آشنایی با برند کانون

کانون ir7086

آشنایی با برند کانون

آشنایی با برند کانون باعث می شود شما خرید دقیق تری را انجام دهید. برند کانون جزء مشهورترین برندهای دستگاه کپی است. این برند یک برند ژاپنی می باشد. این شرکت ژاپنی در زمینه تولید محصولات مختلفی از قبیل دوربین های عکاسی، فیلمبرداری، دستگاه کپی و پرینتر فعالیت دارد.

این شرکت با تولید محصولات با کیفیت توانسته است به محبوبیت خاصی در بین مشتریان دست پیدا کند. بهتر است قبل از خرید دستگاه کپی در رابطه با ویژگی ها، مشخصات دستگاه و نوع برند آن آشنایی لازم داشته باشید. در اینجا قصد داریم آشنایی با برند کانون را به صورت تخصصی تر برای شما بیان کنیم. آشنایی با برند کانون به شما کمک می کند دستگاه متناسب با نیاز کاری خود را خریداری نمایید.

ویژگی های شرکت سازنده برند کانون

یکی از نکات مهم قبل از خرید دستگاه کپی این است که به طور کامل مشخصات دستگاه و ویژگی های شرکت سازنده آن را بررسی کنید. کانون یک شرکت ژاپنی می باشد. شرکت کانون در سال ۱۹۳۳ توسط یوشیداگورو و اوچیدا سابورو تاسیس شده است.

محدوده فعالیت این شرکت جهانی می باشد. شرکت کانون در بین ۵۰۰ شرکت برتر دنیا ردیف ۱۵۴ را به خود اختصاص داده است. اولین لنزهای لایکا توسط این شرکت به بازار عرضه شد. دوربین ها و چاپگرهای رایانه ای این شرکت بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. می توان گفت بیشترین درآمد شرکت کانون از محصولات دستگاه های فتوکپی آنالوگ و دیجیتال تامین می شود.

شاید بد نباشد بدانید که شرکت کانون با همکاری شرکت توشیبا نوع جدید تلویزیون های صفحه تخت را تولید کرده است. همچنین این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات اداری در جهان می باشد.

محصولات

این شرکت محصولاتی را تولید می کند که قابل بازیافت باشند. به عبارتی این شرکت جزء شرکت های دوست دار طبیعت محسوب می شود. براساس گزارش سازمان های محیط زیست شرکت کانون جزء ۵۶ شرکت های دوست دار طبیعت می باشد. این شرکت برای افرادی که به محیط زیست خود اهمیت می دهند مناسب ترین انتخاب به شمار می آید.

این شرکت چه در ابتدای فعالیت و چه هم اکنون در بین کاربران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. شرکت کانون امتحان خود را در همان ابتدای کار در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی از قبیل دوربین های عکاسی پس داده است. تولید دستگاه های کپی توسط این شرکت برای مصارف اداری مناسب بودند. رفته رفته این شرکت توانست دستگاه های مختلف مناسب مصارف خانگی را هم تولید کند.

شرکت کانون با ارائه محصولات از جمله تجهیزات اداری با کیفیت بالا توانسته است برند سازی کند. آشنایی با برند کانون نظر شما را به سمت خرید دستگاه کپی این برند جلب خواهد کرد.

فتوکپی برند کانون

همانطور که در بالا اشاره کریدم شرکت کانون در میان ۵۰۰ شرکت برتر دنیا در ردیف ۱۵۴ قرار دارد. این رتبه نشان دهنده تخصص و کیفیت بالای محصولات آن است. این شرکت یک شرکت چند ملیتی می باشد. محل اصلی این شرکت در توکیو ژاپن قرار دارد.

این شرکت در ابتدا در زمینه تولید دوربین های مختلف و لوزام جانبی مربوط به آن فعالیت داشت. این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات خود توانست در مدت زمان کوتاهی نظر کاربران را به سمت خود جلب کند. اما به تدریج شرکت کانون شروع به تولید تجهیزات اداری کرد.

دستگاه فتوکپی کانون جزء تجهیزات اداری این شرکت می باشد. اولین دستگاه فتوکپی تولید شده توسط این شرکت از نوع اداری بود. این دستگاه کپی به دلیل کارایی و عملکرد خوب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت. به این ترتیب شرکت کانون توانست با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا انواع دستگاه های کپی، پرینتر و اسکنر را تولید کند.

