خرید شارپ mx 2700

خرید شارپ MX 2700

خرید شارپ mx 2700

خرید شارپ mx 2700 انتخابی به صرفه و کارآمد برای محیط های اداری به شمار می رود. این دستگاه فتوکپی رنگی علاوه بر کپی می تواند. کار های دیگری همچون اسکن و پرینت نیز انجام دهد. در نتیجه به طور قطع خرید شارپ mx 2700 به جای خرید سه دستگاه مختلف از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

 شارپ mx 2700 دستگاهی مخصوص ادارات

این دستگاه را معمولا برای مصارف اداری و دفتری استفاده می کنند. زیرا طراحی ظاهری آن به شکلی است. که گنجایش کار هایی با حجم بالا را داشته باشد. این دستگاه با داشتن سرعت کپی ۲۷ برگ A4 در دقیقه و کیفیت ۶۰۰ دی پی آی می تواند. به راحتی نیاز های گوناگون دفتری و کاری شما را پوشش دهد. علاوه بر این کیفیت بدنه فوق العاده و تکنولوژی لیزری به کار رفته در دستگاه تا سال ها همانند روز اول کار می کند.

سینی این دستگاه ظرفیت ۵۵۰۰ برگ کاغذ را دارا می باشد. همچنین می توان توان کاری ماهانه ۳۰ هزار برگ را از این دستگاه انتظار داشت. جالب است بدانید که علاوه بر سه قابلیت کپی، پرینت و اسکن، می توان به صورت اختیاری امکان فکس نیز به دستگاه افزود. این امر خرید شارپ mx 2700 را به انتخابی اقتصادی و مناسب برای کار های با حجم بالا تبدیل می کند.

هزینه های جانبی دستگاه فتوکپی شارپ mx 2700

در هنگام خرید دستگاه هایی از این دست، توجه به هزینه مواد مصرفی دستگاه اهمیت بالایی دارد. زیرا این هزینه های مصرفی گاها آنقدر زیاد می شوند. که حتی ادامه استفاده از دستگاه مربوطه مقرون به صرفه نخواهد بود. و نه تنها از لحاظ مالی به نفع کسب و کار نیست، بلکه خرج آن از سود آن بیشتر خواهد بود.

هزینه سرویس و تعمیر دستگاه

این هزینه های جانبی شامل سرویس و تعمیر دستگاه و یا هزینه های مربوط به مواد مصرفی دستگاه می شوند. به تبع دستگاه های شرکت های صاحب نام و معتبری همچون شارپ، از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند.و همین امر هزینه تعمیر و سرویس دستگاه را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. اما از سوی دیگر باید به مواد مصرفی محصول، که من جمله آن ها می توان به تونر اشاره داشت، توجه نمود.

قیمت تونر

برای اطلاع دقیق از قیمت های مربوط به هزینه های جانبی باید به صفحه محصول مراجعه نمایید. اما به طور کلی قیمت تونر های اورجینال این دستگاه به بیش از ۵ میلیون نیز می رسد. البته می توان با خرید تونر های طرح با کیفیت و یا تونر های شارژی این هزینه ها را نیز کاهش داد. لازم به ذکر است که این مقدار هزینه برای تونر هزینه ای مناسب به شمار می رود.

نوع دستگاه

این محصول نخستین بار در سال ۲۰۱۳ ارائه و روانه بازار شد. بنابراین خرید شارپ mx 2700 هم به صورت استوک و هم بازسازی شده ممکن است. خرید به شکل استوک و بازسازی شده از چندین جهت به نفع مشتریان است. زیرا می توانند با قیمتی پایین تر از امکانات و کیفیت بالاتری بهره مند شوند. فروشگاه کپی ایران این دستگاه را هم به صورت استوک و هم به صورت بازسازی شده با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ ۲۷۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.