آشنایی با برند کیوسرا

دستگاه کپی کیوسرا

آشنایی با برند کیوسرا

آشنایی با برند کیوسرا به شما کمک می کند. که بتوانید خریدی مطمئن تر داشته باشید. این برند دارای لوازم دیجیتال و برقی مختلف در زمینه های کاری متنوع است. که می توانید از میان مدل های مختلف آن دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کنید. در این بخش قصد داریم. اطلاعات جامع و کاملی راجع به این برند جهانی در اختیار شما قرار دهیم.

تاریخچه کیوسرا

برای آشنایی با برند کیوسرا بهتر است. در ابتدا با تاریخچه و تاسیس آن آشنا شوید. شرکت کیوسرا برای اولین بار در سال ۱۹۵۹ توسط شخصی به نام کازاو ایناموری با نام تجاری شرکت سرامیک کیوتو تاسیس شد. همانطور که از نام اولیه آن پیدا است. اولین محصولات تولیدی این برند مواد سرامیکی مختلف بوده است که به تدریج و طی سال ها آن ها را توسعه داده است.

در سال ۱۹۸۲ این شرکت از استراتژی ادغام شرکت ها و مالکیت استفاده کرده و فعالیت های خود را به شکل چشمگیری توسعه داد. در همان سال نام برند و موسسه به کیوسرا تغییر پیدا کرد. در حال حاضر کیوسرا یک شرکت چند ملیتی است. که در زمینه تولید تجهیزات سرامیکی و الکترونیکی فعالیت کرده. و دفتر اصلی و مرکزی آن در شهر کیوتو ژاپن قرار دارد.

این شرکت ژاپنی در حال حاضر محصولات مختلفی از جمله تجهیزات مخابراتی، سیستم های تولید انرژی خورشیدی، سرامیک های صنعتی، تجهیزات تصویربرداری، تجهیزات دندان پزشکی و پزشکی، پکیج نیمه رسانا، ابزارهای برش، قطعات الکترونیکی و غیره را تولید کرده و یک برند معتبر و جهانی به شمار می رود.

برند کیوسرا در حال حاضر

در حال حاضر کیوسرا در زمینه تولید و طراحی تلفن های همراه نیز حرفی برای زدن دارد. در سال ۲۰۰۰ کیوسرا بخش ارائه خدمات تلفن های همراه موسسه کوالکام را خریداری کرده و در سال ۲۰۰۸ تولید تلفن های همراه موسسه و برند سیونا را نیز خریداری کرد. علاوه بر طراحی و ساخت این برند هم اکنون یکی از اپراتورهای تلفن همراه در کانادا، ایالات متحده آمریکا و آمریکای لاتین می باشد.

برای علاقه مندان به ورزش فوتبال نیز شاید جالب باشد. که بدانید در حال حاضر کیوسرا یکی از اسپانسرهای باشگاه ورزشی اتلتیکو مادرید اسپانیا و باشگاه فوتبال ریدینگ انگلیس می باشد. این شرکت معتبر در ژاپن دارای سهام معتبر در بازار بورس اوراق بهادار توکیو بوده و در بازار بورس نیویورک نیز معامله می شود. بدون شک این آشنایی با برند کیوسرا شما را می تواند تا حد زیادی نسبت به خرید محصولات آن راغب کند.

دستگاه کپی یکی از محصولات پر فروش برند کیوسرا

همانطور که در بالا و در بخش آشنایی با برند کیوسرا نیز اشاره شد. در حال حاضر کیوسرا محصولات متنوع و متعددی را تولید و به بازار روانه کرده است. یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات این برند دستگاه های چاپ آن است. که در مدل ها و شکل های مختلف طراحی شده و موجود می باشد.

رنگی و سیاه و سفید

بعد از آشنایی با برند کیوسرا بهتر است. کمی با انواع مختلف دستگاه های چاپ این برند نیز آشنا شوید. دستگاه های چاپ کیوسرا در انواع مختلف رنگی و سیاه و سفید موجود بوده و شما می توانید. با توجه به نیازهای کاری خود یکی از مدل های مختلف آن را خریداری کنید. دستگاه های چاپ سیاه و سفید در مقایسه با دستگاه های رنگی قیمت بسیار پایین تری داشته اما شما نمی توانید. چاپ با رنگ های طبیعی و اصلی را با آن ها انجام دهید.

لیزری و جوهر افشان

دستگاه های چاپ کیوسرا دارای مدل های مختلف لیزری و جوهر افشان بوده که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. دستگاه های جوهر افشان برای محیط های کاری که کیفیت و وضوح چاپ مهم ترین فاکتور انتخاب است. مناسب تر می باشند. در حالی که از دستگاه های چاپ لیزری برای محیط های کاری که به سرعت چاپ بالا نیاز دارند استفاده می شود.

