آشنایی با ریسوگراف mz

خرید ریسوگراف mz 790

آشنایی با ریسوگراف mz

آشنایی با ریسوگراف mz ریسوگراف یک ابزار بسیار مفید برای کار تکثیر است. انواع مختلف این دستگاه ها در بازار کشور موجود هستند. تنها کافی است سری به بازار بزنید تا این موضوع را به خوبی درک کنید. حتی اگر کمی در مدارس، شرکت ها و موسسات رفت و آمد داشته باشید به نقش این دستگاه ارزشمند پی خواهید برد. اما همانطور که متوجه شدید، ریسوگراف های مختلفی در بازار موجود هست. امروز و در این مقاله می خواهیم شما را با ریسوگراف mz آشنا کنیم. از نحوه خرید، عوامل اثر گذار بر قیمت، تا برند و هر آنچه در مورد این محصول نیاز دارید بدانید.

 برند ریسوگراف

برند ریسوگراف مربوط به دستگاه های تکثیر دیجیتالی است. این برند در شرکت Riso Kagaku تولید می شود. این برند در عرضه ساخت دستگاه های چاپی با تیراژ و کیفیت بالا فعالیت می کند. اولین بار در سال ۱۹۸۶ در کشور ژاپن بود که این برند معرفی شد. برند ریسوگراف تقریبا از سال های اولیه وارد ایران شد. بسیار پر طرفدار بود و تقریبا هر جایی یک نمونه از این دستگاه ها را می توانیم مشاهده کنیم. اما آیا صرف اینکه این دستگاه مناسب تکثیر است، برای انتخاب شما کفایت می کند؟ پاسخ یک متخصص خیر است. در ادامه بهتر می توانید این موضوع را متوجه شوید.

آشنایی با محصولات برند ریسوگراف

اگر کمی در سایت ها به دنبال دستگاه ریسوگراف بگردید، متوجه خواهید شد سری های مختلفی از این محصول وجود دارد. سری هایی مانند mz، rz، ez و … . قطعا به عنوان فردی که شناخت کافی از این سری ها نداشته باشد، شما هم کمی سردرگم خواهید شد. پولی که می خواهید پرداخت کنید را باید برای کدام دستگاه صرف کرد؟ کدام سری بیشترین کاربرد را برای شما خواهد داشت؟ این سوالات بسیار مهم هستند. توجه کنید که قرار است یک محصول چندین میلیونی خرید کنید. هزینه ای که پرداخت می کنید باید در جای درستی صرف شده باشد. پس ابتدا باید بدانید کدام سری مناسبتر است. در مقالات وب سایت کپی ایران می توانید با انواع این سری ها آشنا شوید. امروز قصد داریم شما را با ریسوگراف mz بیشتر آشنا کنیم.

ریسوگراف mz

این رسوگراف دارای سه رنگ سرمه ای، قرمز و مشکی است. در ابعاد مختلفی همچون ب ۴ تا آ ۴ قادر خواهید بود از این دستگاه ها استفاده کنید. اما شاید برای شما سوال پیش آمده باشد چاپ را یک دستگاه کپی رنگی هم انجام می دهد. چرا برای اینکار به سمت دستگاه ریسوگراف رفتن بهتر است؟ اگر یک دستگاه فتوکپی رنگی داشته باشید، به خوبی از هزینه های آن آگاه هستید. هزینه مواد مصرفی برای چاپ در دستگاه فتوکپی نسبت به دستگاه ریسوگراف بیشتر است. شما می توانید با هزینه ای بسیار مناسبتر کار تکثیر خود را با این دستگاه ها انجام دهید.

توجه کنید که دستگاه فتوکپی لزوما برای تکثیر در تعداد بالا طراحی نشده است. اما این موضوع دقیقا هدفی است که در ساخت دستگاه ریسوگراف مورد نظر بوده است. این موضوع در زمان تصمیم گیری حتما مورد نظرتان باشد. مثلا اگر بیشتر کاربرد شما تکثیر اسناد هست، یک دستگاه ریسوگراف کاربردی تر و به صرفه تر است. در مقابل البته نمی توان ویژگی های دستگاه های فتوکپی را هم نادیده گرفت. اما ملاک مدل دستگاه نیست. ملاک نیاز مصرف کننده است.

