خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۱

ریکو آفیشیو 2035

خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۱

خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ یکی از پر چالش ترین و نگران کننده ترین مراحل انتخاب و خرید یک دستگاه اداری برای طرفداران ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ می باشد. ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ یک پرینتر چندکاره سیاه و سفید می باشد که کاربرد بسیاری دارد. این دستگاه تقریبا در همه دفاتر انتشارات، کافی نت ها، چاپخانه ها و ادارات حضور دارد. امور اداری که این دستگاه می تواند انجام دهد و گردش کارهایی که می تواند تکمیل کند بسیار گسترده می باشد.

اسکن تمام رنگی بگیرید و به راحتی توزیع دهید. ذخیره کنید، ایمیل کنید یا در بلاگ خود بروزرسانی کنید. پرینت سیاه و سفید و کپی با سرعت خوب ۴۰ برگ بر هر دقیقه. آپشن های اختیاری متنوع و در نهایت اقتصادی و مقرون به صرفه بودن. ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ یک دستگاه همه چیز تمام است. ولی حین خرید آن باید به نکاتی توجه داشته باشید. این نکات در صورت رعایت شدن خرید شما را به مراتب به صرفه تر و مطمئن تر می کنند.

مدل های مختلف ریکو آفیشیو ۴۰۰۱

خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ در هر سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده امکان پذیر می باشد. هر سه مدل قابلیت های کامل را دارا می باشند و در سطح سلامت و کارایی خوبی به سر می برند. عملکرد هر سه مدل کبی نقص می باشد. ولی با این وجود در قیمت تفاوت هایی دارند و این تفاوت ها ناشی از مدت زمان و میزان کارکرد این دستگاه ها است.

برخی دستگاه ها به علت واگذاری دستگاه خریداری شده توسط خریدار یا خارج شدن یک دستگاه از خط تولید کارخانه مجددا و با نام استوک به فروش می رسند. مدل های استوک شده در سلامت و کارایی کامل و بی نقص به سر می برند و از این رو اجازه فروش مجدد پیدا می کنند.

استوک

مدل های استوک پس از تحویل گرفته شدن در مقصد، ممکن است تحت تعمیرات یا بهینه سازی های قرار بگیرند. این بهینه سازی ها به منظور بالاتر بردن سطح کارایی دستگاه یا بومی سازی و سازگاری با شرایط ملی یا منطقه ای است. سازگاری با کارتریج های بخصوص یا شرایط محیطی خاصی نیاز به تغییرات پیکربندی نیز دارند. به این مدل ها، مدل باز سازی شده گفته می شود.

فروشگاه ایران کپی، امکان خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ در هر سه مدل بالا را در اختیار مشتریان عزیز می گذارد. انتخاب مدل مناسب بستگی به کاربری شما و حجم توانی است که از یک دستگاه انتظار دارید. شما می توانید با انتخاب مدل های استوک یا بازسازی شده در هزینه ای پرداختی خود صرفه جویی کنید. و خرید بهینه تری داشته باشید.

آپشن های اختیاری

هنگام خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ به آپشن های اختیاری توجه داشته باشید. آپشن هایی مثل سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد آپشن هایی هستند که می توان آن ها را به صورت اختیاری به ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ اضافه کرد. البته این آپشن ها در کنار بالا بردن راندمان کار و سهولت به پیش بردن امور اداری، هزینه های جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت دستگاه خام محاسبه می شود.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۴۰۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.