خرید توشیبا استودیو ۱۸۲

توشیبا استودیو 182

خرید توشیبا استودیو ۱۸۲

با خرید توشیبا استودیو ۱۸۲ یک دستگاه چاپ رومیزی درجه یک را بدست خواهید آورد. این ماشین کپی امکانات مناسبی برای شما فراهم کرده و تا حد زیادی می تواند نیازهای مراکز و ادارات کوچک را برآورده سازد. این دستگاه رومیزی تنها یک ماشین کپی نیست بلکه یک پرینتر و اسکنر نیز می باشد. حتی در صورت تمایل می توانید آن را به یک فکس تبدیل کنید. پس آنطور که پیداست با یک دستگاه کوچک اما چندمنظوره مواجه هستیم.

ویژگی کلی توشیبا استودیو ۱۸۲

به چند مورد از ویژگیهای بارز دستگاه توشیبا استودیو ۱۸۲ می پردازیم.

انتخاب بر حسب نیاز کاری

خرید توشیبا استودیو ۱۸۲ برای مراکزی که نیاز به یک دستگاه با سرعت بالا و حجم کاری زیاد دارند مناسب به نظر نمی رسد. اما مراکزی که نیاز به یک دستگاه با سرعت متوسط و کیفیت ایده آل دارند می توانند آن را با خیالی آسوده انتخاب کنند.

وزن و ابعاد دستگاه

این دستگاه ۳۲ کیلوگرم وزن دارد و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۶۰۰، ۶۵۹ و ۴۶۳ میلی متر می باشد. بنابراین حمل راحتی داشته و فضای زیادی روی میز اشغال نمی کند.

قابلیت چاپ A3

با وجود رومیزی بودن این دستگاه قابلیت چاپ بر روی برگه A3 را نیز دارد. حتی می توان از آن در شبکه های اداری استفاده نمود. بنابراین می توان از توشیبا ۱۸۲ به عنوان دستگاهی ارزشمند نام برد.

سرعت دستگاه

این ماشین کپی در هر دقیقه قادر است ۱۸ برگه A4 و ۱۱ برگه A3 را با وضوحی مناسب چاپ کند. یک سینی نگهداری کاغذ نیز دارد که ۲۵۰ برگه را در خود جای می دهد. سینی ByPass دستگاه نیز ۱۰۰ برگه گنجایش دارد.

تکنولوژی چاپ

تکنولوژی چاپ در توشیبا استودیو ۱۸۲ لیزری و سیاه وسفید است و از تونر کارتریج بهره می برد. با هر بار شارژ این تونر کاربر قادر است ۱۵۰۰۰ برگه را کپی یا پرینت بگیرد. این آمار بهینه حاکی از اقتصادی بودن این دستگاه کوچک شرکت توشیبا است.

مشخصات دیگر توشیبا ۱۸۲

خرید توشیبا استودیو ۱۸۲ امکانات بالقوه ای را نصیب کاربر می کند.

رزولوشن و وضوح

در این دستگاه چندمنظوره رزولوشن در حالت کپی، پرینت و اسکن ۶۰۰ در ۶۰۰ دی پی آی است و حتی قابلیت پرینت یا اسکن از شبکه و اینترنت آن هم با وضوح ۲۴۰۰ در ۶۰۰ دی پی آی را دارد. به علاوه قبلیت چاپ دورو و بزرگنمایی از ۲۵ تا ۴۰۰ درصد نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

پورت ورودی و حافظه

در کنار تمام این مشخصات توشیبا استودیو ۱۸۲ یک پورت ورودی پرسرعت USB 2.0 و ۱۱۲ مگابایت حافظه داخلی دارد.

اسکنر

اسکنر این دستگاه در هر دقیقه بالغ بر ۲۵ برگه را اسکن کرده و از انواع فرمت ها همچون TIFF، PDF، XPS، FAX و MHT پشتیبانی می کند. قابلیت اسکن به ایمیل نیز در این دستگاه فتوکپی قرار داده شده است.

زمان گرم شدن

از دیگر ویژگی های آن می توان به زمان گرم شدن ۲۵ ثانیه، امکان افزودن آپشن های اختیاری همچون ADF ، فکس وسازگاری با انواع سیستم های عامل ویندوز و در مواردی مک اشاره نمود.

خرید توشیبا استودیو ۱۸۲ از کپی ایران

به هنگام خرید توشیبا استودیو ۱۸۲ باید نهایت دقت را به کار ببرید. اگر برای خرید فروشگاه کپی ایران را برگزینید انتخاب های متنوعی پیش رو داشته و می توانید این دستگاه را در انواع آکبند، بازسازی و استوک خریداری کنید. البته در این فروشگاه معتبر نمونه های استوک از لحاظ کیفیت مشابه آکبند می باشند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی رومیزی توشیبا استودیو ۱۸۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.