ایستاده و رومیزی

برای آشنایی با برند کیوسرا همچنین بدانید. که دستگاه های چاپ این برند در مدل های مختلف اداری یا ایستاده و رومیزی یا خانگی نیز طراحی و ساخته شده است. در صورتی که شما به دنبال یک دستگاه چاپ ساده برای انجام کارهای خود در منزل هستید، یک دستگاه خانگی کیوسرا می تواند. یک انتخاب مناسب برای شما باشد. اگر دستگاه چاپ خود را برای محیط های کاری می خواهید. دستگاه های اداری کیوسرا می تواند. رضایت خاطر شما را به دست آورد.

 تک کابرد و چند منظوره

این برند جهانی در زمینه ساخت دستگاه های چاپ تک کابرده و چند منظوره نیز فعالیت می کند. در صورتی که شما در محیط کاری خود به دنبال انجام کارهای مختلف پرینت، کپی، اسکن و فکس هستید. دستگاه های چند منظوره کیوسرا دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیار کاربردی بوده و می توانید. یکی از مدل های مختلف آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

دستگاه های چاپ چگونه کار می کنند؟

بعد از آشنایی با برند کیوسرا، اگر قصد خرید یکی از دستگاه های چاپ را دارید. بهتر است کمی با نحوه عملکرد آن ها آشنا شوید. عملکرد دستگاه های چاپ بر اساس الکتریسته و جذب بارهای مثبت و منفی انجام می شود. برای این کار پودر تیره رنگی به نام تونر را با بارهای مثبت باردار می کنند. بخش دیگری در دستگاه های چاپ به نام درام وجود دارد. که با بارهای مثبت پوشانده شده تا بارهای مثبت و منفی تونر و درام جذب یکدیگر شوند.

برای تشکیل تصویر بر روی کاغذ می توان بخش های مورد نظر در درام را باردار کرده و بخش های دیگر را بدون بار الکتریکی نگه داشت. در جاهایی که کاغذ اصلی سیاه رنگ است، روی درام الکتریسته ساکن ایجاد می شود. اما این ویژگی در بخش های سفید کاغذ اتفاق نمی افتد.

برای چاپ تصاویر روی کاغذ، سطح آن را با الکتریسته ساکن منفی باردار می کنند. تونر باردار با بار مثبت از سطح درام جدا شده و به کاغذ می چسبد. برای چسبیدن تونر به کاغذ، تونر طوری ساخته شده است. که به دما حساس بوده و بعد از جدا شدن از سطح درام به وسیله گرما به سطح کاغذ می چسبد.

بعد از انجام شدن کپی، درام و تونر برای کپی های بعدی باید پاک شوند. برای این کار آن ها را در معرض نور قرار می دهند. تا بارهای الکتریکی ایجاد شده روی آن از تخلیه شوند. همچنین تونرهای اضافی باقی مانده نیز به وسیله یک تیغه پاک می شوند. این تغییرات به صورت خودکار بعد از هر کپی در دستگاه های چاپ انجام شده و شما نیازی به انجام کار خاصی ندارید.

مقایسه دستگاه های چاپ لیزری و جوهر افشان

بعد از آشنایی با برند کیوسرا، آشنایی با انواع دستگاه های چاپ این برند و نحوه عملکرد آن ها در این بخش شما را با دستگاه های چاپ لیزری و جوهر افشان آشنا می کنیم. همانطور که می دانید. دستگاه های چاپ از نظر تکنولوژی چاپ به دو دسته استفاده از لیزر و جوهر تقسیم بندی شده و شما هنگام خرید باید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. بنابراین بهتر است. به طور کامل با ویژگی های آن ها آشنا شده تا بتوانید خریدی مطمئن و مناسب داشته باشید.

پرینتر های جوهر افشان نقاط کوچک جوهر را روی ورق کاغذ می پاشند. این کار باعث تشکیل تصاویر سیاه و سفید و یا رنگی می شود. ممکن است چاپگرهای جوهر افشان با خطوط تیز نیز موجود باشد. که در چاپ متون و نوشته ها کمی شما را با مشکل و عدم وضوح مواجه کند.

