خرید شارپ mx 5000

شارپ MX 5000

خرید شارپ mx 5000

خرید شارپ mx 5000 به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو آشنایی با این فاکتورها و عوامل بهترین روش برای انتخاب صحیح این مدل دستگاه کپی محسوب می شود. شارپ mx 5000 یک دستگاه چند منظوره با سیستم کپی دیجیتال می باشد که کاربران را از دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می سازد.

آشنایی با راهنمای سفارش شارپ ۵۰۰۰

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید شارپ mx 5000 به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

سرعت دستگاه کپی

یکی عامل های مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن به شمار می آید که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. دستگاه کپی شارپ mx 5000 قادر است در هر دقیقه ۵۰ برگ را چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی و ایده آلی جهت چاپ اسناد برخوردار می باشد. بنابراین در روزهای کاری شلوغ خود می توانید در هر ساعت تا ۳ هزار برگه را نیز کپی یا پرینت بگیرید.

کیفیت و رزولوشن

از دیگر نکات مهم در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد.

هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. دقت کپی در این مدل دستگاه کپی ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi می باشد. بنابراین با خرید شارپ mx 5000 می توانید از چاپی عمیق و زنده بهره مند شوید.

نوع دستگاه انتخابی

یکی از عوامل مهم جهت خرید شارپ mx 5000 نوع دستگاه انتخابی است. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند. از اینرو از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

کپی متوالی تا ۹۹۹ برگ

کپی متوالی یکی دیگر از ویژگی های مورد استفاده در تمامی دستگاه های چاپ اداری است. از آن جا که حجم کار در شرکت ها و ادارات بالا است و شما روزانه نیاز پیدا می کنید که از یک فایل مشخص در تیراژ بالا کپی بگیرید، دستگاه های چاپ باید قابلیت چاپ متوالی داشته باشند.

این مقدار در دستگاه های اداری معمولا ۹۹۹ برگ یا ۹۹۹۹ می باشد. در شارپ mx 5000 شما می توانید تا تعداد ۹۹۹ برگ را به صورت متوالی کپی گرفته و سرعت کار خود را افزایش دهید.

دوست دار طبیعت

بهتر است بدانید که استفاده از مواد زیست تخریب پذیر و عدم استفاده از مواد شیمیایی خطرناک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رعایت این اصل در دستور کار ساخت دستگاه های کپی شرکت شارپ قرار دارد. قطعات این مدل دستگاه کپی با محیط زیست بیگانه نیستند و قابل تجزیه می باشند.

سفارش شارپ mx 5000 از کپی ایران

شارپ mx 5000 از دستگاه های کپی با کارایی و کیفیت مناسب می باشد. همچنین به دلیل چند منظوره بودن بسیار مقرون به صرفه است. بهتر است بدانید که فروشگاه کپی ایران بسیار معتبر بوده و از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار می باشد، از اینرو توصیه می شود در صورتی که قصد خرید شارپ mx 5000 را دارید آن را از این فروشگاه معتبر و با سابقه تهیه و خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ mx 5000 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.