خرید ریکو آفیشیو MP2500

ریکو آفیشیو mp2500

خرید ریکو آفیشیو MP2500

با خرید ریکو آفیشیو MP2500 از مزایای داشتن یک دستگاه چندمنظوره برخوردار خواهید شد. این ماشین کپی همزمان سه دستگاه مختلف را در خود جای داده است. با استفاده از این دستگاه می توانید اسناد، اوراق و مدارک مورد نیاز خود را کپی کنید، از فایل های مورد نظر در سیستم کامپیوتر پرینت بگیرید و یا اسناد و تصایر مورد نظرتان را اسکن کنید.

ویژگی های فتوکپی رومیزی ریکوآفیشیو MP2500

در زیر به چند تا از ویژگی های دستگاه فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو MP2500 اشاره کرده ایم. با مطالعه این ویژگی ها می توانید خرید و انتخاب بهتری داشته باشید.

ابعاد

دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو MP2500 ابعاد بزرگی ندارد و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو فضای زیادی اشغال نکرده و در شرکت ها ، مدارس و یا مراکزی که محیط کوچکی دارند بسیار کارآمد می باشد.

سرعت

لازم به ذکر است که این دستگاه سرعت خیلی بالایی ندارد و برای مراکزی مناسب است که کارهای روزمره زیادی ندارند.

دستگاه لیزری

اگر نسبت به خرید فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو MP2500 اقدام نمایید یک دستگاه کپی لیزری خواهید داشت که با آن می توانید انواع برگه های B4، A5، A4 و A3 را چاپ یا کپی کنید.

چاپ دو رو و کیفیت دستگاه

چاپ دورو در این دستگاه یک آپشن اختیاری است و در صورت تمایل می توانید با ارتقای MP2500 از قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک برخوردار شوید. رزولوشن چاپ در این دستگاه فتوکپی برابر ۱۲۰۰ دی پی آی است و اسناد با کیفیتی مثال زدنی چاپ می شوند.

نوع کارتریج مورد استفاده دستگاه

نوع کارتریج MP2500 تونر کارتریج بوده و کارکرد آن ۱۵ هزار برگه و توان کارکرد ماهانه آن ۳۰ هزار برگه برآورد شده است. یعنی تونر کارتریج بعد از چاپ این تعداد فراوان نیاز به شارژ یا تعویض دارد.

سرعت و ظرفیت سینی

لازم به ذکر است که این دستگاه سرعت خیلی بالایی ندارد و برای مراکزی مناسب است که کارهای روزمره زیادی ندارند. این دستگاه نیز  قادر است در هر دقیقه ۲۵ برگه را کپی، پرینت و یا اسکن کند. شاید سرعت دستگاه خیلی زیاد نباشد اما کیفیت بالای چاپ می تواند این موضوع را پوشش دهد. سینی آن نیز ۱۰۰۰ برگه طرفیت دارد.

امکانات دیگر فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو MP2500

با خرید فتوکپی رومیزی ریکوآفیشیو MP2500 می توانید آپشن های اضافی را به دستگاه افزوده و آن را ارتقا ببخشید. این آپشن ها شامل اسکن به فایل، سورتر، برد پرینتر، لارج باکس، ADF و … می باشد. سورتر به صورت اتوماتیک اسناد را مرتب کرده و به ترتیب برای چاپ آماده می کند. سیستم تغذیه خودکار یا همان ADF نیز اتوماتیک اسکن را تغذیه کرده و سرعت کار را افزایش می دهد.

پورتهای ورودی و حافظه

ریکو آفیشیو MP2500 مجهز به پورت های ورودی USB2.0 و USB3.0 بوده و می توانید از چاپ سریع و مستقیم از روی فلش مموری نهایت استفاده را ببرید. به علاوه وجود یک حافظه ۱۲۰ گیگابایتی به کاربر کمک می کند اسناد مورد نظر را یک بار در دستگاه قرار داده و سپس به میزان دلخواه از آن کپی یا پرینت بگیرد. نکته قابل توجه آن است که MP2500 را می توانید به فکس نیز تبدیل کنید.

خرید از فروشگاه معتبر

خرید فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو MP2500 به صورت آکبند، استوک و یا بازسازی شده امکان پذیر است. شما می توانید دستگاه های استوک را ۳۰ تا ۵۰ درصد ارزانتر از نمونه های آکبند خریداری کنید. اگر برای خرید فروشگاهی معتبر را انتخاب کنید کیفیت نمونه های استوک نیاز شما را برآورده می سازد. کپی ایران یکی از این فروشگاه ها می باشد که می توانید با خیالی آسوده از آنجا ریکو MP2500 را تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو MP2500 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.