ویژگیهای شارپ  ۲۶۱۰

فتوکپی رنگی

 ویژگیهای شارپ  ۲۶۱۰

 

شارپ  ۲۶۱۰ دارای ویژگیهای خاصی است. این دستگاه از کیفیت بسیار فوق العاده چاپ بهره می برد. یکی از انواع دستگاه های چاپ اداری است که دارای ابعاد ۶۵۸*۸۳۴*۵۸۳ میلی متر بوده و وزن آن حدود ۷۴ کیلوگرم است. این دستگاه چاپ دارای عملکرد سه گانه پرینت، اسکن و کپی بوده و فایل های مختلف را به صورت رنگی چاپ می کند.

سایز کاغذ

 

یکی از مهم ترین ویژگی ها در دستگاه های چاپ، توجه به سایز کاغذی است که می توانید در آن قرار دهید. در واقع در صورتی که شما در هر مرکزی به خصوص در مراکز چاپ و نشر کار کنید، نیاز دارید فایل ها را در ابعاد مختلف و روی کاغذهایی با سایزهای مختلف چاپ کنید. در این دستگاه چاپ شارپ ۲۶۱۰ شما از این نظر با محدویت خاصی مواجه نیستید. حداکثر سایز کاغذ قرار داده شده در دستگاه سایز A3 است، بنابراین شما محدوده وسیعی از کاغذها در سایزهای مختلف را می توانید در آن قرار دهید.

کیفیت پرینت شارپ ۲۶۱۰

 

کیفیت چاپ فاکتور مهم دیگری است که خریداران و مشتریان دستگاه های چاپ همیشه بیش از هر موضوع دیگری به آن توجه می کنند. کیفیت چاپ بر اساس مقایس دی پی آی به معنی تعداد واحدهای تشکیل دهنده تصویر سنجیده می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر نیز بالاتر است.

دستگاه های چاپ اداری دارای رزولوشن های مختلفی هستند. شارپ ۲۶۱۰ دارای کیفیت تصویر ۱۲۰۰*۱۸۰۰ DPI می باشد. این کیفیت برای چاپ تصاویر و متون بسیار مناسب بوده و می تواند تمامی جزئیات مورد نظر را در تصویر به نمایش درآورد.

ذخیره سازی و انتقال اطلاعات

اتصالات شارپ ۲۶۱۰ کامل می باشند. به این نحو که هم سرعت انتقال اطلاعات بالا می باشد و هم احتمال از دست رفتن اطلاعات به حداقل رسیده است. شارپ ۲۶۱۰ از یک فضای انتقال اطلاعات RAM 3072 مگابایتی استفاده می کند که سرعت بسیار بالایی را برای انتقال اطلاعات در دسترس کاربر قرار می دهد. همچنین برای ذخیره سازی عکس ها و اسکن ها یک هارد دیسک ۱۶۰ گیگابایتی تعبیه شده است.

استفاده از فضای رم ۳ گیگابایتی که در حالت حداکثر توان به ۴ گیگابایت افزایش پیدا می کند، یک انتخاب بسیار قدرتمند برای یک پرینتر است. بسیاری از ماشین های اداری از پردازنده ها یا فضاهای انتقال اطلاعات ضعیفی استفاده می کنند. از این رو سرعت پردازش آن ها پایین می آید. ولی شارپ  ۲۶۱۰ امکان استفاده از نهایت قدرت دستگاه را به شما می دهد.

شما می توانید اوراقی که مکرر آن ها را پرینت می گیرد. بر روی هارد دیسک دستگاه ذخیره کنید. اوراقی مثل سربرگ ها یا پاکنویس ها اگر ذخیره شده باشند. می توانند در صرفه جویی زمان به شما کمک شایسته ای کنند. همچنین شما می توانید از فضای ذخیره سازی رایانه خود نیز به صورت اشتراکی استفاده کنید. حتی این امکان وجود دارد. که اوراق و اسناد خود را مستقیما به ایمیل یا کارتابل خود بفرستید.