این شرکت در سال ۲۰۰۳ توانست دستگاه کپی در ابعاد کوچکتر را بسازد. این دستگاه کپی با توجه به ابعاد و کارایی که داشت برای مصارف خانگی مناسب بود. شرکت کانون در سال ۲۰۰۵ توانست دستگاه های کپی چند کاره را روانه بازار کند. آشنایی با برند کانون متمایز بودن این برند از سایر برندها را بیش از پیش مشخص می کند.

ویژگی های دستگاه فتوکپی کانون

اکثر دستگاه های کپی کانون صفحه نمایش لمسی دارند. کیفیت چاپ دستگا کپی خانگی بسیار مناسب است. سرعت چاپ این نوع دستگاه کپی برای انجام کارهای روزانه بسیار مناسب می باشد. مدت زمان گرم شدن این دستگاه های فتوکپی کانون بسیار کوتاه است. به عبارتی دستگاه های کانون در یک چشم برهم زدن شروع به فعالیت می کنند. این قابلیت مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

حافظه داخلی

میزان حافظه داخلی و هارد دیسک دستگاه کپی کانون بالا است. حافظه داخلی دستگاه باعث افزایش سرعت دستگاه کپی خواهد شد. این قابلیت امکان ذخیره اسناد را برای کاربران فراهم می کند. شاید بد نباشد بدانید که هارد دیسک و حافظه داخلی دستگاه های استوک و بازسازی شده کانون بعد از سرویس فرمت می شوند. بنابراین این نوع از دستگاه های کانون از حافظه داخلی برخوردار هستند.

دستگاه های خانگی

دستگاه های خانگی شرکت کانون از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند. برخی از این نوع دستگاه ها با ابعاد بسیار کوچک قادر هستند چندین کار را به طور همزمان انجام دهند. مدل های جدید فتوکپی کانون قابلیت های مختلفی از قبیل اتصال به اینترنت، اتصال به شبکه، چاپ مستقیم از روی فلش و… را دارند.

دستگاه های فتوکپی کانون از کارایی و عملکرد بالایی برخوردار هستند. بنابراین دستگاه فتوکپی کانون قادر است تمامی نیازهای شما را برطرف کند. آشنایی با برند کانون امکان شناسایی دقیق تر دستگاه های کپی را برای شما فراهم خواهد کرد.

انواع فتوکپی کانون

بهتر است قبل از خرید دستگاه فتوکپی کانون با انواع مدل های آن آشنا شوید. تنوع دستگاه کپی شرکت کانون بسیار زیاد است. بنابراین انتخاب دستگاه مناسب توسط کاربران دشوار خواهد بود. در اینجا قصد داریم مدل های گوناگون شرکت کانون را برای شما توضیح دهیم.

ایستاده و رومیزی

یکی از انواع مدل های دستگاه کپی کانون ایستاده یا اداری و رومیزی یا خانگی بودن آن ها می باشد. دستگاه های اداری ابعاد و وزن بیشتری نسبت به دستگاه های رومیزی دارند. زیرا کارایی و عملکرد دستگاه های اداری بیشتر از دستگاه های رومیزی است. کارایی دستگاه های رومیزی برای منزل و انجام کارهای کوچک مناسب می باشد.

سرعت و کیفیت چاپ

سرعت و کیفیت چاپ در دستگاه های اداری بیشتر از دستگاه های رومیزی است. سرعت چاپ در برخی از دستگاه های اداری ۱۵۰ برگ در هر دقیقه می باشد. درحالیکه سرعت دستگاه های رومیزی حدودا ۴۰ برگ در دقیقه است.

اتصالات

بهتر است بدانید که دستگاه های اداری کانون از قابیت های دیگری از قبیل کپی متوالی، اتصال به اینترنت، اتصال به شبکه و ذخیره خودکار ADF برخوردار هستند. برای دستگاه های اداری جهت افزایش امنیت رمز تعبیه شده است. این امر باعث می شود تعداد استفاده کنندگان از دستگاه کپی به افراد قابل اعتماد محدود شود.

از دیگر ویژگی های دستگاه های کپی کانون قابلیت برنامه ریزی است. قابلیت برنامه ریزی این امکان را برای کاربر فراهم می کند که به طور همزمان چندین کار را انجام دهد. دستگاه با دارا بودن این قابلیت می تواند برای مدت زمان مشخصی به طور خودکار کارها را انجام دهد.

تکنولوژی

بنابراین آشنایی با برند کانون و دستگاه های کپی آن دانش شما را در رابطه با ویژگی های دستگاه افزایش خواهد داد. یکی دیگر از تقسیم بندی های دستگاه کانون نوع تکنولوژی به کار رفته در دستگاه می باشد. در ساخت دستگاه های کپی کانون دو نوع تکنولوژی لیزری و جوهر افشان به کار رفته است.

