خرید ریسوگراف RZ 390

ریسوگراف RZ230

خرید ریسوگراف RZ 390

خرید ریسوگراف RZ 390 پیشنهادی ویژه است که باعث افزایش بازدهی کاری می شود. این دستگاه از هر نظر برای موسساتی که کارهای چاپ و نشر دارند، همچون دانشگاه ها، مدارس، چاپ خانه ها و … مناسب می باشد. ریسوگراف نام شرکت سازنده RZ390 و دیگر دستگاه های تکثیر ریسوگراف می باشد اما در ایران به طور کلی دستگاه های کپی کم هزینه را تحت عنوان ریسو می شناسند. همین دلیل برای به صرفه بودن ریسو RZ390 کافی است.

تفاوت ریسوگراف RZ 390 با  دستگاه  فتوکپی

خرید ریسوگراف RZ 390 به ویژه برای موسساتی که سطح کاری بالایی دارند. نسبت به دستگاه های فتوکپی چندمنظوره ارجحیت دارد. زیرا این دستگاه از سرعت چاپ بالایی برخوردار است. با استفاده از ریسوگراف RZ 390 در هر دقیقه می توانید. تا ۱۳۰ برگه را کپی کنید که در هر ساعت حدود ۸۰۰۰ برگه می شود. این در حالی است که در ریسوگراف از اولین کپی تا آخرین کپی کیفیت کار هیچ تغییری نمی کند.

یکی دیگر از دلایلی که می تواند مشوق خرید ریسوگراف RZ 390 باشد هزینه های پایین آن است. در این دستگاه برخلاف دستگاه های لیزری که از تونر گران قیمت استفاده می کنند برای چاپ از سیستم مسترگیری و مرکب استفاده می شود. استفاده از مرکب نسبت به تونر بسیار کم هزینه تر است.

یک ویژگی دیگری که ریسوگراف RZ 390 دارد آن است. که هر چه تعداد برگه های مورد نظر برای کپی بیشتر باشد. هزینه تمام شده آن کمتر است. زیرا در این دستگاه تنها هزینه مسترگیری وجود دارد. و هر چه تعداد برگه ها برای تکثیر بیشتر باشد. این هزینه بین آنها تقسیم خواهد شد. در حالی در دستگاه های فتوکپی هزینه برای هر برگه مجزا می باشد.

مزایای خرید ریسوگراف RZ 390

سیلندرها یا همان درام های رنگ در ریسوگراف RZ 390 قابل تعویض می باشند. همین استفاده از درام های متفاوت با رنگ های مختلف امکان چاپ رنگی با هزینه کمتر را فراهم می کند. این دستگاه رابط کاربری ساده ای داشته و کار کردن با آن نیازمند تخصص خاصی نیست.

با استفاده از ریسوگراف RZ 390 می توانید. عملیات چاپ و تکثیر را بر روی انواع کاغذها با وزن های مختلف انجام دهید. این دستگاه حتی چاپ بر روی مقوا را انجام داده و بسیار کارآمد می باشد. از آنجا که روال کاری ریسو به صورت مکانیکی است. و از سیستم های حرارتی استفاده نمی کند. حتی بعد از استفاده طولانی مدت نیز داغ نشده و بدون مشکل ادامه می دهد.

لازم به ذکر است از ریسوگراف RZ 390 می توانید در شبکه های اداری استفاده کرده و یا آن را به کامپیوتر متصل کنید. قابلیت افزودن ADF نیز برای آن در نظر گرفته است. همچنین مسترگیری در این ماشین کپی به صورت تمام دیجیتال انجام می شود.

فروشگاه معتبر

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ریسوگراف RZ 390 فروشگاه اینترنتی کپی ایران است. در این فروشگاه می توانید RZ 390 را به صورت آکبند، بازسازی شده یا استوک خریداری کنید. دست شما برای انتخاب کاملا باز است، کافی است به نیازهای خود دقت کنید. محصولات استوک و بازسازی شده ارائه شده در کپی ایران دارای کیفیتی در حد نو هستند و از قیمت مناسب و خدمات فروش ویژه ای برخودار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.