خرید کپی دست دو توشیبا

توشیبا 755

خرید کپی دست دو توشیبا

خرید کپی دست دو توشیبا یک تصمیم بسیار عالی است. اگر شما قصد خرید دستگاه کپی را دارید این دستگاه دست دوم می تواند یک انتخاب مناسب باشد. شما می توانید دستگاهی خریداری کنید که تمام ویژگی های یک دستگاه آکبند را داشته باشد. با در نظر گرفتن این فاکتور مهم که هزینه کمتری پرداخت می کنید.

معرفی برند توشیبا

فعالیت شرکت توشیبا از سال ۱۹۳۹ آغاز شد. اما نمی توان گفت که این شرکت ۷۷ سال سابقه دارد. این برند از ادغام دو شرکت تاناکا سیزو-شا و برق توکیو به وجود آمده است. این شرکت ها محصولات مکانیکی و الکتریکی می ساخته اند و هر کدام در زمینه فعالیت خود بسیار موفق بوده اند.

فعالیت اصلی شرکت تاناکا سیزو-شا تولید دستگاه های مکانیکی بوده است. هیساشیگ مخترع ژاپنی بنیان گذار این شرکت بوده است. از مهمترین اختراعاتش میتوان عروسک های مکانیکی کراکوری و ساعت های رزونانس را نام برد. شرکت برق توکیو را فوجیوکا بنیان گذاری کرده است. فجیوکا در ژاپن تجهیزات الکترونیکی اختراع می کرده است.

کمپانی توشیبا حاصل ادغام این دو شرکت است. بنابراین توشیبا فعالیت خود را در زمینه مکانیکی و الکترونیکی آغاز کرد. با کمک گرفتن از پیشینه درخشان این دو شرکت، توشیبا پیشرفت بسیاری کرد و محصولاتی بسیار عالی در زمینه الکترونیکی و مکانیکی تولید کرد. این شرکت چند ملیتی بوده و در ژاپن بنیان گذاری شده است. با این حال در بیش از ۳۰۰ نقطه جهان نمایندگی و شرکت تولیدی دارد.

امتیازات خرید کپی دست دو توشیبا

اگر شما یک دستگاه فتوکپی دست دو توشیبا خریداری کنید از جنبه های بسیاری به سودتان است. در درجه اول صاحب یک وسیله از مارک معروف توشیبا شده اید. این کمپانی سال های سال است که در زمینه تولید ماشین های اداری فعالیت دارد و محبوبیت زیادی دارد. بنابراین با خیال راحت می توانید محصولات این برند را خریداری کنید.

به صرفه بودن قیمت

امتیاز دیگر خرید کپی دست دو توشیبا به صرفه بودن قیمت آن ها است. برای تولید یک دستگاه فتوکپی هزینه های گزافی صرف می شود. بنابراین دستگاه های کپی آکبند خیلی گران قیمت هستند. در این صورت هر کسی توان مالی پرداخت این هزینه های بالا را ندارد. مخصوصا کسانی که حجم کاری آن ها کم بوده و استفاده زیادی از دستگاه کپی نمی کنند. بنابراین عاقلانه ترین تصمیم این است که بهای زیادی برای دستگاه کپی پرداخت نشود.

وقتی صحبت از دستگاه فتوکپی دست دوم می شود بهتر است دستگاه فتوکپی دست دو توشیبا را در نظر داشته باشید. در مقایسه با دستگاه آکبند شما می توانید هزینه خیلی کمتری برای خریداری آن پرداخت کنید. کارایی دستگاه های دست دوم عینا مثل نوع آکبند آن است و تمامی کارهای چاپ و نشر اداره، مدرسه و یا مغازه شما را انجام می دهد. در این صورت با خرید فتوکپی دست دو توشیبا پول زیادی پس انداز می کنید.

کمپانی توشیبا

کمپانی توشیبا برای حفظ محبوبیت شرکت و مشتریان خود، برای محصولاتی که تولید می کند خدمات پس از فروش ویژه ای قائل شده است. در کشور های پیشرفته وقتی یک کاربر دستگاه کپی توشیبا را خریداری و یا کرایه کند از خدمات پس از فروش آن نیز استفاده می کند. متخصصین شرکت توشیبا مرتب دستگاه های کپی را بررسی می کنند. اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد حتما یک قطعه نو جایگزین آن می شود.

این بررسی های همیشگی و تعمیرات اساسی توسط متخصصین شرکت باعث می شود که دستگاه همیشه سالم بماند. این بدان معنی است که در ادارات کشورهای توسعه یافته دستگاه های کپی توشیبا یا هر برند دیگری که استفاده شود، کاملا نو می مانند. همه قطعات آن ها سالم بوده و کارایی خود را در بهترین شرایط حفظ می کنند.