لیزری

دستگاه های لیزری سرعت و دقت بالاتری نسبت به دستگاه های جوهر افشان دارند. در مقابل کیفیت چاپ در دستگاه های جوهر افشان بهتر می باشد. دستگاه های جوهر افشان در آتلیه های عکاسی کاربرد دارند. یکی از مزیت های قابل توجه دستگاه های لیزری این است که اگر به مدت طولانی استفاده نشوند، احتیاجی به تعویض یا شارژ کارتریج نخواهند داشت.

جوهر افشان

اما جوهر دستگاه های جوهرافشان اگر به مدت طولانی استفاده نشوند خشک می شود. در مدت زمان کوتاهی باید جوهر و کارتریج دستگاه ها را تعویض یا شارژ کرد. بنابراین اگر از دستگاه های جوهرافشان به هر دلیلی استفاده نشود کارایی آن ها کاهش پیدا خواهد کرد.

 کانون چند منظوره و تک کاره

تقسیم بندی دیگر دستگاه های کپی کانون چند منظوره و تک کاره بودن آن ها است. دستگاه های تک کاره فقط یک کار را انجام می دهند. اما دستگاه های چندکاره قابلیت انجام چندین کار را دارند. دستگاه های چند کاره می توانند علاوه بر کپی عمل فکس، پرینت و اسکن را هم انجام دهند. آشنایی با برند کانون و فتوکپی کانون باعث آشنایی بیشتر شما با مدل های مختلف دستگاه کپی این شرکت خواهد شد.

کانون آنالوگ و دیجیتال

یکی دیگر از تقسیم بندی های دستگاه های فتوکپی کانون آنالوگ و دیجیتال بودن آن ها می باشد. در دستگاه های آنالوگ برای بازتابش تصویر از آینه و لنز استفاده می شود. اما در دستگاه های دیجیتال از لیزر و ccd برای بازتابش تصویر استفاده می کنند.

خرید دستگاه چند کاره برای کاربرانی که بودجه کافی جهت خرید چند دستگاه به صورت جداگانه را ندارند یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. برای انتخاب مناسب آشنایی با برند کانون و مدل های مختلف دستگاه های آن یک امر ضروی به شمار می آید.

خرید دستگاه فتوکپی کانون

خرید دستگاه فتوکپی کانون به دلیل کارایی بالا برای بسیاری از ادرات، سازمان ها، دانشگاه ها، مدارس و انتشاراتی ها مناسب است. دستگاه های فتوکپی کانون از سرعت کاری بالایی برخوردار هستند. با خرید فتوکپی کانون می توانید نیازهای کاری خود را برطرف سازید.

با فتوکپی کانون می توانید اسناد و تصاویر خود را به صورت رنگی و سیاه و سفید با کیفیت بالا چاپ کنید. دستگاه های رنگی کانون با علامت C به معنای Color از دستگاه سیاه و سفید متمایز شده است.

توصیه می کنیم قبل از خرید دستگاه کپی تمامی نیازهای خود را بسنجید. آشنایی با برند کانون و سنجیدن نیازهای کاری خود باعث می شود خرید اقتصادی داشته باشید. برای مثال اگر فقط به چاپگر نیاز دارید دیگر لزومی ندارد یک دستگاه چندکاره که قیمت بالایی دارد را خریداری کنید.

جمع بندی و کلام آخر

آشنایی با برند کانون و ویژگی های دستگاه های کپی آن شما را به خرید از این برند تشویق خواهد کرد. دستگاه های کپی کانون به به دلیل کانون بودن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با توجه به سابقه و تجربه شرکت کانون می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید. از آنجاییکه دستگاه های کپی در سه نوع مختلف استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود هستند.

دستگاه های کپی استوک و بازسازی شده دستگاه هایی کارکرده می باشند. بنابراین خرید دستگاه های کارکرده باید به همراه کیفیت و کارایی لازم صورت بگیرد. امروزه اکثر افراد سودجو دستگاه های خراب و از کار افتاده را به جای دستگاه های استوک و بازسازی شده جا می زنند. بنابراین علاوه بر آشنایی با برند کانون و ویژگی های دستگاه کپی لازم است فروشگاه و فروشنده مطمئنی را انتخاب کنید.

فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری اعتبار بالایی در بین کاربران دارد. از طرفی این فروشگاه خود وارد کننده دستگاه های استوک است. همچنین انواع مختلف دستگاه های فتوکپی کانون در این فروشگاه موجود می باشد. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید خصوصیات دستگاه کپی مورد نظر را مشاهده کنید. سپس نسبت به خرید دستگاه فتوکپی کانون اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.