تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا 454c

تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا

تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا همانند دیگر تعمیرات انجام شده در این مرکز به دست کارشناسان متخصص این حوزه و با استفاده از به ‌روزترین تجهیزات تعمیر انجام می‌پذیرد.

تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا در کپی ایران

تعمیر کپی رنگی کونیکا مینولتا در واقع زیرشاخه‌ای از تعمیرات دستگاه‌های اداری است. که در کپی ایران انجام می‌پذیرد. تعمیر کپی رنگی کونیکا مینولتا همانند فرآیندهای تعمیرِ دیگر دستگاه‌هایِ کپی نیاز به تسط و مهارت کافی کارشناس در بخش ولتاژ، بردهای الکترونیکی، سنسورهای مختلف دستگاه کپی و مواردی از این دست دارد. دارندگان دستگاه های کپی توجه داشته باشند. که در صورتی که کارشناس تعمیر و یا کاربر عادی دستگاه، بی‌هیچ دانش و مهارتی اقدام به تعمیر و دستکاری دستگاه نماید. نتیجه چیزی جز خرابی دوچندان و بیش از پیش دستگاه نخواهد بود. از این رو در صورت بروز هر گونه اختلال در عملکرد و یا افت در بازدهی دستگاه بهتر است. از نظر کارشناسان متخصص این حوزه بهره‌مند گردید. و از دستکاری‌های خودسرانه و ناشیانه دستگاه خودداری نمایید.

حضور کارشناس در محل

 

همانگونه که می‌دانید ابعاد دستگاه های کپی به گونه ای است. که به سختی می‌توان آن‌ها را حمل و جابجا ساخت. حال در زمان خرابی دستگاه و نیاز به تحویل آن به تعمیرگاه چه باید کرد.؟ راهکار ما در زمان خرابی دستگاه کپی، حضور کارشناس در محل و انجام تمامی عملیات تعمیر کپی ایران در محل است. در این روش، پس از تماس شما، کارشناس تعمیر به همراه مجموعه ای از ابزار و تجهیزات تعمیر به محلِ مورد نظر اعزام گشته و دستگاه را تعمیر می‌نماید. همانطور که می دانید. در این روش دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست. و کلیه عملیات با حضور کارشناس در محل انجام می‌پذیرد.

مزایای تعمیر در محل

برخی از مزایای تعمیر در محل عبارتند از: صرفه‌جویی در زمان و هزینه، حضور سریع کارشناس در محل و آغاز عملیات تعمیر، امکان نظارت بر عملیات تعمیر و اخذ مشاوره های مورد نیاز از کارشناس اعزامی و …. .واحدهای تعمیر در کپی ایران.

راههای کسب اطلاعات کارشناسان

تخصص و مهارت در انجام تعمیرات دستگاه های کپی صرفاً با مطالعه مقالات و کتاب های این حوزه امکان پذیر نیست. و بخش عمده ای از تجربه و تخصص در این کار پس از واکاوی و بررسی دستگاه‌ های کپی حاصل می‌گردد. کارشناسان ما با بررسی و تحلیل تعداد بی شماری از دستگاه های کپی سیاه و سفید و رنگی کونیکا مینولتا نه تنها تسلط لازم جهت اِعمال تعمیرات را یافته‌اند. بلکه به دلیل حضور در دوره ها و همایش های تخصصی تعمیر، با جدیدترین متدهای تعمیر کپی رنگی کونیکا مینولتا آشنا گشته و آن ها را در حین تعمیر به کار می‌گیرند. جهت ارائه خدمات تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر، کارشناسان ما در این مرکز برآن شده ‌تا عملیات تعمیر هر یک از دستگاه های کپی را در واحد تخصصی مربوط به همان دستگاه انجام دهند. از این رو مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا متشکل از پارت های متعدد تعمیری است. که در هر یک از آنها مهندسان سخت افزاری و نرم افزاری همان محصول مشغول به کار و تعمیر هستند.

 

تماس با کپی ایران جهت تعمیر

در صورتی که شما نیز دارنده یکی از دستگاه های کپی رنگی کونیکا مینولتا هستید. اما در حال حاضر این دستگاه به هردلیل دچار نقص و خرابی گشته می‌توانید. با شرکت کپی ایران تماس گرفته و درخواست حضور کارشناس تعمیر در محل را داشته باشید. لیکن در صورتی که می‌دانید. اختلال ایجاد شده چندان جدی نیست. و با اندکی دستکاری و تنظیم دستگاه رفع می‌گردد، می‌توانید به بخش پاسخگویی به پرسش ها یا به بخش مقالات کپی ایران مراجعه کرده و راه‌های رفع این اختلالات را بیابید. کارشناسان ما در بخش های مذکور ضمن راهنمایی شما کاربران گرامی، به پرسش های احتمالی‌تان پاسخ داده. و شما را در رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه یاری می‌سازند.

 

مقالات کپی ایران

برخی از اشکالات ایجاد شده در دستگاه های کپی نظیر گیر کردن کاغذ در آن، مچاله شدن کاغذ و مواردی از این دست را می‌توان با کسب اطلاعاتی اندک رفع و برطرف نمود. در همین راستا مهندسان ما در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا اقدام به تدوین برخی از مقالات مرتبط با ترمیم و تعمیر کپی های کونیکا مینولتا نموده‌ تا کاربر با مطالعه آن‌ها بتواند. به تنهایی نسبت به رفع و تعمیر آن‌ها اقدام نماید. شما نیز می‌توانید. با مراجعه به این بخش با شایع ترین اختلالات دستگاه های کپی به ویژه دستگاه های کپی رنگی کونیکا مینولتا آشنا گشته و آنها را رفع نمایید. کادر مجرب کادر مجرب مرکز تعمیر کپی رنگی کونیکا مینولتا، بطور حرفه‌ای آموزش دیده و دارای گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی می‌باشند. از همین‌روست که تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارنتی و ضمانت انجام می‌پذیرد. و مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از عملکرد کادر فنی خویش تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه را گارانتی نموده است.

 

دستگاه فتوکپی چیست؟

چستر کارلسون مخترع فتوکپی حق امتیاز این وسیله را داشت. که محقق و مخترعی نیمه وقت بود. کارلسون از آشپزخانه خود برای آزمایش های الکتروفتوگرافی بهره برد. و در سال ۱۹۳۸ از حق امتیازش برای این فرآیند استفاده کرد. شاید ساده ترین تعریف مردمی از دستگاه فتوکپی این باشد. که از نوشته ها و اسناد رونوشت می گیرد. و نکته جالب اینجاست. که این دستگاه به علت سطح نیاز به آن بسیار فراگیر بوده و اغلب در همه جا از آن استفاده می شود. چه در ادراجات چه در جاهای دیگر.دستگاههای فتوکپی در اندازه های مختلف وجود دارند . برخی از آن ها بسیار بزرگترند. از دیگر دستگاهها . این نوع بیشتر در ادارجات بزرگتر جهت انجام کلیه ی امکانات دستگاه کپی مورد استفاده قرار می گیرد. و به نسبت امکانات داشته و سایز موجود قیمت بالاتری نیز دارند. و از موارد دیگر نیز فتوکپی های کوچکتر که بیشتر مختصر مفید بودند. و قیمت پایین تری دارند. و البته این دستگاهها دیگر چند کاره نیستند . و در منازل و اداره های کوچکتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد تعمیر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.