کپی کیوسرا ۱۶۳۵

دستگاه کپی کیوسرا 1635

کپی کیوسرا ۱۶۳۵

کپی کیوسرا ۱۶۳۵ از دیگر دستگاه های کپی برند کیوسرا با کیفیت و کارایی بسیار بالا می باشد. این مدل دستگاه کپی به دلیل دارا بودن سرعت و کیفیت استاندارد در ادارات و سازمان ها قابل استفاده است. کیفیت این مدل دستگاه کپی کیوسرا متوسط و استاندارد یعنی DPI600 می باشد. این میزان کیفیت برای چاپ اسناد و متون قابل قبول و مناسب است.

ویژگی های کپی کیوسرا ۱۶۳۵

یکی از نکات مهم قبل از خرید هر دستگاه کپی این است که ویژگی های آن باید متناسب با نیازهای شما باشد. برای مثال اگر سطح چاپ و سایز کاغذهای مورد استفاده برایتان اهمیت دارد کپی کیوسرا ۱۶۳۵ می تواند انتخاب مناسبی باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این مدل دستگاه کپی ظرفیت کاری ماهانه ۲۰ هزار برگه آن است. بهتر است بدانید که اگر ظرفیت کاری طولانی مدت مدنظرتان می باشد باید به توان کاری ماهانه دستگاه توجه کنید. بنابراین با توجه به نیازی که دارید می توانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیگر ویژگی های کپی کیوسرا ۱۶۳۵

علاوه بر موارد بالا این مدل دستگاه کپی کیوسرا ویژگی های دیگری هم دارد. یکی از مولفه های مهم هر دستگاه کپی سرعت و عملکرد دستگاه می باشد. کپی کیوسرا ۱۶۳۵ قادر است در هر دقیقه ۱۶ برگ را به صورت سیاه و سفید چاپ کند. اگرچه این سرعت برای انجام پروژه های طولانی و سنگین مناسب نیست. اما این سرعت برای انجام کارهای روزانه و متوسط راضی کننده می باشد.

با کپی کیوسرا ۱۶۳۵ می توانید از طریق پورت USB و پورت شبکه داده های مورد نظر خود را منتقل کنید. بنابراین به صورت مستقیم، غیر مستقیم و از راه دور می توانید داده های خود را به دستگاه منتقل و چاپ کنید. این قابلیت باعث شده است این مدل دستگاه کپی محبوبیت خاصی پیدا کند.

این مدل دستگاه کپی از قابلیت کپی متوالی ۹۹۹ برگ برخوردار است. بنابراین با این قابلیت می توانید سرعت عملکرد خود را افزایش دهید. بهتر است بدانید که زمان اولین کپی در تمام مدل های دستگاه کپی کیوسرا بسیار کوتاه می باشد. همچنین دستگاه در یک چشم به هم زدن شروع به کار می کند. به طوری که برای گرم شدن و شروع به کار تنها به ۶ ثانیه زمان نیاز دارد.

جمع بندی و کلام آخر

کپی کیوسرا ۱۶۳۵ همانند دیگر دستگاه های کپی به دو صورت آکبند و استوک در بازار موجود می باشد. همچنین این دستگاه به دلیل چند منظوره بودن و کارایی بالا یک انتخاب مناسب به شمار می آید. با خرید استوک این مدل دستگاه می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگر قصد خرید دستگاه استوک این مدل را داشته باشید بهتر است آن را از فروشگاه معتبری خریداری کنید.

زیرا دستگاه استوکی مناسب است که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت لازم هم برخوردار باشد. بهتر است بدانید که فروشگاه کپی ایران سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری دارد. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید جزئیات و ویژگی های دستگاه را مشاهده فرمایید. بعد از مشاهده ویژگی های کپی کیوسرا ۱۶۳۵ می توانید نسبت به خرید آن از فروشگاه اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.