استوک، بازسازی شده و آکبند

استوک، بازسازی شده و آکبند

 استوک، بازسازی شده و آکبند

دستگاه استوک، بازسازی شده و آکبند انواع دستگاه فتوکپی از نظر وضعیت می باشند. استوک به محصولاتی گفته میشود که دوره ۳ الی ۵ ساله استفاده از آنها در کشور های اروپایی و آمریکایی گذشته است. البته مدت زمان استفاده در هرکشورنسبت به قوانین موجود در آن کشور فرق می کند. بر اساس قوانین کشورهای اروپا و آمریکایی دستگاه های استوک باید از رده خارج شوند. سپس دستگاه هایی که کار کرد آنها کم باشد و قابل بازسازی باشند به کشورهای آسیایی و جهان سوم واگذار می شوند. این دستگاه ها پس از جنرال سرویس کاملا قابل استفاده می باشد. به این دستگاه ها، اصطلاحا استوک گفته می شود.

دستگاه استوک بر دو نوع می باشد

دستگاه استوک سرویس شده

دستگاه های که برروی لیست استوک قرار می گیرند. کنترول و رفع ایراد می شوند و سپس برای خریداران ارائه می گردند.

دستگاه استوک باسازی شده

دستگاه های که بر روی لیست استوک قرار می گیرند بعد از سرویس و کنترل نهایی تمامی مواد مصرفی دستگاه با مواد مصرفی آکبند جایگزین می شوند. این مواد در دستگاهای فتوکپی شامل تونر، هیتر کامل، ترانسفر و ایمیجها که همان یونیت دارم می باشد و در دستگاهای ریسو گراف شامل سیلندر و در دستگاهای پلاتر شامل هد، نوار اینکودر و اینک ساکریشین و کارتریج مرکب می باشد. دستگاه های استوک باسازی شده کیفیت بسیار بالایی از نظر کیفیت کار و مدت زمان استفاده دستگاه نسبت به استوک های معمولی دارند و همسان دستگاه آکبند می باشند.

منظور از دستگاه استوک بازسازی شده چیست؟

یک دستگاه استوک معمولی ممکن است دارای ایراداتی باشد. در این شرایط قطعات دستگاه تعویض می شوندو دستگاه کیفیتی به مانند آکبند را خواهد داشت. دستگاه استوک بازسازی شده نسبت به دستگاه آکبند هزینه ای بسیار پایین تری خواهد داشت و مقرون به صرفه تر است. در زمان خرید دستگاه استوک چندین مورد دارای اهمیت هستند: ۱- پایین بودن کنتور دستگاه (همان کارکرد) ۲- مواد مصرفی دستگاه. ۳-تاریخ تولید دستگاه (از تاریخ تولید دستگاه بیش از سه سال نگذرد.) ۵- ضمانت نامه خرید ۶- نصب وراه اندازی دستگاه توسط متخصصین شرکت خریداری شده.

قیمت دستگاه استوک

قیمت گذاری دستگاه استوک با توجه به کیفیت و شرایط دستگاه تعیین میشود. هر چه دستگاه کارکرد کمتری داشته باشد و شرایط آن بهتر باشد، طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت. بنابراین دستگاه استوک با مدل و مارک مشخص با توجه به وضعیت دستگاه دارای قیمت های متفاوتی خواهد بود. در زمان خرید دستگاه های استوک توجه داشته باشید هرچه قطعات اصلی در حالت بهتری قرار داشته باشند کیفیت بالاتری را شاهد خواهید بود.

دستگاه آکبند چیست؟

دستگاه آکبند به محصولاتی گفته می شود که تا کنون مورد استفاده قرار نگرفته باشند و اصطلاحا نو باشند. این دستگاه ها به نسبت دستگاه استوک از قیمت بالاتری برخوردار هستند و زمان زیادی از تولید آنها نگذشته است.اگر مشکل نقدینگی نداشته باشیدحتما اولویت خرید دستگاه آکبند می باشد .

دستگاه استوک بخریم و یا آکبند بخریم ؟

دستگاه های استوک بازسازی شده نسبت به دستگاه های آکبند از قیمت بسیار مناسبتری برخوردار هستند و در زمان بازسازی کیفیت آنها به مانند دستگاه آکبند می باشد، لذا بسیار مقرون به صرفه تر هستند. می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر این محصولات را خریداری کرده و با همان کیفیت آکبند استفاده کنید. دستگاه استوک باسازی شده را تنها ازشرکتهای معتبر تهیه فرمایید.

از آنجایی که کیفیت و شرایط محصول در زمان خرید یک دستگاه استوک بسیار مهم است، باید آنرا از فروشنده معتبر تهیه کنید. کپی ایران با سابقه ای طولانی در فروش و ارائه خدمات، ضمانت کیفیت برای کلیه محصولات فروخته شده ارائه می کند. لذا می توانید از تناسب کیفیت و قیمت محصول اطمینان کامل را داشته باشید. ما پس از بررسی و تست کامل بر روی دستگاه، آن را به مشتریان محترم ارائه می کنیم. این تست و بررسی با رعایت بالاترین استاندارد ها صورت می گیرد، لذا می توانید یک خرید مطمئن و با هزینه مناسب را تجربه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد انواع دستگاههای فتوکپی و چاپ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.