آشنایی با ریسوگراف rz

ریسوگراف EZ 201

آشنایی با ریسوگراف rz

آشنایی با ریسوگراف rz موضوعی است. که در این بحث به طور جامع و کامل به آن پرداخته می شود. ریسوگراف rz در مدل ها و انواع مختلفی در بازار موجود بوده و شما می توانید با توجه به نیازهای کاری خود یکی از انواع آن را به شکل های استوک، بازسازی شده یا آکبند خریداری کنید.

برای آشنایی با ریسوگراف rz بهتر است. با ویژگی ها و کاربردهای آن آشنا شده تا بتوانید تصمیم مناسبی برای خرید خود انجام دهید. همانطور که می دانید از ریسوگراف برای چاپ در تیراژهای بالا و با قیمت مناسب و پایین استفاده می شود.

فاکتورهای مهم ریسوگراف rz

بسیاری از دستگاه های ریسوگراف به شما تنها قابلیت چاپ تک رنگ را داده و شما نمی توانید. با استفاده از آن تمامی فایل های مورد نظر را در رنگ های واقعی و طبیعی خود چاپ کنید. اما بسیاری از ریسوگراف های rz با قابلیت استفاده همزمان از چند سیلندر به شما این امکان را می دهند که از آن ها برای چاپ های رنگی و با کیفیت مناسب استفاده کنید.

سایز و وزن کاغذ

سایز و وزن کاغذ از دیگر فاکتورهای بسیار مهم است. که هنگام خرید دستگاه های ریسوگراف باید به آن ها توجه کنید. خروجی اصلی و ورودی در این دستگاه های چاپ کاغذ است و در صورتی که ریسوگراف در این زمینه محدودیتی داشته باشد، کار شما را با مشکل مواجه می کند. دستگاه های ریسوگراف rz این قابلیت را داشته که بتوانید کاغذهای مختلف در سایزهای مختلف را در آن قرار داده و فایل های مورد نظرتان را روی آن ها چاپ کنید.

چاپ تراکت

چاپ تراکت، بنرهای با سایزهای مختلف، سالنامه، کتاب و غیره فایل های مختلفی هستند. که هرکدام از آن ها نیاز به کاغذهای مختلف با سایزهای متفاوت دارد. آشنایی با ریسوگراف rz به شما نشان می دهد. که مدل های مختلف rz به شما قابلیت استفاده از کاغذهای با سایز و جنس های مختلف را می دهد.

علاوه بر سایز، وزن کاغذهای مورد استفاده در دستگاه مساله مهم دیگری است. که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. در مدل های مختلف دستگاه های ریسو rz می توانید کاغذها با وزن های مختلف را در دستگاه قرار دهید، بدون آن که کاربرد دستگاه با مشکل مواجه شود.

وزن دستگاه

برای آشنایی با ریسوگراف rz بهتر است. با وزن و اندازه های این دستگاه نیز آشنا شوید. مدل های مختلف این دستگاه ریسو دارای وزن و اندازه های استاندارد و مناسب بوده و شما می توانید آن ها در فضای بسیار مناسبی قرار دهید.

قابلیت های جانبی

قابلیت های جانبی در دستگاه های چاپ نکته مثبت دیگر درباره دستگاه های ریسوrz می باشد. برخلاف بسیاری از دستگاه های ریسو، در rz ها می توانید از ذخیره خودکار adf نیز استفاده کنید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد. تنها با یک بار استفاده از نسخه اصلی، بارها از آن کپی بگیرید. در بسیاری از مدل های مختلف rz دیگر قابلیت های جانبی مانند لارج باکسر و سورتر نیز به کار رفته است. که سرعت و کیفیت کار را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

ویژگی های دستگاه های ریسو rz

در این بخش از آشنایی با ریسوگراف rz شما را با ویژگی های اصلی و مهم در این دستگاه های چاپ آشنا می کنیم. همانند دیگر دستگاه های چاپ یکی از مهم ترین فاکتورهای ریسوها نیز سرعت و کیفیت چاپ می باشد. این دستگاه ها دارای سرعت چاپ بسیار بالاتری نسبت به دیگر دستگاه های کپی بوده و می توانید به کمک بعضی از آن ها تا ۱۷۰ برگ در دقیقه نیز کپی بگیرید.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ در این دستگاه ها نیز به وسیله واحد dpi سنجیده شده و هرچه این مقدار بیشتر باشد. کیفیت و وضوح فایل چاپی بیشتر خواهد بود. کیفیت در این دستگاه های چاپ در مقایسه با دستگاه های دیگر نسبتا کم تر بوده و مقدار آن ۳۰۰ یا ۶۰۰ دی پی آی می باشد. با توجه به موارد استفاده ریسوگراف این مقدار عددی مناسب و قابل قبول می باشد.

