خرید ریسوگراف RP3500

تعمیر ریسوگراف

خرید ریسوگراف RP3500

خرید ریسوگراف RP3500 برای بسیاری از مراکز همچون ادارات، دانشگاه ها، مدارس، چاپخانه ها و … می تواند بسیار موثر واقع شود. این دستگاه در زمانی که حجم کاری شما برای دستگاه های فتوکپی زیاد و برای دستگاه آفست کم می باشد. یک گزینه پیشنهادی عالی به شمار می رود. در ادامه ویژگی های این دستگاه کپی را به اختصار مورد مطالعه قرار می دهیم.

ویژگی کلی ریسوگراف RP3500

با خرید ریسوگراف RP3500 شما صاحب یک دستگاه کپی با کیفیتی باورنکردنی خواهید شد. کیفیت این دستگاه مورد تایید بسیاری از رنکینگ ها و نظر سنجی های معتبر بوده و طرفداران بسیاری دارد. با استفاده از این ماشین کپی اسنادی بسیار شبیه به نمونه واقعی خواهید داشت و حتی کوچکترین نکات نیز پنهان نخواهند ماند. همچنین به لطف افزودن درام های رنگی می توانید از امکان چاپ رنگی نیز برخوردار شوید.

سرعت

سرعت عامل مهمی در خرید یک دستگاه چاپ می باشد. هرچه سرعت چاپ و کپی در یک ماشین بیشتر باشد بهره وری در کار نیز افزایش می یابد. ریسوگراف RP3500 از لحاظ سرعت می تواند به خوبی نظر کاربران را تامین کند. با استفاده از آن می توانید در هر دقیقه حداقل ۳۰ و حداکثر ۱۳۰ برگه را کپی یا پرینت کنید. این سرعت قال توجه RP3500 را به دستگاهی موثر تبدیل کرده است.

عمر بالای سیلندر دستگاه

دوام بالای سیلندر از دیگر مزایای خرید ریسوگراف RP3500 می باشد. زیرا نتیجه این طول عمر کاهش هزینه های جانبی و نگهداری دستگاه بوده و  تعویض سیلندر به تعویق می افتد. در واقع با استفاده از جوهر RP3500 می توان ۱۵۰۰۰ برگه را بدون افت کیفیت چاپ نمود.

دیگر مشخصات ریسوگراف RP3500

در زیر به پاره ای از مشخصات این دستگاه اشاره کردیم. تا دستگاه چاپ مورد نظر و ایده ال خود را به بهترین نحو انتخاب کنید.

کاغذ مورد استفاده دستگاه

خوشبختانه ریسوگراف RP3500 هر اندازه کاغذ با هر جنسی را پشتیبانی می کند بنابراین از این دستگاه می توان برای چاپ انواع کتاب، بروشور، کارت ویزیت و … استفاده نمود.

حافظه

با خرید ریسوگراف RP3500 می توانید از مزیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری برخودار شوید و سرعت کاری خود را هرچه بیشتر افزایش دهید.

رزولوشن

رزولوشن در این ماشین کپی،برای چاپ، پرینت یا اسکن ۶۰۰ در ۴۰۰ دی پی آی می باشد و پردازنده های قوی و پیشرفته ای برای پردازش تصاویر به هنگام چاپ یا اسکن دارد.

قابل اتصال به کامپیوتر و ADF

در صورت تمایل ( امکان اختیاری ) می توانید این دستگاه را کامپیوتر وصل کرده یا سیستم تغذیه خودکار ADF را به آن بیفزایید. در مجموع می توان از این دستگاه به عنوان یه ماشین کپی مقرون به صرفه با توان کاری بالا نام برد.

فروشگاه معتبر

دستگاه ریسوگراف RP3500 به شکل های آکبند، استوک و یا بازسازی شده در بازار عرضه می شود. نوع آکبند نسبت به دو شکل دیگر قیمت بیشتری دارد. البته استوک یا بازسازی بودن یک دستگاه به معنای بد بودن آن نیست اما باید دقت داشته باشید که فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که بهترین محصولات آکبند یا استوک را به همراه خدمات ویژه ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه چاپ ریسوگراف RP3500 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.