آشنایی با برند ریکو آفیشیو

خرید ریکو آفیشیو 9001

آشنایی با برند ریکو آفیشیو

آشنایی با برند ریکو آفیشیو بیانگر اینست. که برند ریکو آفیشیو از گذشته تا کنون محصولات مختلفی را تولید کرده است. کلمه ریکو در ژاپن اشاره به شرکت چند ملیتی الکترونیکی و تصویربرداری دارد. آقای انیسیتوی ریکن این شرکت را تاسیس کرده است. دفتر مرکزی آن ها در ساختمان ریکو مستقر است. این ساختمان در منطقه چونو، در شهر توکیو قرار دارد.

در آغاز فعالیت، تمرکز کار این کمپانی بیشتر روی دو حوزه عکاسی و الکترونیک بوده است. به تدریج شرکت ریکو تولید ماشین های اداری را آغاز کرد. اکنون برند ریکو یکی از مارک های معروف و محبوب در حوزه تجهیزات اداری مثل دستگاه کپی و پرینتر است.

شرکت ریکو آفیشیو

در زمینه تولید دستگاه های فتوکپی، این کمپانی به عنوان یک شرکت ممتاز شناخته شده است. بکار گیری فن آوری های پیشرفته در محصولات ریکو باعث شده کارایی ماشین های عرضه شده توسط این کمپانی دو برابر شود. به طور کلی این شرکت در تولید انواع دستگاه های الکترونیک فعال است. ریکوآفیشیو بیشتر در عرضه مدل های گوناگون دوربین ها و تجهیزات اداری مانند پرینتر ها، دستگاه های کپی و دور نگارها فعالیت دارد.

از جمله محصولات شرکت تخصصی ریکو می توان انواع مدل های پرینتر، انواع پروژکتور، دوربین، دستگاه های فتوکپی، چاپگر های لیزری و دستگاه فکس را نام برد. در ادامه خصوصیات دستگاه های کپی ریکو را به عنوان اصلی ترین محصول این شرکت مورد بررسی قرار می دهیم.

خصوصیات دستگاه های فتوکپی ریکو آفیشیو

 

دستگاه های برند ریکو قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی را دارند. همچنین بعضی از این ماشین های اداری با تکنولوژی لیزری کار کپی را انجام می دهند. از نظر ابعاد نیز شما می توانید همه سایزی را در آن ها پیدا کنید. دستگاه رومیزی که اندازه آن کوچک است، بیشتر برای مصارف خانگی کاربرد دارد.

ماشین های فتوکپی ایستاده بسیار بزرگ هستند و فضای زیادی را از یک اتاق اشغال می کنند. به همین علت بیشتر در اداره ها و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این نکاتی که ذکر کردیم از این جنبه برای انتخاب این دستگاه های فتوکپی مشکلی ندارید. شما هر سایزی که مد نظرتان باشد را می توانید از بین محصولات کپی ریکو انتخاب کنید.

سرعت

دستگاه های فتوکپی این برند دارای سرعت های متفاوتی هستند. بعضی از این دستگاه ها دارای یک سرعت معمولی هستند و قادرند ۲۰ برگه را در هر دقیقه کپی بگیرند. این نوع از آن ها شما را در انجام کارهای معمولی راضی خواهند کرد. بعضی از آن ها سرعت متوسطی در چاپ دارند و می توانند ۴۰ برگه را در دقیقه چاپ کنند. اما تعدادی دیگر از این ماشین های اداری سرعت بسیار بالایی دارند. آن ها می توانند ۷۵ برگه را در دقیقه چاپ کنند.

حجم کاری

با در نظر گرفتن این توضیحات می توان نتیجه گرفت که هر کسی با هر مقدار حجم کاری می تواند یکی از دستگاه های برند ریکو آفیشیو را خریداری کند. تولیدات این برند در زمینه دستگاه های کپی مناسب تر از انواع مشابه آن ها در بازار هستند. یکی از مهمترین خصوصیاتی که دارند این است که قطعات بادوام و ارزان قیمتی دارند.

قابلیت پشت و رو زن

و رو زنهمچنین بعضی از این دستگاه ها قابلیت چاپ پشت و رو برگه را نیز دارند که آن ها را بسیار کاربردی کرده است. این خصوصیت در مصرف کاغذ و هزینه چاپ بسیار صرفه جویی می کند. وقتی شما یک جزوه را یک رو کپی کنید قطعا هزینه بیشتری به نسبت زمانی که آن را دو رو چاپ می کنید پرداخت خواهید کرد.

