خرید شارپ MX 3110

قیمت شارپ MX-M464N

خرید شارپ MX 3110

خرید شارپ MX 3110 را می توانید از فروشگاه های لوازم اداری به صورت آنلاین و یا حضوری انجام دهید. این دستگاه چند منظوره چاپ دارای عملکردی بسیار مطلوب و مناسب است. و به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده در بازار موجود می باشد.

ویژگی های دستگاه شارپ MX 3110

قبل از آن که به دنبال خرید شارپ MX 3110 باشید بهتر است. کمی با مهم ترین ویژگی های آن آشنا شوید.

 دستگاه چند منظوره

این دستگاه چاپ، یک دستگاه چند منظوره، ایستاده و اداری است. که توانایی انجام پرینت، کپی و اسکن مدارک مختلف را به صورت رنگی دارد. کیفیت و سرعت چاپ در این دستگاه اداری یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود. به طوری که دستگاه می تواند در هر دقیقه ۳۰ تا ۳۹ برگه را چاپ کند.

کیفیت

کیفیت چاپ در بخش های مختلف دستگاه نیز ۶۰۰ DPI است که این مقدار برای دستگاه های چاپ اداری با تکنولوژی چاپ لیرزی مقداری بسیار مناسب و ایده آل است. این دستگاه چاپ با داشتن ۱.۵ گیگا بابت حافظه استاندارد و ۸۰ گیگ حافظه هارد دیسک می تواند. حجم زیادی از اطلاعات را در خود ذخیره کرده و در موقع لزوم از آن ها استفاده کند.

قابلیت بزرگنمایی، کوچکنمایی و کپی متوالی

بخش کپی این مدل از دستگاه چاپ نیز تمامی ویژگی های دستگاه های کپی پیشرفته را در خود جای داده است. به طوری که شما می توانید به وسیله بزرگ نمایی و کوچک نمایی از بخش های خاصی از سند کپی و پرینت گرفته و یا تا ۹۹۹ برگ را به صورت متوالی و خودکار چاپ کنید.

صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش ۸.۵ اینچی این دستگاه چاپ از نوع لمسی بوده و در کنار ارائه اطلاعات مفید و مورد نظر شما، کار با دستگاه را بسیار ساده کرده است. راه هاب ارتباطی متنوع یکی دیگر از ویژگی های مثبت این دستگاه است. که شما را به خرید شارپ MX 3110 راغب می کند. شما می توانید از طریق پورت USB و یا شبکه به دستگاه های جانبی وصل شده و به تبادل اطلاعات بپردازید.

 استوک، بازسازی شده و آکبند

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. برای خرید دستگاه های چاپ از جمله این دستگاه می توانید. با توجه به نیازها و بودجه خود به دنبال خرید دستگاه های استوک، بازسازی شده و یا آکبند باشید. هر کدام از انواع ذکر شده دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند. دستگاه های آکبند دستگاه های نو و اصلی هستند. که دارای بالاترین سطح کیفیت بوده اما قیمت بسیار بالایی دارند.

استوک

دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند. که کم تر از ۵ سال در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته اما عملکرد مناسب خود را حفظ کرده اند. این دستگاه ها قیمت بسیار کم تری نسبت به دستگاه های آکبند دارند.

بازسازی شده

دستگاه های بازسازی شده نیز دستگاه های کارکرده ای هستند. اما یک یا چند قطعه داخلی و اصلی آن ها با نمونه های جدید و اصلی بازسازی شده است. این دستگاه نیز در مقایسه با نوع آکبند قیمت بسیار کم تری دارد.

شما می توانید برای خرید شارپ MX 3110 به هر سه شکل بالا به فروشگاه اینترنتی کپی ایران مراجعه کرده و دستگاه کپی را در نهایت کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ MX 3110 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.