 قیمت دستگاه ریسوگراف mz

سری mz دارای مدل های مختلفی است. این مدل ها همواره به روز شده و در نتیجه شما با یک محصول روبرو نیستید. طیفی از محصولات هستند که در این سری برای شما موجود می باشند. این موضوع قطعا به ما می گوید که یک قیمت ثابت را نمی توانیم برای همه این محصولات داشته باشیم. برای آشنایی بیشتر با قیمت هر دستگاه، می توانید از منوی ریسوگراف، محصولات سری mz را مشاهده بفرمایید. در آنجا قیمت ها به صورت عمومی برای شما به نمایش در خواهند آمد.

اما از ویژگی های فروشگاه آنلاین کپی ایران، می توان به وجود تنوع قیمت برای یک محصول مشابه اشاره کرد. اما شاید این موضوع در نظر اول برای شما خوشایند نباشد. چرا این اتفاق می افتد؟ آیا برای برخی محصولات سود بیش از اندازه دریافت می شود و یا محصولات با قیمت کمتر دارای ایراداتی هستند؟

آکبند، استوک و بازسازی شده

برای روشن تر شدن این موضوع، قصد داریم تا موضوع را کمی شفاف تر به شما نشان دهیم. دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارند. برخی از آنها آکبند بوده و قطعا تفاوت قیمتی نخواهند داشت. اما برای همه افراد امکان خرید دستگاه آکبند وجود ندارد. برای این دسته مشتریان، ما محصولات استوک و استوک بازسازی شده را فراهم کرده ایم. اگر می خواهید در موارد محصولات استوک بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم به بخش آموزش وب سایت مراجعه کنید. اما شاید این موضوع برایتان کمی سخت به نظر برسد. ما کار را ساده تر کرده ایم. در صفحه هر محصول، یک تب وجود دارد که شما را با عنواع استوک آشنا خواهد کرد.

اما یک تفاوت را باید حتما بدانید. میان دستگاه هایی که اصطلاحا به آنها دست دو گفته می شود، تفاوت در محل استفاده وجود دارد. یک سری دستگاه های ریسوگراف کارکرد ایران هستند. یعنی مشتریانی همچون شما این دستگاه را خریداری کرده و مورد استفاده قرار داده اند. اما برخی از دستگاه های موجود استوک هستند. این محصولات در خارج ایران مورد استفاده قرار گرفته اند. ما آنها را سرویس کامل می کنیم و در اختیارتان قرار می دهیم. قطعا می دانید یک محصولی که برای استفاده در اروپا تولید شده است، سطح کیفی بالاتری دارد. پس در نظر بگیرید یک محصول استوک بسیار به صرفه تر و با کیفیت تر از همان محصول کارکرد ایران است.

 مشاوره

اگر یک متخصص حرفه ای نیستید، خودتان تصمیم اول و آخر را نگیرید. تحقیق کنید و سپس دست به انتخاب بزنید. البته شاید اگر بخواهید در اینترنت بگردید، مدت زمان بسیار زیادی از شما صرف شود. ما برایتان یک فرصت ویژه ولی همیشگی فراهم کرده ایم. با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. برای استفاده از این مشاوره هیچ لزومی به خرید شما نیست. ما این موضوع را به جهت کمک به هموطنان خود در انتخاب دستگاه مناسب نیازشان انجام می دهیم.

یک تماس تلفنی با شماره های ما که در بالای صفحات است بگیرید. مشاورین ما با دقت و حوصله نیاز شما را بررسی خواهند کرد. انواع دستگاه هایی که بنا به کاربرد برایتان مفید خواهند بود را به شما معرفی می کنند. در پایان شما می دانید که چه دستگاهی برای شما مناسب تر است.

سرویس کاران

دقت کنید که این مشاوره ها کاملا تخصصی بوده و به راحتی به دست نخواهند آمد. افراد با تجربه ای که سالها در بازار ایران فعالیت کرده اند. محصولات مختلف را می شناسند، و به سرویس کاران مختلف راهنمایی می کنند می تواند شما را برای خرید یک ریسوگراف mz به سادگی راهنمایی کنند.

تصور نکنید که گرانترین محصول حتما برای شما بهترین محصول است. این عادت بسیاری از افراد است که در زمان خرید تصور می کنند هر چه بیشتر هزینه کنند محصول بهتری تهیه می کنند. اما این موضوع ملاک درستی نیست. یک دستگاه ریسوگراف عمر مشخصی دارد و پس از آن عملا کارکرد خود را از دست می دهد و نیاز به تعمیرات خواهد داشت. پس اگر هزینه اضافه ای پرداخت کنید، اما ویژگی های مورد نیاز شما را نداشته باشد. یا ویژگی هایی داشته باشد که هیچ گاه برایتان کاربرد ندارند فقط ضرر کرده اید.

