خرید شارپ mx 4500

خرید شارپ MX 4500

خرید شارپ mx 4500

خرید شارپ mx 4500 با توجه به امکانات و کیفیت بالای این دستگاه برای ادارات و شرکت های گوناگون گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. این محصول چند کاره می تواند به خوبی نیاز های چاپی و تکثیری شما را برطرف نماید. شارپ mx 4500 در هر سه نوع آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود است.

شارپ ۴۵۰۰ دستگاهی چهار کاره

این دستگاه علاوه بر انجام فتوکپی، قادر به پرینت، اسکن و ارسال فکس نیز می باشد. نکته جالب توجه درباره فرایند کپی شارپ mx 4500 این است که علاوه بر کپی رنگی، می تواند به صورت مجزا فتوکپی سیاه و سفید تهیه نماید. این امر به شکل چشمگیری باعث کاهش هزینه ها می شود.

ویژگی های دستگاه

شارپ mx 4500 نیز مانند دستگاه های هم رده خود به ۴ دقیقه زمان برای گرم شدن نیاز دارد. اما زمان تهیه اولین کپی آن تنها ۴.۱ ثانیه است. سرعت مناسب این دستگاه عملکرد قابل قبولی به آن بخشیده است. به طوری که دستگاه قادر است ۴۵ برگه را به صورت سیاه و سفید در دقیقه و ۳۵ برگه را به شکل رنگی در دقیقه چاپ نماید.

شارپ MX 4500 اسناد و مدارک را با کیفیت بالایی کپی، پرینت یا اسکن می کند. رزولوشن تصویر در کپی و اسکن ۶۰۰ در ۶۰۰ دی پی آی و در پرینت ۶۰۰ در ۱۲۰۰ دی پی آی می باشد. یک آپشن اضافی در این دستگاه کپی می تواند آن را به یک فکس قدرتمند G3 با سرعت ۳۳.۶ Kbps تبدیل کند. با استفاده از فکس شارپ MX 4500 می توانید یک برگه A4 را در کمتر از ۳ ثانیه ارسال کنید. همچنین می توان ۱۰۰ برگه را برای انتقال با استفاده از فکس آماده نمود. صفحه اول اسکن شده و در حافظه ذخیره می شود. سپس با سرعت بالا شماره گیری انجام و انتقال شروع می شود.

قابلیت چاپ و اسکن دو رو از دیگر ویژگی های شارپ MX 4500 می باشد. همچنین بیشترین و کمترین سایز کاغذی که توسط این دستگاه می توان کپی یا پرینت گرفت به ترتیب A3 و A5 می باشد. با MX 4500 می توانید به اکثر سیستم های کامپیوتر متصل شوید. زیرا این دستگاه با سیستم عامل های ویندوز و مک سازگاری دارد. همچنین ماشین کپی MX 4500 بسیاری از فرمت ها همچون PDF، PDF فشرده، JPEG و THFF را برای چاپ و اسکن پشتیبانی می کند.

 مزایای خرید شارپ mx 4500

سهولت استفاده از این دستگاه غیر قابل چشمپوشی است. شما برای کنترل و کار کردن با شارپ mx 4500 نیاز به هیچ نوع تخصص یا تجربه خاصی نخواهید داشت. به علاوه با کمک نمایشگر لمسی ۸.۹ اینچی، می توانید به آسانی روند دستگاه را تنظیم نموده و آنرا زیر نظر بگیرید.

متریال به کار رفته در ساخت این محصول، دوستدار طبیعت بوده و مصرف کلی دستگاه بسیار پایین است. به طوری که مصرف برق شارپ mx 4500 در حالت استندبای بسیار کم است و این محصول را در دسته کم مصرف ترین دستگاه های چند کاره موجود در بازار قرار می دهد.

 قابلیت ساخت بوکلت و پانچ اوراق

یکی از آپشن های جالب و کاربردی به کار رفته در این دستگاه ساخت بوکلت و پانچ اوراق است. این محصول به قابلیت سورت الکترونیکی برای چاپ های رنگی و سیاه و سفید مجهز است. یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد این محصول، دارا بودن قابلیت sharp OSA است. این قابلیت این امکان را به توسعه دهندگان نرم افزار می دهد تا دستگاه را مطابق با نیاز های مصرف کنندگان شخصی سازی نمایند. لازم به ذکر است که قابلیت فکس در این مدل اختیاری است.

خرید از فروشگاه کپی ایران

فروشگاه کپی ایران شارپ mx 4500 را هم به صورت آکبند و هم به صورت استوک و بازسازی شده به فروش می رساند. نوع آکبند قیمت بالاتری نسبت به دو نوع دیگر دارد. اما به هر صورت امتیازاتی نیز دارد و عده ای مایل به خرید این نوع هستند. اما اگر مایل هستید با قیمتی کم تر از همان امکانات برخوردار شوید، می توانید به خرید محصول استوک و بازسازی شده روی بیاورید. فروشگاه کپی ایران، صرف نظر از نوع محصول، بهترین دستگاه ها را به شما خریداران محترم ارائه خواهد داد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی رنگی شارپ ۴۵۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.