خرید شارپ ۲۶۴

شارپ 264

خرید شارپ ۲۶۴

قبل از خرید شارپ ۲۶۴ بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. زیرا ویژگی های دستگاه بر قیمت شارپ ۲۶۴ تاثیرگذار هستند. رزولوشن این مدل دستگاه کپی در حالت پرینت و کپی ۶۰۰*۶۰۰ dpi می باشد. بنابراین با خرید این دستگاه کپی می توانید از چاپ با کیفیت و وضوحیت بالا بهره مند شوید.

 

مشخصات ظاهری شارپ

همچنین با این دستگاه کپی می توانید ۹۹۹ برگه را به صورت متوالی کپی کنید. قابلیت زوم در این دستگاه ۲۵ تا ۴۰۰ درصد می باشد. حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده این دستگاه A3 است. مدت زمان گرم شدن دستگاه ۱۲ ثانیه می باشد. این دستگاه کپی قادر است اولین کپی را در مدت زمان ۳.۹ ثانیه آماده کند.

بنابراین از نظر گرم شدن و تهیه اولین کپی از سرعت و عملکرد بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه کپی ظرفیت ورودی کاغذ بالای آن است. ظرفیت حداکثر کاغذ در این مدل دستگاه کپی ۳۵۰۰ برگ می باشد. بنابراین تا مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن سینی دستگاه نخواهید داشت.

شارپ ۲۶۴ به دلیل چند منظوره بودن از سرعت های مختلفی برخوردار است. سرعت کپی این مدل دستگاه کپی ۴۶ صفحه در هر دقیقه برای A4 و ۲۶ صفحه در هر دقیقه برای A3 می باشد.

همچنین سرعت پرینت در شارپ ۲۶۴ صفحه در دقیقه برای A4 و ۱۴ صفحه در دقیقه برای A3 است. سرعت این دستگاه کپی در رده متوسط قرار دارد. اما این میزان نیز سرعت قابل قبولی بوده و شما می توانید در هر روز کاری بیش از هزار برگه را چاپ کنید.

تکنولوژی چاپ در شارپ ۲۶۴ از نوع لیزری است. بهتر است بدانید که تکنولوژی چاپ لیزری از سرعت، کیفیت و وضوح بالاتری نسبت به جوهر افشان برخوردار می باشد.

از دیگر ویژگی های این مدل دستگاه کپی شارپ بودن آن است. بی شک نام و برند نام آشنا برای هر کالایی اعتبار و اطمینان به ارمغان می آورد. بنابراین شارپ بودن دستگاه بر قیمت شارپ ۲۶۴ تاثیرگذار خواهد بود.

جهت کسب  اطلاعات کامل در مورد شارپ ۲۶۴ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.