دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴

دستگاه فتوکپی ریکو 2014

دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴

دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ از تجهیزات ضروری اداری محسوب می‌شود. این نوع دستگاه کپی چند کاره است. بهتر است بدانید که این دستگاه کپی سه کاره لیزری می‌باشد که علاوه بر کپی گرفتن از قابلیت پرینت و اسکن هم برخوردار است.

یکی از مزایای این مدل دستگاه کپی این است که در صورت لزوم می‌توانید از چاپ سیاه و سفید بهره‌مند شوید. این دستگاه قادر است در هر دقیقه ۲۰ برگ را چاپ کند. یکی دیگر از مزایای این مدل دستگاه کپی ظرفیت بالای سینی کاغذ آن است. ظرفیت سینی کاغذ این مدل دستگاه کپی ۳۵۰ برگ می‌باشد. همچنین این دستگاه کپی از قابلیت‌های دیگری اعم از ADF، ورودی USB و چاپ دو رو اتوماتیک برخوردار است.

نوع کاربری دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ لیزری می‌باشد. به همین دلیل این دستگاه دقت بالایی دارد. رزولوشن چاپ این دستگاه کپی ۶۰۰*۶۰۰dpi می‌باشد. مواد مصرفی دستگاه و تونر مورد استفاده آن بسیار ارزان است. بنابراین خرید این مدل دستگاه کپی برای خریدار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

مشخصات فتوکپی ریکو ۲۰۱۴

دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ به دلیل دارا بودن قابلیت‌های فراوان کاربردهای بسیاری دارد. به طوری که از این مدل دستگاه کپی در ادارات خصوصی، ادارات دولتی، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و انتشارات استفاده می‌شود. نوع کارتریج دستگاه لیزری است. این دستگاه از قابلیت چاپ دو رو برخوردار می‌باشد. به دلیل دارا بودن این قابلیت مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. همچنین دستگاه ADF دارد.

وزن این مدل دستگاه کپی ۲۸.۵ کیلوگرم است. نوع پورت اتصالی دستگاه ۲ USB می‌باشد. حداکثر تعداد برگه‌هایی که این مدل دستگاه می‌تواند کپی بگیرد ۹۹ برگ می‌باشد. این مدل دستگاه کپی برای ارائه نخستین کپی به زمان ۸.۸ ثانیه نیاز دارد. این دستگاه قابلیت کپی از برگه‌های با سایز A3, A4, A5, B5, Letter, Excutive برخوردار است. این دستگاه کپی در صورت لزوم می‌تواند ۵۰ تا ۴۰۰ درصد زوم داشته باشد.

مشخصات پرینتر دستگاه

نوع چاپ پرینتر این مدل دستگاه کپی سیاه و سفید می‌باشد. پرینتر دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ می‌تواند به صورت اتوماتیک از هر دو طرف برگه پرینت بگیرد. همچنین پرینتر این دستگاه کپی از حافظه ۲۵۶ مگابایت برخوردار است. پورت اتصال پرینتر این دستگاه USB2 می‌باشد.

این دستگاه قادر است از برگه‌های با سایز A3, A4, A5, B5, Letter, Legal ,Excutive پرینت بگیرد. رزولوشون چاپ پرینتر این دستگاه کپی ۶۰۰*۶۰۰dpi می‌باشد. همچنین این دستگاه قادر است در هر دقیقه ۲۰ برگ را پرینت بگیرد. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی فکس و wifi شبکه بی سیم ندارد.

مشخصات اسکنر دستگاه

نوع اسکنر این مدل دستگاه کپی حرفه‌ای مدارک و اداری است. حداکثر سایز قابل استفاده در اسکن دستگاه A3 می‌باشد. پورت اتصالی اسکنر این مدل دستگاه کپی USB 2 است. این دستگاه کپی می‌تواند در هر دقیقه ۶ برگ را اسکن رنگی بگیرد.

حداقل و حداکثر دقت دستگاه ۱۰۰ تا ۶۰۰ dpi می‌باشد. دسته بندی اسکنر به صورت مسطح است. عمق اسکن یا بیت دستگاه ۲۴ می‌باشد. اسکن دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ از روزولوشن ۶۰۰ dpi برخوردار است.

جمع بندی و کلام آخر

دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ به دلیل کاربری لیزری از دقت بالایی برخوردار است. همچنین این مدل دستگاه کپی چند کاره می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود افرادی که در محیط کاری خود فضای کافی ندارند یا توان مالی خرید چند نوع دستگاه را ندارند این نوع مدل دستگاه را خریداری کنند.

مشتریان محترم می‌توانند این دستگاه کپی را از فروشگاه کپی ایران خریداری کنند. فروشگاه کپی ایران با سابقه طولانی خود در بین مشتریان از اعتبار بالایی برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه کپی ریکو ۲۰۱۴ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.