در این کشور ها از دستگاه های فتوکپی به خوبی نگهداری می کنند. سیستم آموزشی آن ها به گونه ای است که از دستگاه های کپی استفاده زیادی نمی شود. همه این شرایط منجر می شود که دستگاه های فتوکپی دست دو توشیبا دچار نقص فنی نشوند و کیفیت خود را حفظ کنند. با توجه به این نکات می توان گفت کارکرد دستگاه های کپی دست دوم تا اندازه زیادی با نوع آکبند آن برابری می کند.

علت انتخاب برند توشیبا

در بالا مزایای استفاده از دستگاه فتوکپی دست دو توشیبا را بررسی کردیم. شاید این سوال برایتان مطرح شود که چرا برند توشیبا به شما پیشنهاد می شود. برای جواب این سوال می توان به ویژگی های بارز و مثبت تولیدات این برند اشاره کرد. به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و کیفیت بالای محصولات آن را می توان مهمترین دلیل انتخاب فتوکپی توشیبا دانست.

شرکت توشیبا

شرکت توشیبا تمامی دستگاه های کپی را از مواد اولیه درجه یک و با استفاده از متد های جدید ساخته است. این دستگاه ها از نظر کیفیت عالی هستند. تمامی ملزومات مورد نیاز دستگاه های فتوکپی توشیبا مانند تونرهای مشکی، رنگی و کارتریج به راحتی در بازار یافت می شوند. قیمت این لوازم ضروری در بازار بسیار مناسب است و کیفیت بالایی هم دارند.

در کشورهای اروپایی وقتی ۵ سال و یا حتی ۳ سال از خرید یک دستگاه فتوکپی توشیبا می گذرد کاربر یک دستگاه جدید جایگزین آن می کند. دستگاه های قدیمی به شرکت سازنده باز می گردند. این زمان برای استفاده از یک دستگاه کپی زیاد نیست بنابراین دستگاه قطعا سالم است.

تکنیسین های شرکت این دستگاه ها را بررسی کرده و از نظر کیفیت درجه بندی می کنند. سپس به عنوان دستگاه های فتوکپی دست دو توشیبا به کشور های جهان سوم فرستاده می شوند. با توجه به درجه بندی های شرکت زمانی که قصد خرید فتوکپی دست دو توشیبا را داشته باشید به خوبی از میزان کارکرد آن مطلع می شوید.

حفظ محیط زیست

با خرید فتوکپی دست دو توشیبا به محیط زیست کمک فراوانی می کنید. این دستگاه ها دوستدار محیط زیست هستند. شرکت توشیبا در ساخت محصولات خود از مواد زیان آوری همچون کروم استفاده نکرده است. قطعات دستگاه های کپی توشیبا طول عمر زیادی دارند و زود خراب نشده و به عنوان زباله به چرخه طبیعت باز نمی گردند.

حافظه داخلی کپی توشیبا

شما می توانید با خرید فتوکپی دست دو توشیبا اطلاعات و اسناد خود را ذخیره کنید. دستگاه های اداری برند توشیبا می توانند به عنوان یک گاوصندوق از اطلاعات شما نگهداری و محافظت کنند. زیرا دارای یک هارد دیسک با حافظه بالا هستند. شما می توانید اسناد و اطلاعاتی را که روزمره نیاز دارید در هارد دیسک ذخیره کنید.

به هیچ عنوان نگران لو رفتن اطلاعات خود نباشید. زیرا می توانید برای هارد دیسک رمز بگذارید و فقط خودتان به آن دسترسی داشته باشید. برای مثال در انتشارات یک دنشگاه نیازی نیست همیشه یک نسخه از جزوه را داشته باشید می توانید یک نمونه از آن را در هارد دیسک داشته باشید. هنگام خرید فتوکپی دست دو توشیبا نگران پر شدن هارد دسیک آن نباشید. زیرا هارد دیسک آن پس از بازیابی کاملا پاک شده است.

حافظه موقت

حافظه موقت داخلی یک نکته دیگر است که در مورد فتوکپی دست دو توشیبا مطرح می شود. البته لازم به ذکر است که این حافظه در دستگاه های آکبند توشیبا نیز وجود دارد. حتی مدل های خانگی نیز حافظه موقت داخلی دارند. با وجود حافظه داخلی موقت سرعت چاپ دستگاه بالا می رود. این حافظه پس از انجام کار چاپ به طور اتوماتیک پاک می شود.

اهمیت حافظه داخلی را با ذکر یک مثال بیان می کنیم. اگر شما بخواهید یک فایل ۳۰۰ صفحه ای را چاپ کنید روی آن کلیک می کنید و تمامی صفحات را به حافظه موقت انتقال می دهید. سپس با انتخاب گزینه پرینت تمامی صفحات به ترتیب چاپ می شوند. ولی اگر دستگاه حافظه موقت نداشت باید صفحات را یک به یک چاپ کنید. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که دستگاه های کپی کوچک حافظه داخلی کمتری دارند.