پرینترهای جوهر افشان معمولا از سه رنگ اصلی برای ایجاد رنگ های دیگر استفاده می کنند، به همین دلیل تصاویر چاپ شده در بعضی از این چاپگرها به گاهی به رنگ سبز یا آبی تمایل پیدا می کند. در بسیاری از این پرینترها برای ساخت رنگ سیاه نیز از ترکیب همان سه رنگ استفاده می شود. که جوهر زیادی را مصرف می کند. در این بخش از آشنایی با برند کیوسرا، این دو مدل از دستگاه های چاپ را به طور کامل مقایسه می کنیم.

هزینه های اولیه و ثانویه

هزینه اولیه، هزینه ای است که در ابتدا برای خرید دستگاه های چاپ پرداخت کنید. دستگاه های چاپ لیزری و جوهرافشان در مدل های مختلف قیمت های متفاوتی داشته اما در حالت کلی می توان گفت. دستگاه های لیزری در مقایسه با دستگاه های جوهر افشان گران قیمت تر هستند.

هزینه های ثانویه هزینه هایی است که بعد از خرید باید برای تعمیر، نگه داری، شارژ جوهر یا تونر و یا کاغذ پرداخت کنید. معمولا می توانید هزینه های ثانویه دستگاه چاپ را از طریق تقسیم تعداد برگه های A4 قابل چاپ توسط تونر یا جوهر بر قیمت کارتریج به دست آورید.

هزینه های ثانویه تا حد زیادی به نوع چاپ رنگی و یا سیاه و سفید بستگی دارد. به طوری که دستگاه های چاپ سیاه و سفید در مقایسه با دستگاه های رنگی هزینه ثانویه کم تری دارند. در مورد دستگاه های چاپ متوسط با کارایی های مشابه هزینه های ثانویه دستگاه های جوهر افشان از دستگاه های لیزری بیشتر است. پرینترهای لیزری بزرگتر و پیشرفته تر به دلیل نیاز به فیوز کارتریج اضافی و قطعات جایگزین هزینه ثانویه بالاتری نسبت به دستگاه های جوهر افشان دارند.

کیفیت و سرعت چاپ

سرعت چاپ یکی از مهم ترین فاکتورها هنگام خرید دستگاه های چاپ است. بنابراین اگر بعد از آشنایی با برند کیوسرا به دنبال خرید یکی از دستگاه های چاپ آن هستید، بهتر است بدانید دستگاه های لیزری سرعت چاپ بالاتری در مقایسه با دستگاه های جوهرافشان دارند. سرعت چاپ در دستگاه های جوهرافشان حداکثر به ۱۰ برگ در دقیقه می رسد. در حالیکه این مقدار در دستگاه های لیزری تا دو برابر می باشد.

چاپ متن در ابعاد نرمال برای هر دو دستگاه چاپ تقریبا مشابه بوده، اما اگر به دنبال چاپ متن با فونت های ریز هستید. بدون شک دستگاه چاپ لیزری انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود. در صورتی که کار شما چاپ تصاویر با تعداد و تنوع رنگ بالا است. پرینترهای لیزری برای شما انتخاب مناسب تری هستند.

ابعاد و اندازه

در صورتی که ابعاد دستگاه های چاپ و فضای قرار دادن آن ها برای شما مهم است، دستگاه های جوهرافشان دستگاه های مناسب تری برای شما می باشند. دستگاه های لیزری معمولا دستگاه هایی با ابعاد بزرگ تر بوده و برای دستگاه های خانگی و رومیزی ابعاد نسبتا بزرگی دارند.

طول عمر

طول عمر دستگاه های چاپ لیزری و جوهرافشان تقریبا مشابه با یکدیگر بوده. با این تفاوت که استفاده با وقفه از دستگاه های لیزری امکان پذیر بوده در حالی که در دستگاه های جوهرافشان این امکان وجود ندارد. به این معنا که اگر دستگاه های جوهر افشان مدتی مورد استفاده قرار نگیرند. جوهر آن ها خشک شده و باید آن ها را شارژ کرد. در حالی که دستگاه های لیزری به هیچ وجه این ویژگی را ندارند.

خرید دستگاه های کپی برند کیوسرا

بعد از آشنایی با برند کیوسرا برای خرید یکی از انواع و مدل های این دستگاه می توانید. یک فروشگاه معتبر آنلاین و یا حضوری را برای خرید خود انتخاب کنید. کپی ایران یک فروشگاه آنلاین است. که دارای تعداد بالایی از دستگاه های چاپ در برندهای مختلف و متنوع می باشد.

تمامی دستگاه های این فروشگاه اصل بوده. و همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل داده می شود. دستگاه های چاپ این فروشگاه در انواع مختلف استوک، آکبند و بازسازی شده موجود بوده و شما می توانید. دستگاه چاپ مورد نظرتان را به راحتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.