آشنایی با برند توشیبا

فتوکپی ارزان غرب تهران

آشنایی با برند توشیبا

برای آشنایی با برند توشیبا بهتر است در مورد شرکت توشیبا مطالبی بدانید. توشیبا یک شرکت ژاپنی- آمریکایی است. که بیش از یک قرن سابقه در زمینه دستگاه های الکترونیکی و ماشین های اداری دارد. تخصص و تجربه توشیبا در ساخت و تولید دستگاه های اداری و کیفیتی که دستگاه های ساخت این شرکت دارند. توشیبا را به یک برند و نامی ماندگار در این عرصه تبدیل کرده است. به طوریکه امروزه کمتر شرکت انتشاراتی یافت می شود. که از دستگاه های ساخت توشیبا استفاده نکند.

آشنایی با برند توشیبا به شما یک دید کلی در رابطه ها دستگاه های ساخت این شرکت و ویژگی های عمومی این دستگاه ها می دهد. انتخاب دستگاه اداری از بین مدل های ساخت توشیبا، یک گزینه بسیار خوب برای افرادی می باشد. که نه تنها به کارایی و توان دستگاه اهمیت می دهند. بلکه کیفیت ساخت و راحتی کاربری را نیز مهم می دانند.

شما می توانید با جستجو در سایت فروشگاه کپی ایران، با هر یک از محصولات توشیبا به طور مفصل آشنا شده و ویژگی های تخصصی هر دستگاه را بدانید. اما این متن به شما یک نگاه کلی در این زمینه داده و کمک می کند که برند توشیبا را آگاهانه تر در انتخاب های خود لحاظ نمایید.

محصولات توشیبا

آشنایی با برند توشیبا : محصولات توشیبا به طور کلی الکتریکی و دیجیتال می باشند. و این طیف از محصولات توشیبا، بیشترین اهمیت را در بین محصولات برند توشیبا دارد. یکی از خطوط تولید و سری محصولات مهم توشیبا، دستگاه های اداری این شرکت می باشند. دستگاه های اداری شامل همه دستگاه های قادر به انجام بخشی از گردش کارهای نیازمند چاپ و تکثیر را شامل می شود.

دستگاه های اداری

دستگاه های اداری به عنوان مثال شامل دستگاه هایی نظیر دستگاه فتوکپی، چاپگر ها در انواع مختلف، فکس. و دورنگار ها و همچنین اسکنر های اسنادی و کتابی می باشند. کسب و کارهای بسیاری در انجام امور روزمره و ضروری و اصلی خود نیازمند بهره گیری از دستگاه های اداری می باشند. کسب و کارهایی نظیر دفاتر انتشارات، دفاتر دانشگاه ها و مدارس، ادارات. و کارگروه های اداری همگی به یک، چند یا مجموعه ای از سیستم های دستگاه های اداری نیازمند می باشند.

توشیبا برای انجام هر طیفی از امور اداری و گردش کارهای صنعت چاپ و تکثیرات، دستگاهی را تولید و به بازار ها عرضه کرده است. در واقع یکی از علل پر طرفدار بودن دستگاه های توشیبا نیز همین مسئله دربردارندگی و تکمیل بودن سری دستگاه های این شرکت است. درواقع می توان گفت اگر شما برای هر نوع نیاز اداری، دستگاهی را بخواهید، توشیبا آن را به شما عرضه می کند.

محصولات توشیبا در کنار دستگاه های تخصصی، دستگاه های چندکاره را نیز شامل می شوند. برند توشیبا دستگاه های چندکاره مختلفی دارد. که این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. دستگاه های چند کاره در کنار اشغال فضای کمتر و نیازمندی به بودجه مناسب تر نسبت به چند دستگاه یک کاره، کارایی بی نظیری را به کاربران خود ارائه می دهند. که محبوبیت این دستگاه ها را بیش از پیش و بیشتر از دستگاه های سایر شرکت ها نیز کرده است.

فتوکپی های برند توشیبا

یکی از محصولات برند توشیبا، فتوکپی ها و دستگاه های کپی توشیبا می باشند. دستگاه کپی، وسیله ای اداری می باشد. که تلفیق دو عمل اسکن و چاپ را توامان انجام می دهد. دستگاه های فتوکپی توشیبا با قابلیت های مختلف و مخصوص هر نوع کاربری، موجود بوده و قابل خریداری می باشند. چه شما به یک دستگاه کپی رو میزی و با کاربری خانگی نیاز داشته باشید، چه گردش کارهای شما، کپی های متعدد و در مقیاس صنعتی را شامل شود. توشیبا یک انتخاب ایده آل برای شما دارد.