 مشخصات کپی دست دو توشیبا

با توجه به مشخصات ذکر شده به این نتیجه رسیدیم که دستگاه کپی دست دو توشیبا با نمونه آکبند آن تفاوت چندانی ندارد. بنابراین با قطعیت می توان گفت که سرعت چاپ آن ها نیز با هم فرقی ندارد. در نتیجه با خرید فتوکپی دست دو توشیبا هیچ چیزی را از دست نمی دهید. تجهیزات اداری تولید شده توسط برند توشیبا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سرعت کار این دستگاه ها با سایز و اندازه آن ها تناسب دارد.

زمان گرم شدن

این دستگاه ها خیلی سریع گرم می شوند و در زمان کوتاهی شروع به کار می کنند. بنابراین در وقت شما نیز صرفه جویی می شود. انواع اداری این دستگاه ها با سرعت بسیار بالایی کار چاپ را انجام می دهند. با توجه به مشخصات داخلی، این دستگاه ها می توانند ۳۰ تا ۷۰ برگه را در دقیقه چاپ کنند.

قابل ارتقا

خرید فتوکپی دست دو توشیبا از یک جنبه دیگر قابل بررسی است. این دستگاه های کپی را می توانید همانند نوع آکبند آن ها ارتقا دهید. کاربر به راحتی می تواند دستگاه کپی اداری خود را به یک دستگاه کپی همه کاره تبدیل کند. با نصب سورتر بر روی دستگاه فتوکپی دست دو توشیبا می توانید به راحتی جزوه های مورد چاپ را به طور اتوماتیک مرتب کنید.

فینیشر

اگر دستگاه دست دو توشیبا را مجهز به فینیشر کنید می توانید جزوه های خود را پانچ، سیمی و یا صحافی کنید. در این صورت نیازی نیست انجام این کارها را به کسی دیگر بسپارید و هزینه ای بابت انجام آن ها پرداخت کنید. یک ویژگی مهم دیگر دستگاه های توشیبا این است که با اضافه کردن یک کیت می توانید آن ها را به دستگاه فکس تبدیل کنید.

 جند منظوره

بیشتر دستگاه های امروزی توشیبا جند منظوره هستند. یعنی به غیر از کپی کردن برگه ها کارهای دیگری نیز انجام می دهند. می توانند به کامپیوتر متصل شده و مستقیما از آن کپی بگیرند. همچنین قابلیت اسکن کردن اوراق را نیز دارند. حتی می توانند به شبکه های اداری وصل شوند. یک دستگاه فتوکپی دست دو توشیبا نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه این قابلیت ها را دارد.

در این دستگاه ها سینی هایی مخصوص برای نگهداری کاغذ تعبیه شده است. بعضی از این دستگاه ها هزاران برگه را در خود جای می دهند. بنابراین با خرید فتوکپی دست دو توشیبا نگرانی شما را از تمام شدن برگه ها در هنگام کار بر طرف می شود. در مدل های پیشرفته این دستگاه ها می توان تعداد سینی ها و در نتیجه برگه ها را افزایش داد.

سازگاری با سیستم های عامل

با خرید کپی دست دو توشیبا می توانید یک پیشرفت دیگر در کار خود داشته باشید زیرا این دستگاه با اکثر سیستم های عامل سازگار است. یعنی می توانید این دستگاه ها را به کامپیوتر با هر سیستم عاملی شامل ویندوز، مک و لینوکس متصل کرد. در نظر داشته باشید که همه دستگاه های توشیبا این قابلیت را ندارند. بنابراین قبل از خرید فتوکپی دست دو توشیبا حتما آن ها را به دقت بررسی کنید.

شاید با خود فکر کنید چرا به شما پیشنهاد خرید فتوکپی دست دو توشیبا می شود. زیرا در بازار ایران بیشتر دستگاه های فتوکپی دست دوم هستند. اما باز هم تاکید می کنیم که دستگاه دست دو توشیبا هیچ چیزی کمتر از نمونه آکبند آن ندارد.

اگر قصد خرید فتوکپی دست دو توشیبا را دارید از یک فروشگاه معتبر آن را خریداری کنید. کپی ایران یک فروشگاه معتبر در ایران است. در این فروشگاه قیمت تمامی دستگاه ها با توجه به درجه بندی آن ها تعیین شده است. همچنین تنوع کالا در این فروشگاه بسیار زیاد است. شما می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با فروشندگان از آن ها مشاوره بگیرید. همچنین می توانید از تجربه آن ها برای خرید یک دستگاه فتوکپی دست دو کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.