خرید ریکو آفیشیو ۲۵۰۱

ارورکدهای ریکو آفیشیو

خرید ریکو آفیشیو ۲۵۰۱

قبل از خرید ریکو آفیشیو ۲۵۰۱ بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. زیرا ویژگی های دستگاه بر قیمت ریکو آفیشیو ۲۵۰۱ تاثیرگذار هستند. رزولوشن این مدل دستگاه کپی در حالت پرینت و کپی ۶۰۰*۶۰۰ dpi می باشد. بنابراین با خرید این دستگاه کپی می توانید از چاپ با کیفیت و وضوحیت بالا بهره مند شوید.

ویژگیهای دستگاه ریکو آفیشیو ۲۵۰۱

دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۲۵۰۱ جزو آخرین تکنولوزی دستگاه فتوکپی در رده رومیزی می باشد. دراین دستگاه شما لذت کپی یا  پیرنت خیلی راحت با هزینه بسیار کم وبا آسودگی خیال راحت تجربه خواهید کرد. این دستگاه را می شود. به عبارتی نسل جدید دستگاهای ریکو آفیشیو ۱۶۰۰ ریکو آفیشیو .۱۸۰۰ ریکو آفیشیو .۲۰۱ ریکو آفیشیو .۱۹۰۰ ریکو آفیشیو .۲۰۰۰ و ریکو آفیشیو ۲۵۰۰ محسوب نمود. منتها این دستگاه نسبت به مدلهای پیشین خیلی مقاوم تر بدون سر صدا تر و با تکنولوز روز دنیا طراحی و تولید شده است. شایان ذکر است این دستگاه با همان مواد مصرفی مدلهای پیشن کار می کند واز نظر مواد مصرفی با دستگاهای که اشاره شده یکسان می باشد . اگر پیک کاریتان کم است. دستگاه ریکوآفیشیو ۲۵۰۱ گزینه خوبی برای خرید می باشد چون با در نظر گرفتن مواردی که در بالا اشاره شده و قیمت پایین دستگاه گزینه خوبی برای خرید می باشد.

امکانات دستگاه

پنل رنگی دستگاه یکی دیگر از امکاناتی هست که در دستگاه ریکو آفیشیو ۲۵۰۱ اضافه شده است. به این معنا است که تصویر را به صورت رنگی نشان می دهد. در این نوع دستگاه شما بدون نیاز به کامپیوتر می توانید از طریق فلش پرینت بگیرید و یا اسکن گرفته ودر فلش ذخیره کنید. لازم به توضیح است، اسکن دستگاه رنگی می باشد و در حالت های زیر می توانید پرینت بگیرید.

B&W: Text, Text/Line Art, Text/Photo, Photo, Grayscale Full-Color: Text/Photo, Glossy Photo, ACS

لطفا جهت اطلاع کامل در مورد دستگاه فتوکپی ریکو ۲۵۰۱   اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.