خرید توشیبا استودیو ۱۸۰

توشیبا استودیو 182

خرید توشیبا استودیو ۱۸۰

خرید توشیبا استودیو ۱۸۰ برای دارندگان کسب و کارهای کوچک یا متوسط بسیار مناسب می باشد. این پرینتر رومیزی قابلیت های متعددی دارد که می تواند بسیاری از نیازهای اداری شما را پاسخگو باشد. همچنین اندازه کوچک و وزن کمی دارد و از این رو کاملا جمع و جور می باشد. حضور یک پرینتر رومیزی کوچک تقریبا برای هر دفتر اداری و محل کار اداری بزرگی لازم و ضروری می باشد.

توشیبا رومیزی ۱۸۰

توشیبا استودیو ۱۸۰ جمع و جور بودن را در کنار قابلیت های راضی کننده ای ارائه می کند.

ابعاد

اندازه این دستگاه ۴۰۹*۳۶۲*۲۳۲ میلی متر و وزن آن تنها ۹ کیلوگرم است. سرعت خروجی کپی و چاپ دستگاه به ۱۸ برگ بر هر دقیقه می رسد. این سرعت برای انجام بسیاری از پروژه ها و سفارش ها کافی می باشد. البته سرعت دستگاه را نمی توان با سرعت یک پرینتر تخصصی یا یک ریسوگراف مقایسه نمود.

کیفیت

توشیبا استودیو ۱۸۰ چنین سرعتی را با کیفیت رضایت بخش ۶۰۰*۶۰۰ dpi ترکیب نموده است. این وضوح در این کلاس کاری عملا باورنکردنی محسوب می شود. همچنین این دستگاه از ۸ مگابایت فضای RAM به منظور انتقال اطلاعات استفاده می کند. به کمک این مقدار RAM در دسترس، شما هرگز با کاهش سرعت و کند شدن دستگاه مواجه نخواهید شد.

تهیه توشیبا استودیو ۱۸۰ در مدل های مختلف

خرید توشیبا استودیو ۱۸۰ در مدل های مختلف امکان پذیر می باشد.

مدل

شما می توانید این دستگاه را در هر یک از سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده خریداری نمایید. مدل های استوک و بازسازی شده قیمت به مراتب ارزانتری دارند ولی برای مدتی کار کرده اند.

استوک

خرید یک دستگاه فتوکپی استوک رومیزی بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر قیمت به مراتب ارزان تری که دستگاه های استوک دارند، دستگاه های رومیزی طول عمر و دوام بیشتری نیز داشته و استحکام آن ها مثال زدنی است.

آپشنهای اختیاری

همچنین شما می توانید بسیاری از قابلیت ها و آپشن ها را به صورت اختیاری به یک دستگاه استوک اضافه کنید و بدین ترتیب با نخریدن بخش های مازاد، بیشتر هم صرفه جویی کنید.

آپشن هایی نظیر سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF و لارج باکس و فینیشر قابل اضافه شدن به توشیبا استودیو ۱۸۰ می باشند. آپشن سیستم تغذیه خودکار اسناد وظیفه قرار دادن اوراق خام در دستگاه را برعهده دارد. به این ترتیب دیگر زمان شما به منظور انجام این کار تلف نخواهد شد. آپشن لارج باکس ظرفیت سینی های درون دستگاه را بیشتر می کند. فینیشر نیز صحافی اوراق چاپ و کپی شده را بر عهده دارد.

سفارش توشیبا استودیو ۱۸۰

خرید توشیبا استودیو ۱۸۰ از طریق سفارش دادن آن از فروشگاه های متعدد و در مدل ها و پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است. به یاد داشته باشید که هیچ چیز مثل خرید از یک فروشنده مطمئن و معتبر نمی تواند سلامت و کیفیت دستگاه خریداری شده را تضمین نماید. فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع مدل های ماشین های اداری، توشیبا استودیو ۱۸۰ را در همه مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده و با امکان افزودن اختیاری هر ترکیبی از آپشن ها به مشتریان عزیز ارائه می کند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی توشیبا استودیو ۱۸۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.