سرویس ریسوگراف mz

اگر این محصولات را خریداری کنید، پس از مدتی نیاز به خدمات پس از فروش خواهید داشت. سرویس کاران مختلفی در سراسر کشور این خدمات را به شما ارائه می دهند. اما در زمان این کار ممکن است نیاز به تعویض قطعات و یا خرید مواد مصرفی جدید داشته باشید. ما این موضوع را هم پوشش می دهیم. می توانید بهترین قطعات و مواد مصرفی را از ما بخواهید. ما تنها ادعای بهترین بودن را نمی کنیم، این موضوع را در عمل به شما اثبات می کنیم.

اگر در زمان سرویس، قطعه ای بی کیفیت جایگزین شود، در مدت زمان کوتاهی دوباره نیاز به تعویض آن خواهید داشت. افرادی که به خوبی از جهت تکنیکی با دستگاه آشنایی ندارند، معمولا توصیه هایشان بر اساس محصولاتی است که در دسترشان است. این افراد گزینه مناسبی برای شما نیستند. یک قطعه اصل و یا های کپی عمر طولانی داشته و به دستگاه آسیب نمی رساند. پس حتی در زمان تعمیرات و سرویس هم می توانید با ما در ارتباط باشید.

خدمات پس از فروش

لازم نیست ریسوگراف mz خود را از کپی ایران تهیه کرده باشید. ما محدودیتی در خدمت رسانی به مشتریان خود نداریم. از هر شرکت و یا فردی که دستگاه را خریداری کرده باشید، ما قطعات آن را در اختیارتان قرار خواهیم داد. همچنین برای موارد مصرفی که همواره مورد استفاده شما خواهند بود نیز هزینه های بسیار مناسبی در نظر گرفته ایم. در هر نقطه ای از کشور که باشید در سریعترین زمان این مواد مصرفی به دستتان خواهد رسید.

اما ماجرای خدمات کپی ایران در همین جا ختم نخواهد شد. فرض کنید شما هر سوالی در مورد دستگاه ها دارید. قصد خرید دارید و یا سوالی برایتان پیش آمده. ما پشتیبانی آنلاین به صورت چت را هم برایتان فراهم کرده ایم. به این شیوه می توانید با ما در تماس باشید و همین الان سوالتان را بپرسید.

همچنین در بخش آموزشی نیز مقالات مختلف و فیلم های متعددی وجود دارند. بخش به بخش و دستگاه به دستگاه را برایتان به جزئیات مشخص کرده ایم. ساده تر آنکه هیچ نیازی از شما بی پاسخ نخواهد ماند.

خرید دستگاه ریسوگراف mz

هم اکنون برای خرید دستگاه ریسوگراف mz خود اقدام کنید. اگر کمی با قیمت های موجود در بازار آشنایی داشته باشید، از مناسب بودن هزینه های اعلام شده توسط کپی ایران خیالتان راحت خواهد بود. ما در فروش سری ریسوگراف mz از صفر تا صد در کنارتان هستیم. اما چرا می گوییم هم اکنون اقدام کنید؟

اول باید بدانید که قیمت محصولات به علت وارداتی بودن نسبتی با قیمت ارز دارد. لذا در زمانی که نرخ ارز پایینترین میزان خود است، هزینه تمام شده برایتان کاهش پیدا خواهد کرد. دوم آنکه محصولاتی که وارد بازار ایران می شوند از نظر تعداد محدود هستند. افرادی که سریعتر اقدام می کنند می توانند دستگاه های آکبند و یا استوک های با کیفیت را تهیه کنند. اما آنهایی که این موضوع را به تعویق می اندازند، باید به دنبال دستگاه های کارکرد ایران باشند.

پر واضح است که از هر جهت، خرید سریعتر بازدهی بیشتری برای مشتریان محترم خواهد داشت. برای شروع به بخش فروشگاه بروید. با انواع دستگاه ها آشنایی اولیه کسب کنید. سپس با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید. پس از مشاوره توان شما برای انتخاب درست بسیار بیشتر خواهد بود. انتخاب کنید، هزینه مناسب پرداخت کرده و محصول را در سریعترین زمان به دست بیاورید. ما هیچ گونه محدودیتی در ارسال محصولات نخواهیم داشت. لذا در تمامی نقاط کشور، می توانید خرید خود را با یک تلفن ساده انجام دهید. کپی ایران همواره در خدمت شما مشتریان محترم بوده و بهترین ریسوگراف های موجود را در اختیارتان قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.