خرید شارپ mx 5500

شارپ MX6200

خرید شارپ mx 5500

خرید شارپ mx 5500 با توجه به کیفیت بالای محصول و امکانات متنوع آن می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شرکت ها و ادارات گوناگون باشد. این دستگاه چند منظوره قادر است علاوه بر کپی، پرینت و اسکن نیز انجام دهد.

ویژگیهای شارپ ۵۵۰۰

قبل از خرید دستگاه فتوکپی شارپ ۵۵۰۰ بهتر است با ویژگیها و مشخصات دستگاه مذکور آشنا شوید :

تکنولوژی چاپ

شارپ mx 5500 فرایند کپی اوراق را با تکنولوژی دیجیتال انجام می دهد. این دستگاه به صورت لیزری پرینت گرفته و از تونر برای این کار استفاده می کند. لازم به ذکر است که mx 5500 قادر است هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید اقدام به چاپ نماید.

حافظه

حافظه استاندارد این دستگاه ۱ گیگابایت و حافظه هارد دیسک آن ۸۰ گیگ است. این حافظه برای ذخیره و نگهداری چندین و چند فایل بزرگ نیز کاملا کافی خواهد بود.

توان مصرفی

توان مصرفی این دستگاه در حالت استندبای ۱۳ وات و در حالت کار ۱۸۰۰ وات می باشد. بنابراین می توان این محصول را در میان دستگاه های مشابه در دسته کم مصرف ها قرار داد. شاید در نگاه اول مصرف برق موضوع پر اهمیتی در هزینه های جانبی نباشد. اما با توجه به این که این دستگاه ها در ادارات و سازمان های بزرگ مدتی طولانی مشغول به کار هستند، مصرف برق بالا می تواند هزینه های زیادی روی دست شما بگذارد.

سرعت کپی شارپ mx 5500

سرعت کپی در این مدل نسبت به مدل های ۳۵۰۱ و ۴۵۰۰ بیشتر است. به طوری که این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۵۵ برگه را به صورت تک رنگ و ۴۱ برگ را به صورت رنگی کپی یا پرینت بگیرد. علاوه بر آن دستگاه قادر به چاپ دو رو نیز هست. این مورد نیز سرعت کار با محصول را افزایش می دهد.

سیستم های عامل

شارپ mx 5500 نخستین بار اواسط سال ۲۰۰۶ وارد بازار شد. از آن زمان تاکنون این دستگاه کاربران بسیار متعددی را در سراسر جهان جذب نموده. بازدهی مناسب و سهولت در کاربری احتمالا مهم ترین دلایل این امر بوده اند. به علاوه آپشن های متنوع و طراحی ارگونومیک دستگاه کار با آن را بسیار آسان نموده. شارپ mx 5500 تقریبا از پس تمامی نیاز های اداری مصرف کنندگان برخواهد آمد. این محصول با سیستم عامل های متنوعی سازگاری دارد که از جمله آن ها می توان به MS Windows XP, MS Windows 2000, MS Windows ME, MS Windows 98, Apple Mac OS 9, Apple Mac OS X, MS Windows Server 2003 اشاره داشت.

خرید شارپ ۵۵۰۰ از فروشگاه کپی ایران

این محصول برای ادارات نیمه بزرگ و بزرگ طراحی گردیده است. با توجه به سال طراحی، این محصول در حال حاضر در نوع استوک نیز موجود است. بنابراین در صورتی که بودجه کم تری دارید و نمی توانید نوع آکبند آن را تهیه کنید، خرید شارپ mx 5500 به صورت استوک و یا حتی بازسازی شده انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. فروشگاه کپی ایران، شارپ mx 5500 را در هر سه نوع به مشتریان عزیز ارائه می دهد. بنابراین می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید این محصول نموده و از صحت و کیفیت دستگاه خود اطمینان کامل داشته باشید.

جهت کسب اطلاغات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ ۵۵۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.