زمان آماده سازی

یکی از ویژگی های هر دستگاه فتوکپی که خریدار باید در نظر داشته باشد زمان آماده سازی آن برای شروع به کار است. بعضی از آن ها می توانند نخستین کپی رنگی را در زمان ۹.۷ ثانیه انجام دهند و یا یک برگه را به صورت سیاه و سفید در زمان ۶.۷ ثانیه چاپ کنند. کپی سیاه و سفید زمان کمتری نسبت به رنگی نیاز دارد. بنابراین دستگاه با سرعت بالایی به اندازه یک چشم بر هم زدن کار خود را شروع می کند.

یک دستگاه با سه کاربرد در برند ریکو آفیشیو

 

اکثر دستگاه های ریکو چند منظوره هستند. یعنی آن ها علاوه برکار کپی نیاز کاربران عزیز را در زمینه اسکن و پرینت هم برطرف می کنند. این مورد یک مزیت بسیار مهم به شمار می رود.

خرید این دستگاه های چند منظوره برای افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه با کاربرد های مختلف را ندارند بسیار مناسب است. زیرا در پرداخت هزینه ها صرفه جویی بسیاری برای آن ها دارد. همچنین خرید چندین دستگاه مختلف به فضای زیادی نیاز دارد. معمولا افراد ترجیح می دهند یک وسیله با چند کاربرد را در کنار خود داشته باشند تا اطراف خود را شلوغ نکنند.

 قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

یکی دیگر از مزایای دستگاه های فتوکپی ریکو این است که قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی تصاویر را نیز دارد. بنابراین شما می توانید در صورت نیاز بخشی از تصاویر را به اندازه دلخواه خود بزرگ یا کوچک کنید. گاهی اوقات برای چاپ تصاویر به مشکل بر می خورید بعضی تصاویر بزرگ و بعضی دیگر کوچک هستند. این تکنیک شما را کمک می کند اندازه تصویر را تغییر داده و آن ها را چاپ کنید.

تکنولوژی پرینت

تکنولوژی پرینت به صورت لیزری در بعضی دستگاه های این برند می تواند شما را از یک چاپ زنده و عمیق بهره مند کند. اگر شما نیاز به یک دستگاه مورد اعتماد برای چاپ دقیق اسناد کاری خود دارید، یک ماشین کپی لیزری ریکو برایتان مناسب است. دستگاه های لیزری از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر هستند زیرا امروزه هزینه های عوض کردن کارتریج بسیار بالا است.

حافظه های موقت و ثابت

اگر شما در کار خود نیاز دارید چندین برگه را کپی یا اسکن کنید باید حافظه داخلی دستگاه را مد نظر داشته باشید. هر چه حافظه موقت دستگاه ها بیشتر باشد، کار شما با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. این موضوع را هم مد نظر داشته باشید که حافظه موقت پس از هر بار استفاده پاک می شود.

اکثر مدل های این برند از حافظه داخلی بالایی برخوردار هستند. برخی از مدل های دستگاه کپی ریکو دارای یک جز داخلی به نام هارد دیسک هستند. این وسیله بخش مهمی از یک دستگاه کپی را تشکیل می دهد و می تواند مانند یک کامپیوتر شخصی تصاویر هر سند اسکن شده، کپی شده و یا تصویری که از طریق ایمیل فرستاده شده است را ذخیره کند.

شما می توانید به کمک هارد دیسک نیاز های چند منظوره دستگاه کپی خود را تامین کنید بدون اینکه اخلالی در روند اجرای دستورات پیش بیاید. زیرا هارد دیسک دستورات را در خود ذخیره کرده و به نوبت اجرا می کند. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که حافظه دستگاه را هر زمان که بخواهید می توانید پاک کنید.

همچنین هارد دیسک دستگاه های کپی ریکو را به راحتی می توان در حالت حفاظت شده قرار داد و آن ها را کد گذاری کرد. بنابراین اطلاعات شما ایمن می شوند و هیچکس نمی تواند به آن ها دسترسی داشته باشد.

ظرفیت کاغذ

دستگاه های فتوکپی ریکو آفیشیو ظرفیت های مختلفی برای قرار دادن کاغذ دارند. بعضی از آن ها یک سینی با ظرفیت ۲۵۰۰ برگ کاغذ دارند. بعضی دیگر دارای ۴ سینی با ظرفیت ۵۰۰ برگه هستند. در برخی مدل های آن ظرفیت کاغذ بسیار بالا است. آن ها دارای ۵ مخزن ۱۵۰۰ و ۵۰۰ برگی هستند.ظرفیت بالای این دستگاه ها باعث می شود که در زمان استفاده نگرانی شما از اینکه کاغذ دستگاه در هنگام کار تمام شود کاهش پیدا کند.

