خرید شارپ MX 6240

شارپ MX6240

خرید شارپ MX 6240

خرید شارپ MX 6240 را می توانید. برای مراکز مختلف اداری، مدارس، آموزشگاه ها و غیره انجام دهید. این دستگاه چاپ در خانواده دستگاه های اداری بوده و دارای ۴ قابلیت اسکن، پرینت، فکس و کپی است. این دستگاه چاپ دارای وزن ۲۲۲ کیلوگرم و ابعاد ۱۲۲۲*۸۴۴*۸۴۵ میلی متر است. و به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی شارپ ۶۲۴۰

قبل از خرید شارپ MX 6240 بهتر است. با مشخصات فنی آن آشنا شده و آن را با نیازهای کاری خود مقایسه کنید.

کاغذ مورد استفاده دستگاه

کاغذهای مورد استفاده در این دستگاه از نظر سایز و تعداد متنوع بوده و شما می توانید. برگه هایی تا تعداد ۳۱۰۰ عدد در سینی آن قرار دهید.

توان مصرفی

در صورتی که توان مصرفی پایین دستگاه نیز برایتان مهم است. خرید شارپ MX 6240 نیز می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. زیرا این دستگاه تنها دارای توان مصرفی ۳.۸۴ کیلو وات بوده که برای یک دستگاه اداری مقداری کاملا مناسب و ایده آل است.

ولتاژ کاری

فرکانس و ولتاژ کاری این دستگاه چاپ نیز کاملا با شبکه برق ایران سازگار بوده و شما می توانید. بدون هیچ نگرانی و مشکلی از این دستگاه در تمامی شهرهای ایران استفاده کنید. این دستگاه چاپ دارای ولتاژ کاری ۲۰۰-۲۴۰ ولت و فرکانس کاری ۵۰-۶۰ گیگا هرتز بوده و کاملا با شبکه برق ایران تناسب دارد.

قابلیت کپی متوالی

کپی متوالی تا تعداد ۹۹۹۹ برگ از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است. که به شما این امکان را می دهد. که برای کپی در تیراژهای بالا از آن استفاده کنید.

کیفیت شارپ MX 6240

کیفیت چاپ این دستگاه نیز در رده متوسط قرار گرفته. و اسناد و تصاویر را با کیفیت ۶۰۰ DPI کپی کرده و با کیفیت ۱۲۰۰ DPI پرینت می گیرد.

دیگر مشخصات

چاپ دو طرفه، زمان گرم شدن و زمان اولین کپی کوتاه از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است. که نشان دهنده سرعت کاری بالای آن است. در واقع شما می توانید. با استفاده از این دستگاه در زمان کوتاهی حجم کاری بالای خود را با کیفیت مناسب انجام دهید.

خرید شارپ از کپی ایران

برای خرید شارپ MX 6240 می توانید دستگاه مورد نظر خود را به سه صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند انتخاب کنید. از آن جا که دستگاه های چاپ استوک و یا بازسازی شده دستگاه های دست دوم هستند. حتما باید قبل از خرید از کیفیت و سلامت آن ها مطمئن شوید. برای این کار مهم ترین اقدام انتخاب فروشگاه هایی مطمئن است. کپی ایران یک فروشگاه آنلاین تجیهیزات اداری است که می توانید دستگاه چاپ مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از آن تهیه کنید. دستگاه های این سایت همگی اورجینال و اصل بوده و همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل داده می شود. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت کپی ایران برندها و مدل های مختلف دستگاه های کپی را ببینید. ویژگی های آن ها را خوانده و با یکدیگر و با نیاز کاری خود مقایسه کنید. دستگاه چاپ چند منظوره شارپ MX 6240 یکی از مناسب ترین دستگاه های چاپ اداری است که می توانید از کپی ایران با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی رنگی شارپ MX 6240 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.