خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۲

دستگاه کپی ریکو آفیشیو

خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۲

خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۲ در مدل ها و پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است. هر یک از مدل ها و پیکربندی ها قیمت جداگانه ای داند. شما می توانید با انتخاب مناسب ترین مدل انتظار حداکثر راندمان را با توجه به همخوانی دستگاه با کسب و کار شما داشته باشید. علاوه بر این، در هزینه های پرداختی خود نیز صرفه جویی کنید.

ریکو آفیشیو ۴۰۰۲

ریکو آفیشیو ۴۰۰۲ یک پرینتر سیاه و سفید چندکاره می باشد. این پرینتر چندکاره مناسب برای دفاتر اداری متوسط و کسب و کارهایی با بار کاری متوسط می باشد. البته توان کافی برای انجام پاره ای از امور کلاس کاری سنگین را نیز دارا می باشد. به کمک این دستگاه چندکاره شما می توانید. پرینت، کپی، اسکن و فکس را در نهایت کیفیت داشته باشید.

کیفیت

ریکو آفیشیو ۴۰۰۲ از کیفیت بالایی برخوردار است. رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰ dpi در کنار سرعت پرینت و کپی ۴۰ برگ بر هر دقیقه پاسخگوی بسیاری از نیازهای اداری می باشد. علاوه بر این ساز و کارهای نرم افزاری تعبیه شده. بر روی این دستگاه به شما اجازه بهره مند شدن از نهایت کارایی دستگاه را می دهد. گردش کارها را مطابق میل خود تنظیم کنید و ترتیب و اولویت امور را آنگونه که صلاح می دانید تغییر دهید.

پیکربندی های مختلف؛ آپشن های اختیاری

هنگام خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۲ شما می توانید. آپشن هایی را به صورت اختیاری و در صورت نیاز به دستگاه اضافه کنید. این آپشن ها شامل سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد هستند. هر یک از این اجزا وظیفه بخصوصی دارد. و در یک یا چند زمینه بازدهی کار شما را بالاتر می برند.

البته باید توجه داشت که در کنار بالاتر بردن کارایی و آسان و در عین حال بهینه تر شدن کارها، قیمت جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت خام دستگاه محاسبه می شوند. از این رو شما می توانید با انتخاب ترکیب مناسب از آپشن های اختیاری، در کنار شخصی سازی کردن دستگاه خود، در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

مدل های مختلف، سری ساخت

هرساله در کشورهای اروپایی و آسیای شرقی کارخانجات و سازندگان بزرگ ماشین های اداری از جمله ریکو، با عرضه مدل های جدیدتر به بازار از ارائه خدمات به مدل های قدیمی تر خودداری می کنند. از این رو دارندگان مدل های قدیمی تر به ناچار دستگاه های کاملا سالم و کارای خود را واگذار می کنند. این دستگاه ها مجددا و با نام استوک، آن هم توسط خود کارخانه سازنده، به دیگر کشورها فروخته می شود.

استوک

دستگاه های استوک کاملا سالم هستند. و علت فروش مجدد آنها سودجویی سازندگان این محصولات می باشد. البته برخی محصولات استوک با توجه به میزان کارکرد برچسب و درجه بندی A,B,C,D دریافت می کنند. همچنین این محصولات استوک در بازار های دیگر ممکن است. تحت کارکرد مجدد قرار بگیرند. یا تحت تعمیراتی قرار بگیرند که کارایی یا سازگاری محلی آن ها را تغییر دهد.

خرید از فروشگاه معتبر

به طور کلی بهترین راه برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت و سلامت یک دستگاه اداری، چه در حالت آکبند، چه استوک و چه بازسازی شده، خرید از یک فروشنده معتبر و مطمئن است. فروشگاه ایران کپی، عرضه کننده انوع مختلف دستگاه های اداری و چندکاره کی گزینه مناسب برای خرید ریکو آفیشیو ۴۰۰۲ می باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی و آشنایی با خرید دستگاه فتوکپی متوسط ریکو آفیشیو ۴۰۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.