آپشنهای اختیاری

همچنین شما می توانید دستگاه هایی با سرعت های مختلف و قابلیت های متنوع انتخاب نمایید. آپشن های اختیاری این دستگاه ها بسیار متنوع می باشند. و طیف وسیعی از امور اداری شما را پاسخگو می باشند. سرعت فتوکپی های توشیبا از بین ۲۵ برگ بر هر دقیقه تا ۹۰ برگ بر هر دقیقه متغیر است. و شما می توانید با توجه به نیاز خود به سرعت، یک دستگاه ایده آل و متناسب با کاربری خود را برگزینید.

تکنولوژی ثابت

فتوکپی های توشیبا بر اساس یک تکنولوژی ثابت کار می کنند. اما در مسیر عملکرد خود، بخش های تامین کننده کیفیت مختلفی را در بر دارند. برخی مدل ها رزولوشن کمتری را ارائه می کنند. اما قابلیت تهیه اسکن و کپی از سطوح غیر مسطح مثل کارت های بانکی و حروف برجسته و همچنین اسناد تا خورده را نیز دارند. اما برخی دیگر تنها قادر به تهیه کپی از اوراق صاف می باشند. ولی رزولوشن خیره کننده ای را به کاربر پیشنهاد می دهند.

سرعت

معمولا نام مدل دستگاه ها گویای قابلیت های آن دستگاه فتوکپی می باشد. به این ترتیب که دو عدد اول نشان دهنده سرعت خروجی دستگاه می باشند. حروف انگلیسی یا دو عدد دوم نیز نشان دهنده سری دستگاه و قابلیت های آن هستند. مثلا سری ۴۵ قابلیت ارائه کیفیت بهتری را نسبت به سری ۴۶ دارد. در حالیکه هر دو مدل سرعت ۲۲ برگ بر هر دقیقه دارند. (مدل های ۲۲۴۵ و ۲۲۴۶)

کپی های رنگی یا سیاه و سفید

همچنین برخی فتوکپی های توشیبا امکان تهیه کپی های رنگی یا دو رنگ را از اسناد شما دارند. حضور رنگ و افزودن جلوه های رنگی به مستندات شما می تواند اثر گذاری آن ها را تا چندین برابر افزایش دهد. همچنین به وسیله یک دستگاه رنگی، شما می توانید گردش کارها و یا سفارشاتی را که در مسیر خود نیازمند چاپ رنگی هستند را نیز قبول کرده و اجرایی سازید.

برخی فتوکپی های توشیبا این قابلیت را دارند. این دستگاه ها فتوکپی های رنگی محسوب می شوند. فتوکپی های رنگی توشیبا، در محفظه جوهر ها و مواد اولیه خود، قابلیت افزودن یک یا چند تونر کارتریج دیگر را داشته و در صورت تامین تمام رنگ هایشان، قادر به چاپ رنگی بر اساس تکنولوژی چاپ لیزری نیز می باشند. این مدل ها به وسیله یک c به نشانه color در نام خود تمایز داده می شوند. چرا که قابلیت های آن ها با دستگاه های سیاه و سفید کاملا یکی می باشد. و تنها امکان چاپ و کپی رنگی را دارند.

چاپگر ها و چند کاره های برند توشیبا

آشنایی با برند توشیبا: برند توشیبا دستگاه های چاپگر و چندکاره را نیز تولید می کند. چاپگر های توشیبا کیفیت خارق العاده ای را در بین چاپگر های مبتنی بر فناوری چاپ لیزری دارند. و از این نظر منحصر به فرد محسوب می شوند. در بین چاپگر های توشیبا رزولوشن های بسیار رضایت بخش و بالای ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi نیز به چشم می خورد که این دقت برای افرادی که به چاپ های دقیق و با وضوح بالا نیازمند می باشند. انتخاب ایده آلی به شمار می رود.

چاپگر های توشیبا، درست هم مانند دستگاه های فتوکپی این شرکت، در سرعت ها و کارایی های مختلفی موجود می باشند. همچنین قابلیت های متنوعی دارند که کاربران مختلف را قادر به انجام طیف گسترده ای از امور می سازند.

توشیبا همچنین دستگاه های چندکاره ای را تولید و به بازار ها عرضه می کند. که مجموعه ای از قابلیت های اداری چاپ، کپی، فکس و اسکن را همراه با یکدیگر دارند. این دستگاه ها که به پرینتر های چندکاره یا به اختصار MFP ها و چند کاره ها نیز معروف می باشند. اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. دستگاه های چند کاره نیز در سطوح مختلف عملکردی در اختیار خریداران و کاربران دستگاه های اداری قرار می گیرند.