تعدادی از مدل های این برند فقط از کاغذ سایز A3 استفاده می کنند. اما این برند مدل هایی هم دارد که سایز کاغذی که استفاده می کنند از A3 تا A6 وB4 متغیر است. بنابراین دست کاربران برای چاپ انواع برگه ها باز است.

قابلیت اسکن

اکثر دستگاه های کپی ریکو آفیشیو دارای قابلیت اسکن هستند. با استفاده از این ویژگی شما می توانید انواع فایل ها و اسناد را با فرمت های مختلف اسکن کنید، سپس به هر مقصدی که می خواهید به صورت مستقیم و از طریق ایمیل ارسال کنید. طول عمر بالا و صفحه نمایشگر لمسی بزرگ از دیگر ویژگی های اکثر دستگاه های چاپ ریکو آفیشیو هستند.

کیفیت چاپ

اگر بخواهیم فاکتور های مهم را در دستگاه های کپی درجه بندی کنیم، بدون شک کیفیت چاپ یکی از این فاکتور های مهم به شمار می رود. ریکو آفیشیو در این مورد نیز از جایگاه بالایی برخوردار است.رزلوشن تصویر هم در چاپ رنگی و هم سیاه سفید دستگاه های این برند بسیار بالا می باشد.

این ویژگی برای کپی مدارکی که باید وضوح بالایی در چاپ داشته باشند و حتی ریزترین مطالب هم در آن ها دیده شود بسیار ضروری است. ما به شما اطمینان می دهیم که ریکو آفیشیو این ویژگی مهم را دارد. پس با خیال راحت آن ها را خریداری کنید.

آیا می توان دستگاه های کپی ریکو آفیشیو را ارتقا داد؟

آشنایی با برند ریکو آفیشیو به این سوال پاسخ میدهد. شاید این سوال برای شما مطرح شود که ارتقا یک دستگاه کپی چگونه انجام می شود؟ شما می توانید توانایی های ماشین های چاپ را افزایش دهید. همانطور که قبلا ذکر کردیم تعداد سینی های یک دستگاه را اضافه کنید. و یا اینکه در بعضی مدل ها می توانید آیتم های بیشتری همچون سورتر، فینیشر و ADF را نصب کنید.

دستگاه های ریکو آفیشیو با سیستم های عامل سازگار هستند. یعنی این دستگاه های کپی قابلیت اتصال مستقیم به شبکه های خانگی یا اداری را دارند. اما این ویژگی را همه آن ها ندارند. بنابراین اگر این خصوصیت مد نظر شما است، قبل از خرید در باره دارا بودن این ویژگی در ماشین کپی آگاهی پیدا کنید. به علاوه حتما بررسی کنید با چه سیستم عامل هایی هماهنگی دارد.

 خرید ریکو آفیشیو

آشنایی با برند ریکو آفیشیو باعث می شود از خرید خود رضایت داشته باشیم.  قطعا در خرید هر وسیله ای حتی دستگاه کپی ریکو آفیشیو باید قیمت و کارکرد را در نظر گرفت. البته نمی توان گفت اگر قیمت پایین باشد دستگاه کپی کارایی لازم را ندارد. یا اینکه پرداخت قیمت بالا برای خرید آن به معنی انتخاب بهترین محصول نخواهد بود. باید امکانات دستگاه نیاز شما را برآورده کند.

ممکن است شما نیازی به تمامی امکانات یک دستگاه کپی پیشرفته گران قیمت نداشته باشید. بنابراین باید در ابتدا برای خود مشخص کنید ماشین کپی چه کاری باید برای شما انجام دهد. زمانی که کارایی یک محصول خوب با قیمت آن مطابقت دارد همه آن را می پسندند.

دستگا ههای کپی ریکو آفیشیو همگی از این ویژگی برخوردار هستند. هیچ دستگاهی با کارایی کم قیمت بالایی ندارد و یا عکس آن یک ماشین کپی با کارکرد های زیاد را نمی توانید با قیمت پایین خریداری کنید.

فروشگاه معتبر

بهتر است بدانید که فروشگاه کپی ایران سابقه ای طولانی در زمینه فروش دستگاه های فتوکپی دارد. بنابراین دارای اعتبار بالایی در این زمینه است. این فروشگاه دستگاه ها را با مشاوره رایگان پیش از خرید در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت کپی ایران و یا تماس تلفنی با آن ها از خصوصیات دستگاه های کپی ریکو آفیشیو مطلع شوید و نسبت به خرید دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات و آشنایی با برند ریکو آفیشیو کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.