خرید شارپ mx4110

خرید شارپ mx 4110

خرید شارپ mx 4110

خرید شارپ mx 4110 می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها برای محیط کاری شما باشد. این دستگاه چاپ دارای ویژگی های کاربردی بسیاری از جمله چاپ دو طرفه، قابلیت ذخیره خودکار، قابلیت نصب فینیشر و سورتر، سرعت و کیفیت چاپ بالا و غیره است. که می تواند نیازهای کاری شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

ویژگی های شارپ mx 4110

همانطور که در بالا اشاره شد. این دستگاه چاپ دارای ویژگی های کاربردی بسیاری است. که می تواند سرعت و دقت شما را تا چندین برابر افزایش داده و رضایت صد در صدی خریداران خود را به دست آورد.

آپشنهای اختیاری

ویژگی های جانبی این دستگاه از جمله قابلیت ذخیره خودکار، قابلیت سورت اتوماتیک و قابلیت نصب فینیشر به شما این امکان می دهد. که سرعت انجام کارهای خود را افزایش داده و چندین کار را با هم انجام دهید.

حافظه

پردازنده به کار رفته در این دستگاه چاپ ۱ گیگابایتی بوده که سرعت پرینت را تا ۵ برابر افزایش داده است. از طرف دیگر هارد ۸۰ گیگابایتی این دستگاه می ‌تواند. حجیم ترین و سنگین ترین فایل ها را در خود ذخیره و دسته بندی کند.

سرعت و کیفیت

سرعت کپی در این مدل از برند شارپ ۴۱ برگ در دقیقه بوده و کیفیت چاپ نیز ۱۲۰۰ dpi می باشد. اگر شما برای محیط کاری خود دنبال یک دستگاه چاپ با قابلیت کپی و چاپ دو طرف هستید. خرید شارپ mx 4110 با داشتن این ویژگی می تواند. یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

اتصالات

از طرف دیگر دستگاه چاپ خود را می توانید. از طریق شبکه و یا کابل USB به دستگاه های جانبی دیگر متصل کرده و با سرعت بالا به انتقال اطلاعات بپردازید. در این مدل از دستگاه چاپ برند شارپ ۴ کاست تغذیه کاغذ با ظرفیت ۵۰۰ برگه وجود دارد. بنابراین شما در ماکسیمم توان کاری خود می توانید. دو هزار برگ را در دستگاه قرار داده و از آنها برای چاپ استفاده کنید.

انواع متفاوت کاغذ مورد استفاده

پنل رنگی، قابلیت چاپ بر روی کاغذ های مختلف با وزن ۶۰ تا ۲۵۰ گرم، قابلیت چاپ مستقیم از دیگر ویژگی ‌های کاربردی این دستگاه است. که می ‌تواند رضایت خاطر شما از خرید را به دست آورد.

حالات دستگاه شارپ ۴۱۱۰

خرید این دستگاه چاپ برای دفاتر فنی، مدارس، دانشگاه‌ ها، مراکز چاپ و نشر و ادارات مختلف می ‌تواند. یک خرید منطقی و مناسب باشد. این مدل دستگاه مانند دیگر دستگاه چاپ به سه حالت بازسازی شده، استوک و آکبند در بازار موجود می باشد. و شما می توانید. با توجه به بودجه مالی و نیاز خود یکی از سه حالت دستگاه را انتخاب و آن را خریداری کنید.

بدون شک دستگاه های آکبند بالاترین کیفیت و دستگاه های استوک مناسب ترین قیمت را برای شما به دنبال خواهند داشت. خرید شارپ mx 4110 را می‌توانید. به هر سه حالت ذکر شده در بالا از فروشگاه اینترنتی کپی ایران انجام دهید.

خرید از کپی ایران

کپی ایران یک فروشگاه آنلاین لوازم اداری و واردکننده رسمی دستگاه های چاپ است. که دارای تنوع بالایی در تعداد و برند های مختلف دستگاه های چاپ می باشد. شما می توانید. دستگاه چاپ مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را با قیمت مناسب، همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ mx 4110 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.