سفارش از برند توشیبا

در فرآیند خرید و سفارش از برند توشیبا، اولین گام انتخاب یک مدل مناسب و سازگار با کاربری شما می باشد. در واقع این حقیقت وجود دارد. که همواره بهترین مدل و بهترین دستگاه، لزوما گران قیمت ترین یا جدید ترین مدل نمی باشد. دستگاه ایده آل، بر اساس نوع کاربری و انتظاراتی که شما از یک دستگاه کپی یا چاپ دارید. تعیین می شود. دستگاه ایده آل برای هر کسب و کار و هر فردی ممکن است متفاوت باشد.

انتخاب بر حسب نیاز

در نتیجه توصیه می شود پیش از اینکه اقدام به خرید یک دستگاه اداری کنید، برآوردی از کاربری و نیاز های اداری خود داشته باشید. دستگاه های اداری، می توانند با توجه به مدل و سری ساخت خود، گستره های مختلفی از نیاز های اداری را برآورده سازند. ولی دستگاهی خوب است. که با سایر بخش های کسب و کار و گردش کار های شما همخوانی و سازگاری داشته باشد. یکپارچگی مهم ترین ویژگی کسب و کار های اداری موفق است.

خرید از کپی ایران

پس از انتخاب چند مدل معقول و متناسب، شما می توانید نقد های فنی و تخصصی هر محصول را در سایت فروشگاه کپی ایران بخوانید. آشنایی با برند توشیبا به شما امکان لحاظ کردن انتخاب های توشیبا را نیز می دهد. پس از انتخاب یک مدل دلخواه و مطلوب شما می توانید. با تماس با دفتر فروش فروشگاه کپی ایران، دستگاه مورد علاقه خود را خریداری و سفارش خود را به ثبت برسانید.

بعضا انتخاب و خرید از بین مدل های مختلف برند توشیبا، در عین گزینه های متعددی که در اخیتار خریداران می گذارد. آن ها را سر در گم نیز می سازد. انتخاب از بین مدل های متنوع و هر یک با کاربری های گوناگون گاها برای مشتریان دشوار می باشد. فروشگاه کپی ایران در حین خرید به شما مشاوره های تخصصی می دهد. و شما را در امور انتخاب و خرید یک دستگاه مناسب، یاری می کند.

دستگاه های استوک و دست دوم توشیبا

برخی از دستگاه های توشیبا که در بازار موجود می باشند آکبند هستند. به این معنا که مستقیما از کارخانه توشیبا یا نمایندگی های فروش آن خریداری شده و کاملا نو هستند. این دستگاه ها قادرند حداکثر توان تولیدی خود را به نمایش بگذارند. اما از سوی دیگر، دستگاه های آکبند قیمت های بسیار بالاتری نسبت به سایر دستگاه های استوک دارند و از این جهت خرید آن ها مشکل تر است.

اما در کنار دستگاه های آکبند، برخی دستگاه ها با نام های استوک و دست دوم وجود دارند. دستگاه های استوک، همان دستگاه های آکبندی هستند که پس از مدتی کار کردن، به علت تمایل صاحبان به خرید مدل های جدیدتر، در عین سلامت و کارایی، واگذار می شوند. این دستگاه ها در صورت دارا بودن کارایی و کیفیت کافی، توسط کارخانه سازنده مجددا به فروش می رسند.

دستگاه توشیبا دست دو

دستگاه توشیبا دست دو، قادر است توانایی و کارایی مشابه دستگاه آکبند و در بسیاری از کاربری ها عین آن را به کاربر ارائه کند. با این تفاوت که قیمت به مراتب ارزان تری دارد. از همین جهت نیز برای بسیاری از خریداران که اقتصادی فکر می کنند و در صرفه جویی بودجه نیازمند انتخاب های مقرون به صرفه تری هستند. دستگاه های دست دوم را بیشتر می پسندند.

فروشگاه کپی ایران، عرضه کننده انواع مدل های برند توشیبا، در کارایی های مختلف، و همچنین به صورت های آکبند و دست دوم می باشد. همچنین شما می توانید در مراحل خرید خود، آپشن های اختیاری را به دستگاه خود بیافزایید. از سوی دیگر هم از کیفیت و سلامت دستگاه خریداری شده و هم از مقرون به صرفه بودن قیمتی که برای آن می پردازید، مطمئن و آسوده خاطر باشید. چرا که کپی ایران یک فروشگاه مطمئن و با تجربه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.