خرید ریسوگراف RZ 200

ریسوگراف ez 200

خرید ریسوگراف RZ 200

خرید ریسوگراف RZ 200 یک انقلاب در بازار خرید چاپگرهای دیجیتال می باشد. با وجود قیمت مناسب کاربران می توانند. از امکانات فوق العاده ای برخوردار شوند و یک چاپ سریع و قابل اعتماد را تجربه کنند. این محصول بسیار یوزرفرندلی بوده و استفاده از آن سهولت بی نظیری دارد. تمام این ویژگی های مثبت در حالی است که به لطف استفاده از مواد مصرفی جدید هزینه های نگهداری ریسو RZ 200 بسیار کاهش یافته است.

مشخصات ریسوگراف RZ 200

خرید ریسوگراف RZ 200 بار مالی زیادی به کاربران تحمیل نمی کند و این در حالی است که می توانند از یک اسکنر تخت و با کیفیت برخوردار شوند.

سیستم iQuality

سیستم جدید iQuality در ساخت این دستگاه کپی دیجیتال به کار رفته و بازدهی و کارایی آن را به میزان چشم گیری افزایش داده است. هر کسب و کاری می تواند از مزایای بسیار این چاپگر دیجیتال ریسو بهره برده و سرعت کاری خود را افزایش دهند.

سرعت

چاپ ۱۳۰ برگه در هر دقیقه آماری است. که در کمتر دستگاهی دیده می شود.

فیدر

فیدر یا همان تغذیه کاغذ به صورت خودکار عمل کرده و برگه های B4 تا A3 را به عنوان ورودی می پذیرد. در این دستگاه کاربران می توانند از انعطاف پذیری استفاده از ۲۰ جوهر رنگی مختلف بهره مند شوند. برای انتخاب درام های رنگی دست شما باز است.

سیستم عامل

خرید ریسوگراف RZ 200 از جهات دیگری نیز حائز اهمیت است. در صورت تمایل می توانید از این محصول در شبکه های اداری استفاده کرده و از مزایای آن به صورت جمعی استفاده کنید. RZ 200 مجهز به رابط کامپیوتری RISO RINC3N بوده و با اکثر سیستم های عامل سازگاری دارد. بنابراین می توانید با خیال آسوده این دستگاه را به کامپیوتر وصل کنید. و فایل های مورد نظر خود را چاپ کنید.

دیگر امکانات ریسوگراف RZ 200

با استفاده از ریسوگراف RZ 200 می توانید انواع کتاب یا برگه های تکی را چاپ کنید. رزولوشن خروجی این دستگاه ۳۰۰ در ۳۰۰ دی پی آی و محدوده پرینت آن ۲۱۰ در ۲۹۰ میلی متر می باشد. سینی دستگاه کپی RISO RZ 200 ظرفیت ۱۰۰۰ کاغذ را دارد. با وجود این تعداد برگه قطعا دستگاه شما خیلی زود خالی نخواهد شد.

امکانات جانبی

با خرید ریسوگراف RZ 200 شما از آیتم های اختیاری نیز برخوردار خواهید شد. می توانید سیستم تغذیه خودکار اسکن یا همان ADF را برای دستگاه تهیه کرده و سرعت اسکن را افزایش دهید. برد پرینتر، درام، جوهرهای رنگی و رابط شبکه نیز از دیگر آپشن های اختیاری است که می توانید. به RZ 200 افزوده و آن را ارتقا ببخشید.

فروشگاه معتبر

اما موضوع این جاست که ریسوگراف RZ 200 را از طریق چه فروشگاهی باید خرید؟ فروشگاه انتخابی شما باید خدمات مناسبی ارائه داده و قیمت های منصفانه ای نیز داشته باشد. ضمن آن که فروشگاه باید این دستگاه چاپ را به سه صورت آکبند، استوک و بازسازی شده عرضه کند تا خریداران بتوانند بر اساس بودجه خود یک انتخاب ایده آل داشته باشند.

ما به شما فروشگاه کپی ایران را پیشنهاد می دهیم. با مراجعه به وب سایت این فروشگاه می توانید برای خرید ریسوگراف RZ 200 اقدام کرده و یک خرید به صرفه و مطلوب را تجربه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه چاپ ریسوگراف RZ 200 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.