خرید ریکوآفیشیو MP6002

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

خرید ریکوآفیشیو MP6002

در اندیشه خرید ریکوآفیشیو MP6002 هستید؟ آیا با ویژگی های این دستگاه فتوکپی آشنایی چندانی ندارید؟ میزان کارکرد و سرعت آن را نمی دانید؟ پس حتما با ادامه این مطلب همراه باشید. اما پیش از توضیح ویژگی های این محصول ریکو ذکر این توضیح ضرورری است که این دستگاه فتوکپی دارای تکنولوژی چاپ لیزری است و چاپ را به صورت سیاه و سفید انجام می دهد. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را از دست ندهید.

ویژگی کلی جهت خرید ریکوآفیشیو MP6002

دستگاه های کپی در دو کلاس رومیزی و ایستاده تولید می شوند. دستگاه های رومیزی حجم و طبیعتا بازدهی کمتری داشته و بیشتر برای مصارف خانگی یا حجم کارهای پایین مناسبند. در حالی که دسگاه های ایستاده و اداری فضای بیشتری اشغال کرده و البته سرعت کاری بالاتری نیز دارند. ریکوآفیشیو MP6002 جز دسته دوم بوده و ابعاد آن ۶۹۰ در ۷۹۹ در ۱۱۷۱ و وزن آن ۲۱۴ کیلوگرم است.

دستگاه چند منظوره

ریکو MP6002 در دسته کپی های چند منظوره قرار می گیرد. اگر مرکز شما به گونه ای است که روزانه کمتر از ۱۰۰۰ برگ کپی یا پرینت دارید خرید ریکوآفیشیو MP6002 به طور کامل کار شما را راه می اندازد. با استفاده از این دستگاه می توانید هزینه های خود را کاهش داده و همزمان یک فوکپی، پرینتر و اسکنر داشته باشید.

مشخصات کپی، پرینت و اسکنر جهت خرید ریکوآفیشیو MP6002

خرید ریکوآفیشیو MP6002 از هر نظر برای مراکز و موسسات مختلف به صرفه می باشد. زیرا این دستگاه چاپ قادر است در هر دقیقه ۶۰ برگه را کپی یا پرینت کند. این تعداد در مورد اسکن نیز صادق است. ضمن اینکه اسکن رنگی نیز از دیگر قابلیت های آن به شمار می رود. این ماشین چاپ در حالت پرینت از وضوح ۱۲۰۰ دی پی آی و برای اسکن و کپی از رزولوشن ۶۰۰ در ۶۰۰ دی پی آی برخوردار است.

اسکنر

با استفاده از اسکنر پیشرفته ریکوآفیشیو MP6002 می توانید کارهایتان را سرعت و بهبود ببخشید. برای امنیت بیشتر فایل های اسکن شده قابلیت ذخیره با فرمت PDF را دارند. برای به حداقل رساندن خطای چاپ می توانید به هنگام پرینت پیش نمایش فایل هایی با فرمت های JPEG، PDF و TIFF را بر روی صفحه نمایش رنگی این دستگاه ببینید. تعداد چاپ متوالی آن ۹۹۹ برگه و کارکرد تونر مشکی معادل ۶۵ هزار برگه برآورد شده است.

دیگر امکانات

از دیگر امکانات  جهت آشنایی باخرید ریکوآفیشیو MP6002 میتوان اشاره کرد:

اتصالات

با خرید ریکو آفیشیو MP6002 می توانید از طریق وای فای به دستگاه متصل شده و بدون نیاز به سیستم کامپیوتر یا دستگاه های USB اطلاعات دلخواه خود را چاپ کنید. اما این تمام ماجرا نیست. این دستگاه مجهز به درگاه USB است که با استفاده از آن می توان اسناد را مستقیما از روی فلش مموری چاپ نمود.

آپشنهای اختیاری

به علاوه پورت اترنت نیز برای اتصال به شبکه های کامپیوتری در آن تعبیه شده است. ضمن آنکه قابلیت اتصال به کامپیوتر نیز داشته و با اکثر سیستم های عامل همچون ویندوز، مکینتاش، یونیکس، لینوکس و … سازگاری دارد. آپشن های اضافی همچون فینیشر، سورتر، لارج باکس و فکس نیز می توان به دستگاه افزوده و کارایی آن را هرچه بیشتر افزایش داد.

فروشگاه معتبر

یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید دستگاه فتوکپی ریکوآفیشیو MP6002 به صورت استوک، ریفایل یا آکبند کپی ایران می باشد. کافی است در وب سایت کپی ایران به بخش فروش مراجعه کرده و دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. با خرید از این فروشگاه از خریدی مطمئن، بادوام و مقرون به صرفه برخودار خواهید شد.

One thought on “خرید ریکوآفیشیو MP6002

  1. Pingback: خرید ریکو آفیشیو mp3500| مقالات آموزشی جهت خرید ریکو آفیشیو mp3500 در کپی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.