چند منظوره

برای آشنایی با ریسوگراف rz باید به شما بگوییم که بسیاری از مدل های این ریسو دارای کاربرد و قابلیت های چند منظوره می باشد. شما می توانید علاوه بر کارهای کپی با استفاده از آن ها پرینت و اسکن نیز انجام دهید. این مساله نیاز شما از خرید چند دستگاه مجزا را برطرف کرده و به شما کمک می کند که در هزینه ها و فضای مورد استفاده خود صرفه جویی کنید.

مدلهای متفاوت ریسو گراف

دستگاه های ریسو rz در مدل های مختلف رومیزی و ایستاده موجود بوده و می توانید. با توجه به نیازهای کاری و فضای مورد استفاده خود یکی از انواع آن را انتخاب کنید. دستگاه های رومیزی وزن و اندازه ای بسیار مناسب داشته و به راحتی می توانید. آن ها را روی میز کاری خود قرار دهید. البته همانند دیگر دستگاه های چاپ قابلیت های دستگاه های رومیزی در مقایسه با دستگاه های ایستاده کم تر است.

قابلیت های کاربردی دستگاه ریسوگراف rz

بعد از آشنایی با ریسوگراف rz به صورت کلی در این بخش شما را با قابلیت های کاربردی و جانبی این مدل از دستگاه های چاپ آشنا می کنیم.

 قابلیت ویرایش اسناد

یکی از مهم ترین قابلیت های کاربردی دستگاه های ریسو rz قابلیت ویرایش اسناد است. در بسیاری از مدل های این دستگاه چاپ می توانید فایل ها را قبل از کپی و چاپ به راحتی ویرایش کنید. این مساله باعث می شود. برای اصلاح فایل ها، نیازی به جابجا کردن آن به سیستم هایی دیجیتال مانند کامپیوتر نداشته و تمامی کارها و تغییرات را در خود ریسو انجام دهید.

قابلیت کپی متوالی

تعداد کپی متوالی قابلیت کاربردی دیگر در این مدل از دستگاه های ریسوگراف است. که سرعت کاری شما را تا چندین برابر افزایش می دهد. تصور کنید که شما می خواهید از ۵۰۰ برگه به صورت متوالی چاپ بگیرید. اگر دستگاه چاپ قابلیت کپی متوالی نداشته باشد. باید برای کپی هر برگه به صورت دستی از دستگاه استفاده کنید. در بسیاری از دستگاه های rz می توانید تا ۹۹۹ ب یا ۹۹۹۹ کاغذ کپی متوالی را به صورت خودکار به خود دستگاه بسپارید.

قابلیت زوم

قابلیت زوم و کوچک نمایی فاکتور مثبت دیگری در دستگاه های ریسو rz  است. که کارایی آن را تا به شکل چشمگیری افزایش می دهد. شما می توانید به راحتی فایل های مورد نظر خود را تغییر سایز داده و آن ها را در ابعاد بزرگ تر و یا کوچک تر چاپ کنید.

ممکن است یک فایل برای چاپ روی یک برگه بسیار بزرگ باشد، یا بخواهید یک بخش خاص از آن را به صورت جداگانه چاپ کنید. در این حالت قابلیت بزرگ نمایی یا کوچک نمایی مشکل شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد.

زمان تهیه اولین کپی

زمان تهیه اولین کپی و زمان گرم شدن اولیه در دستگاه های rz در مقایسه با دستگاه های دیگر بسیار کوتاه تر بوده و شما می توانید. در زمان بسیار کوتاهی کارهای خود را با استفاده از آن انجام دهید. در بسیاری از مدل های این دستگاه شما در کم تر از یک دقیقه دستگاه گرم شده و شما می توانید اولین کپی خود را بگیرید.

ظرفیت کاغذ ورودی دستگاه

هنگام خرید دستگاه های ریسوگراف همانند دیگر دستگاه های چاپ بهتر است.با ظرفیت کاغذ ورودی دستگاه نیز توجه کنید. ظرفیت کاغذ ورودی به شما نشان می دهد. که تا چه مقدار می توانید از کاغذهای دستگاه بدون نیاز به پر کردن مجدد آن استفاده کنید. ظرفیت سینی دستگاه به صورت مستقیم با حجم کاری دستگاه ارتباط دارد. هرچه توان کاری دستگاه بالاتر باشد، ظرفیت سینی آن نیز باید بیشتر باشد.

