خرید کونیکا مینولتا c454

کونیکا مینولتا 454c

خرید کونیکا مینولتا c454

خرید کونیکا مینولتا c454 جزء یکی از بهترین انتخاب های کاربر ایرانی است. دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454 با داشتن قابلیت پرینت ، اسکن رنگی و پشت و رو (دو رو زن)زدن جزوات ، همراه با درب ADF،مواد مصرفی ارزان و بسیاری مزایای دیگر توانسته است. نمره و امتیاز بسیار خوبی از کاربر ایرانی بگیرد. دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454 با سرعت ۴۵ کپی و پرینت در دقیقه ، مناسب برای کارکرد روزانه تا ۲۰۰۰۰برگ کپی می باشد. لذا کپی ایران دستگاه کپی c454 را که استوک اروپا بوده و فوق العاده تمیز با کنتور پایین و سرویس شده می باشد. را با۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ۶۰ماهه به شما کاربر و مصرف کننده عزیز ارائه می دهد . لازم به ذکر است. که برند کونیکا مینولتا را در کشور های مختلف ممکن است. با نام OCE نیز مشاهده کنید.

دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتاc454

ممکن است برای شما بارها و بارها پیش آمده. که برای کپی گرفتن از مدارک، جزوات، کتاب و یا هر چیز دیگری به یک دفتر خدمات فنی و یا خدمات چاپ و فتوکپی مراجعه کرده باشید. این مسئله می تواند. نشان دهنده اهمیت دستگاه فتوکپی در ادارات، سازمان ها، فروشگاه ها، مراکز آموزشی و … باشد. در واقع به گونه ای می توان گفت. که دستگاه کپی عمومی ترین و پرکاربرد ترین محصول در بین ماشین های اداری به شمار می روند. بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تجاری نیز در کنار تجهیزات فروشگاهی، خرید دستگاه فتوکپی را در دستور کار خود قرار می دهند..
شاید به توان به جرات گفت. دستگاه کپی کونیکا مینولتا بهترین دستگاه کپی رنگی موجود در بازار میباشد.

پارامترهای انتخاب و خرید دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا c454

دستگاه های فتوکپی تنوع بالایی دارند. این جمله بیانگر این مسئله است. که در انتخاب دستگاه کپی مناسب باید دقت عمل بالایی داشته باشید. دستگاه های فتوکپی معمولاً چند منظوره و دارای حجم زیاد می باشند. که هر دستگاه قابلیت های خاص خود را دارد. دستگاه فتوکپی با اتصال به لپ تاپ وکامپیوتر اطلاعات را دریافت و عمل کپی گرفتن را انجام می دهد. سرعت دستگاه فتوکپی، کیفیت، حافظه پرینتر، ظرفیت سینی کاغذ، قابلیت چاپ دورو و سایز کپی از آیتم های کلیدی در انتخاب و خرید دستگاه کپی می باشند. این نکته را یادآور می شویم. که جنس کاغذ دستگاه فتوکپی می تواند. در کیفیت چاپ تأثیرگذار باشد.
یونیت فیوزینگ(هیتر),ترانسفر و ایمیج ها مهمترین قسمت در دستگاهای فتوکپی رنگی میباشد.
لذا در هنگام خرید باید به سلامت این سه قطعه توجه زیادی داشت.

آیا خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454 توصیه می شود؟

در مکان هایی همانند ادارات ، شرکت ها و یا فروشگاه هایی که نیازمند چاپ رنگی با حجم زیاد می باشند دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454پیشنهاد می گردد . به عنوان مثال دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل c454 دارای برد پرینتر ، اسکنر ، فکس و ADF می باشد ، با استفاده از برد پرینتر دستگاه آفیشیو c454می توان در چندین سیستم که به صورت شبکه به یکدیگر متصل شده اند استفاده نمود . دستگاه کپی c454دارای مواد مصرفی با قیمت ارزان می باشد و نیز دارای قطعات جانبی زیادی می باشد . و کلیه قطعات دستگاه کپی کونیکا مینولتاc454 در بازار براحتی قابل تهیه و در دسترس می باشد .
دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454 در زیر مجموعه های دستگاه های با سرعت بالا طبقه بندی می گردد ، دستگاه کپی کونیکا مینولتا ، c454 دستگاه کپی رنگی می باشد و در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد . به همین جهت خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454پیشنهاد می گردد .دیگر خوبی دستگاه کپی کونیکا مینولتاc454 داشتن یونیت درام و تانک یکپارچه می باشد. کم جا بودن و حمل آسان دستگاه کپی کونیکا مینولتاc454 باعث رضایت کامل کاربران خود می شود. دوتفاوت اصلی این دستگاه با مدل۶۵۴ دذ سرعت چاپ مشکی و تانک دولوپر مشکی ان میباشد.

شرکت کپی ایران

با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه واردات و فروش انواع دستگاه فتوکپی و پلاتر استوک از مناطق آزاد تجاری و مرزهای قانونی کشور ، توانسته حضوری موفق در عرصه تجارت ماشین های اداری و چاپ دیجیتال در ایران داشته باشد. فروش انواع قطعات دستگاه فتوکپی،پلاتر،ریسو گراف، خدمات تعمیر و سرویس انواع ماشین های اداری توسط تعمیر کاران متخصص، بخشی دیگر از خدمات و حضور کپی ایران در عرصه ماشین های اداری می باشد. کپی ایران متخصص فروش وخدمات پس از فروش دستگاه های کونیکا مینولتا c454 می باشد.

مزایای خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454 از شرکت کپی ایران

۱- ارایه دستگاه کونیکا مینولتا c454 استوک اروپا با کارکرد کم.
۲- گارانتی ۱۲ ماهه یا کارکرد۱۰۰ هزار برگ کپی برای دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454.
۳- ۶۰ ماه خدمات پس از فروش برای دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454.
۴- خدمات مشاوره رایگان قبل از خرید دستگاه برای دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454.
۵- ارایه رایگان کاتولوگ سرویس دستگاه برای دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454.
۶- ارایه سی دی رایگان نصب پرینتر برای دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454.
۷- ارایه سی دی رایگان نصب اسکنر برای دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454.
۸- ارایه و تامین قطعات مصرفی با ۱۰ درصد تخفیف دستگاه کونیکا مینولتا c454.
۹- ارایه یک عدد درام رنگی رایکان دستگاه کپی کونیکا مینولتا c454.
۱۰- ارایه ۱۰ درصد تخفیف برای خرید بیش از یک دستگاه کپی.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.