اسکنر از ویژگیهای شارپ ۲۶۱۰

شارپ ۲۶۱۰ علاوه بر پرینت و کپی، قابلیت های اسکن و فکس را نیز دارا بوده و یک دستگاه چندکاره کامل می باشد. اسکنر دستگاه از یک سیستم جدید بهره می برد. این اسکنر مجهز به هر دو تکنولوژی نوین push scan و pull scan می باشد. در تهیه اسکن، وضوح و رزولوشن های مختلفی قابل انتخاب می باشند که از بازه گسترده ای را بین ۷۰ dpi الی ۶۰۰ dpi را شامل می شود.

وضوح حداکثری ۶۰۰ dpi برای اسکن بسیاری از اوراق و مستندات شما کافی می باشد. با این رزولوشن می تاونید آسوده خاطر باشید که هیچ جزئیاتی را از دست نخواهید داد. سنسورهای لزری دقیق دستگاه همه چیز را اسکن خواهند کرد. چه یک سند قدیمی با خوانایی دشوار و غیر مسطح باشد و چه یک کارت بانکی یا ویزیت با حروف برجسته، همه اسکن ها در نهایت کیفیت تهیه خواهند شد.

همچنین شما می توانید اسکن ها تهیه شده تحت فرمت های بسیار متنوعی ذخیره کنید. امکان ذخیره مستقیم اسکن های تهیه شده، حتی حین کپی از یک سند اصلی، امکان بسیار خوب و کارآمدی می باشد. در بسیاری از دستگاه ها شما باید هزینه جداگانه ای را برای ریداری لایسنس و امکان ذخیره این اسکن ها بگردازید. شما می توانید اسکن ها را تحت فرمت های XPS, TIFF, PDF, JPED و… ذخیره کنید.

ویژگیهای شارپ ۲۶۱۰

هرکسی در زندگی خود حداقل برای یک بار هم که شده نام برند شارپ را شنیده است. دستگاه ۲۶۱۰ شارپ یک پلتفرم پیشرفته MFP است که هر محیط مرتبط با IT به آن احتیاج دارد. چاپ دوطرفه، سرعت بالا و با کیفیت، چندکاره بودن، سازگاری با محیط زیست و … تنها بخش کوچکی از قابلیت های این محصول بی نظیر است.

خرید دستگاه

خرید دستگاه فتوکپی شارپ ۲۶۱۰ با توجه به یک سری فاکتورها و قابلیت های دستگاه صورت می پذیرد. قبل از خرید دستگاه فتوکپی بهتر است نیاز خود را با دقت خاصی کالبد شکافی کنید. در واقع باید مشخص کنید که جهت انجام کارهای خود به یک دستگاه چند منظوره نیاز دارید. و یا یک دستگاه فتوکپی حرفه ای مورد نیاز است. بهتر است بدانید که دستگاه های کپی به دو صورت تک کاره و چند منظوره در بازار موجود هستند، از اینرو کاربران براساس توان مالی خود اقدام به خرید دستگاه فتوکپی می کنند.

شاید ذکر است که خرید دستگاه فتوکپی چند منظوره برای کسانی که از توان مالی کافی برخوردار نیستند. یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل به شمار می آید. در واقع خرید دستگاه کپی چند منظوره دارای یکسری مزیت ها می باشد. برای مثال متقاضیان را از خرید چندین دستگاه فتوکپی بی نیاز می سازد. همچنین از دیگر مزایای خرید این نوع دستگاه کپی این است. که فضای بسیار کمی از محیط کاری را به خود اختصاص می دهد. بنابراین کسانی که کمبود جا دارند در این زمینه با مشکلی جهت انجام کارهای مواجه نخواهند شد.

همچنین دستگاه فتوکپی شارپ ۲۶۱۰ در مدل های مختلفی همچون بازسازی شده، آکبند و استوک به بازار عرضه می شوند. این مدل های مختلف از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع کاربران بر اساس این مدل های مختلف اقدام به خرید دستگاه فتوکپی می کنند. همچنین وجود این مدل های مختلف و متنوع دستگاه فتوکپی برای کاربر قدرت انتخاب بیشتری را به ارمغان می آورد.

