاه های خراب و کار کرده خود را به عنوان دستگاه های استوک به فروش می گذارند و ممکن است. شما بدون توجه به نکات مهمی اقدام به خرید آن ها کنید.

قیمت متفاوت

اول آن که قیمت دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ استوک یا مدل های دیگر همانطور که اشاره شد در بهترین حالت تا نیمی از قیمت واقعی کاهش پیدا می کند. بنابراین اگر دستگاه استوکی با قیمتی کم تر از این مقدار پیدا کردید، راجع به کیفیت آن شک کنید. بهتر است قیمت دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ را پیدا کرده و محدوده قیمت استوک واقعی آن را برای خود تعیین کنید. از طرف دیگر حتما فروشگاه هایی را انتخاب کنید که دستگاه های فتوکپی را در تعداد زیاد و به شکل متنوعی برای فروش در اختیار شما قرار می دهند. زیرا این مساله نشان می دهد که شرکت واقعا وارد کننده دستگاه های استوک بوده و کیفیت دستگاه ها بالا است.

شناسنامه و گارانتی دستگاه

همچنین بهتر است قبل از خرید راجع به شناسنامه دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز سوال بپرسید. در صورت خرید از فروشگاه های معتبر تمامی موارد فوق همراه با دستگاه به شما تحویل داده می شود.

خرید از کپی ایران

کپی ایران یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین دستگاه های اداری از جمله دستگاه های چاپ است که مدل های بسیاری از این دستگاه ها را در برندهای مختلف دارد. شما با مراجعه به این سایت می توانید دستگاه های مختلف را با یکدیگر بررسی کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید دستگاه چاپ مناسب خود کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.