خرید ریسوگراف RZ570

ریسوگراف ez 200

خرید ریسوگراف RZ 570

با خرید ریسوگراف RZ 570 تحولی عظیم در عرصه کسب و کار خود ایجاد کنید. اگر کار شما به گونه ای است. که روزانه نیازمند تکثیر و کپی تعداد زیادی برگه یا کتاب هستید بهتر یک دستگاه تکثیر RZ 570 را خریداری کنید. این دستگاه ضمن آنکه کیفیت و سرعت کاری شما را بالا می برد. هزینه های جانبی را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد.

دستگاه ریسوگراف RZ 570

متد چاپ در دستگاه ریسوگراف RZ 570 همچون سایر نمونه های مشابه این برد با استفاده از استنسیل و مسترسازی است. در این دستگاه عملیات مسترسازی کاملا به صورت دیجیتال انجام شده و استنسیل آن فول اتوماتیک می باشد. به همین علت کمترین دخالت دست را دارد. ضمن آنکه این سیستم چاپ دشواری چاپ با دستگاه های فتوکپی چندمنظوره را ندارد.

کاهش هزینه ها

خرید ریسوگراف RZ 570 از چند جهت حائز اهمیت می باشد. اولا اینکه هزینه های تمام شده برای این دستگاه ( صرف نظر از هزینه کاغذ) به نسبت دستگاه های فتوکپی لیزری و جوهر افشان کمتر است. جالب اینجاست هر چه تیراژ تکثیر بیشتر باشد. هزینه های ریسو نیز کاهش می یابد. زیرا در این دستگاه تنها هزینه مسترسازی وجود دارد.

سرعت، کیفیت و رزولوشن

مورد بعد اینکه برق مصرفی ریسو RZ 570 بسیار کم بوده و تنها ۱۹ ثانیه برای اولین مسترسازی و انجام عملیات کپی زمان نیاز دارد. به علاوه قدرت زوم آن بین ۵۰ تا ۲۰۰ درصد می باشد و یک صفحه نمایش LCD دارد که کار با آن را ساده تر کرده است. با استفاده از ماشین چاپ می توانید در هر دقیقه از ۶۰ تا ۱۳۰ برگه را تکثیر کنید و این یعنی افزایش باور نکردنی در سرعت انجام کارها.

آشنایی باریسوگراف ۵۷۰

با خرید ریسوگراف RZ 570 دستگاهی خواهید داشت. که هر برگه با وزن های مختلف، حتی مقوا را نیز خواهد پذیرفت. وضوح تکثیر متون در این دستگاه ۶۰۰ در ۶۰۰ و برای تصاویر ۶۰۰ در ۳۰۰ دی پی آی می باشد. ماکزیمم ناحیه اسکنینگ آن نیز ۲۹۷ در ۴۳۲ میلی متر می باشد. و این یعنی دست شما برای انتخاب سایز کاغذ باز است.

قابلیت تعویض درام

برخی تصور می کنند چون ریسو RZ 570 به صورت تک درام است.  قابلیت چاپ رنگی ندارد. اما در واقع چنین نیست درام های رنگی این دستگاه قابل تعویض بوده و امکان چاپ رنگی و با کیفیت تصاویر را فراهم می کند. این در حالی است که هزینه کتری نیز نسبت به دیگر دستگاه ها دارند. با وجود این مزایا به جرات می توان گفت ریسوگراف RZ 570 از هر نظر ایده آل است.

این تمام ماجرا نیست. ریسوگراف RZ 570 قابلیت اتصال به کامپیوتر انجام عملیات های مختلف را دارد. به علاوه در شبکه های اداری نیز قابل استفاده است. در صورت تمایل و با خرید هولدر می توانید آن را به صورت ایستاده و در غیر اینصورت به صورت رومیزی استفاده کنید.

کلام آخر

اگر برای خرید ریسوگراف RZ 570 به دنبال یک فروشگاه معتبر با تمامی امکانات لازم هستید. بهتر است نام کپی ایران را به خاطر بسپارید. در این فروشگاه اینترنتی ریسو RZ 570 در سه شکل استوک، ریفایل و آکبند عرضه می گردد. دستگاه های کارکرده این فروشگاه همگی در نمونه آکبند بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

One thought on “خرید ریسوگراف RZ570

  1. Pingback: خرید ریسوگراف RZ 390| مقالات آموزشی جهت خرید ریسوگراف RZ 390 در کپی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.