قیمت دستگاه

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ ۲۶۱۰بر اساس نوع مدلی که دارد و همچنین ویژگی های دستگاه فتوکپی، مشخص می شود. بد نیست بدانید که امروزه با توجه به شرایط بد اقتصادی و نوسانات ارز قیمت دستگاه فتوکپی شارپ در همه موارد یکسان نیست. همچنین این مدل دستگاه فتوکپی در مدل های مختلف ( آکبند، استوک و بازسازی شده) در بازار موجود است. از اینرو هر کدام قیمت خاص خود را دارند. در بین مدل های مختلف، دستگاه فتوکپی شارپ ۲۶۱۰ بازسازی شده نسبت به دستگاه آکبند از قیمت کمتری برخوردار است. بنابراین افرادی که توان مالی کافی ندارند به راحتی می توانند دستگاه فتوکپی شارپ استوک و یا بازسازی شده را جهت خرید انتخاب کنند. چرا که این دو مدل نسبت به مدل آکبند از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

همچنین قابلیت های خود دستگاه همچون آپشن های اختیاری بر قیمت این مدل دستگاه فتوکپی به طور قابل توجهی تاثیرگذار است. در واقع حذف یا اضافه کردن هر کدام از امکانات اختیاری دستگاه کپی می‌تواند. قیمت دستگاه فتوکپی را به طور قابل توجهی کاهش یا افزایش دهد.

مزایا و معایب شارپ ۲۶۱۰

یکی از اصلی ترین مزایای شارپ ۲۶۱۰ رنگی بودن و امکان تهیه کپی و پرینت های رنگی از اسناد شما می باشد. این قابلیت به شما امکان قبول سفارشات و اجرای گردش کارهایی که در مسیر خود به چاپ رنگی احتیاج دارند را می دهد. و به این ترتیب شما را در این زمینه ها توانا تر می کند. و توان تولیدی شما را افزایش می دهد. حضور رنگ در اسناد شما می تواند جلوه دو چندانی به آن ها ببخشد و اثر گذاری اسناد شما را به مراتب افزایش دهد.

این دستگاه در پیکربندی خود فضاهایی را برای تونر کارتریج های رنگی دیگر دارد. سایر تونر کارتریج ها، همگی باید حین چاپ رنگی حضور داشته باشند و از این رو شما ناگزیر به شارژ دائم آن ها خواهید بود. این تونر کارتریج ها بر اساس سیستم رنگ گذاری CMYKB در پنج رنگ زرد، فیروزه ای، سرخابی، مشکی و طوسی وطلایی ونقره ای برای دستگاه موجود می باشند.

جمع بندی و سفارش ویژگیهای شارپ ۲۶۱۰

شارپ ۲۶۱۰ دستگاهی است. که بیشترین امکانات و قابلیت ها را نسبت به دستگاه های هم رده خود در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه که قدرت و سرعت راضی کننده ای را دارد. و امکان اجرای بسیاری از گردش کارهای پیچیده را نیز به کاربر می دهد. اگر شما نیز به دنبال یک دستگاه چندکاره با آپشن های متنوع و متعدد هستید. و همچنین قابلیت رنگی بودن دستگاه نیز برای شما مهم است، به شارپ ۲۶۱۰ فرصتی بدهید.

سفارش و خرید این دستگاه را تنها از طریق فروشنده های معتبر و مطمئنی مثل کپی ایران انجام دهید. کپی ایران عرضه کننده دستگاه شارپ ۲۶۱۰ در پیکربندی و حالات مختلف فروش می باشد. و گزینه های متنوعی را حین خرید این دستگاه پیش روی شما می گذارد. بعلاوه که با خرید از کپی ایران از سلامت و قیمت دستگاه نیز آسوده خاطر خواهید بود.

جهت کسب اطلاع کامل در مورد فتوکپی شارپ ۲۶۱۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.