پورت های ارتباطی

پورت های ارتباطی یکی دیگر از ویژگی های دستگاه های ریسوگراف است. که می توانید به کمک آن ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم فایل های ارتباطی مورد نظرتان را انتقال داده و آن ها را چاپ کنید. در تمامی دستگاه های ریسو می توانید به کمک پورت usb می توانید به صورت مستقیم به انتقال داده بپردازید. در بسیاری از مدل های دیگر ریسو نیز می توانید. به کمک پورت شبکه به سیستم های دیجیتال اداره وصل شده و فایل های مورد نظرتان چاپ کنید.

تفاوت دستگاه های ریسوگراف با دستگاه های کپی

بعد از آشنایی با ریسوگراف rz شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت این دستگاه با دیگر دستگاه های چاپ چیست؟ مهم ترین تفاوت دستگاه های ریسو با دیگر دستگاه های چاپ، هزینه مواد مصرفی و در نتیجه هزینه چاپ می باشد.

هزینه چاپ

در دیگر دستگاه های چاپ، با افزایش تعداد برگه های کپی، هزینه چاپ نیز افزایش پیدا می کند. برای مثال با دو برابر شدن تعداد برگه ها هزینه چاپ نیز دو برابر می شود، در حالی که در ریسوگراف این مساله کاملا متفاوت بوده و افزایش تعداد برگه های چاپ هزینه آن را تنها به صورت جزئی افزایش پیدا می کند.

سرعت

سرعت چاپ فاکتور مهم دیگری است. که در دستگاه های ریسوگراف از دیگر دستگاه های کپی بالاتر است. سرعت چاپ در مدل های مختلف دستگاه های ریسو rz بسیار بالا بوده و شما در زمان کوتاهی می توانید بیش از هزار برگه را چاپ کنید.

با استفاده از ریسوگراف شما می توانید روی برگه ها با سایزهای مختلف و جنس های مختلف چاپ انجام دهید. برای مثال می توانید به راحتی روی برگه های مقوایی ضخیم با ابعاد بزرگ چاپ انجام دهید. این مساله کارایی دستگاه ریسو را در مقایسه با دیگر دستگاه های چاپ چند برابر کرده است.

برای آشنایی با ریسوگراف rz به طور کامل بهتر است. بدانید این دستگاه ها دارای توان مصرفی بسیار کم تری در مقایسه با دیگر دستگاه های چاپ بوده هزینه بسیار کم تری پرداخت خواهید کرد.

عدم استفاده از سیستم های حرارتی

عدم استفاده از سیستم های حرارتی تفاوت دیگر دستگاه های ریسو با دستگاه های فتوکپی است. که باعث می شود. استفاده طولانی از دستگاه باعث خرابی آن نشود. در واقع بعد از استفاده طولانی مدت از دستگاه نیازی به زمانی برای استراحت و خنک کردن دستگاه ندارید. و می توانید به راحتی چندین ساعت از آن استفاده کنید.

خرید ریسوگراف rz

بعد از آشنایی با ریسوگراف rz اگر به دنبال خرید یکی از مدل های مختلف آن هستید. می توانید به از فروشگاه های آنلاین و یا حضوری خرید خود را انجام دهید. همانند دیگر دستگاه های چاپ ریسوگراف ها نیز در مدل های مختلف استوک، آکبند و بازسازی شده موجود بوده و شما می توانید. با توجه به بودجه خود آن ها را خریداری کنید.

دستگاه های استوک دستگاه های کار کرده هستند. که در مقایسه با انواع دیگر پایین ترین قیمت را دارند. دستگاه های آکبند نیز دستگاه هایی نو هستند. که در مقایسه با انواع دیگر گران قیمت تر هستند. در کنار داشتن قیمت بالا، این دستگاه ها طول عمر و کیفیت بالایی داشته و شما می توانید. تا سال ها از این دستگاه ها استفاده کنید.

بعد از آشنایی با ریسوگراف rz برای خرید این دستگاه می توانید. به فروشگاه اینترنتی کپی ایران مراجعه کنید. کپی ایران یک فروشگاه لوازم اداری به صورت آنلاین است. که دارای مدل های مختلف دستگاه های چاپ و ریسوگراف بوده که می توانید با مراجعه به آن دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تمامی دستگاه های چاپ کپی ایران از استوک و آکبند تا بازسازی شده همگی کاملا اصل بوده و همراه با گارانتی به خریدار تحویل داده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.