دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۸۰۰

دستگاه کپی کیوسرا ۱۸۰۰

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۸۰۰

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۸۰۰ یکی از دستگاه های با کیفیت و خوش ساخت برند معتبر کیوسرا می باشد. این مدل دستگاه به دلیل داشتن مزایایی همچون کیفیت ساخت بسیار مناسب، طراحی زیبا و کاربردی و صفحه نمایش مناسب از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار است. همچنین یک دستگاه مناسب برای مصارف خانگی به شمار می آید.

آشنایی با مشخصات فنی دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۸۰۰

این مدل دستگاه کپی یک دستگاه کپی سیاه و سفید با تکنولوژی چاپ لیزری‎ می باشد. همچنین استفاده از این نوع دستگاه به دلیل داشتن ظرفیت سینی مناسب باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد شد.

سرعت

بهتر است بدانید که سرعت خروجی کپی در دستگاه کپی کیوسرا ۱۸۰۰ در هر ماه برابر با ۳۰۰۰۰ برگ می باشد. ظرفیت فیدر خروجی این دستگاه ۱۳۰۰ برگ و ظرفیت فیدر ورودی آن ۲۵۰ برگ است. همچنین بیشترین کپی در هر بار فشردن کلید این نوع دستگاه کپی برابر با ۹۹۹ برگ می باشد.

کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۸۰۰

یکی از ویژگی های هر دستگاه کپی که برای بیشتر کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است کیفیت چاپ در پرینت، اسکن و کپی آن می باشد. کیفیت پرینت و کپی این مدل دستگاه ۶۰۰ DPI و کیفیت اسکن دستگاه ۶۰۰ DPI است. از اینرو این نوع دستگاه کپی قادر است اسناد مختلف را به بهترین شکل به نمایش بگذارد.

پیکربندی دستگاه

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۸۰۰ از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. به طوری که ابعاد این دستگاه ۵۶۵×۴۸۵×۵۲۷ میلی متر و وزن آن ۲۶ کیلوگرم است. از اینرو این مدل دستگاه فضای کمی از محیط کاری و فضای خانه را اشغال می کند.

امکانات چاپ

بهتر است بدانید که یکی از بخش های مهم و اصلی هر دستگاه فتوکپی سیستم کپی آن می باشد. این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و تصاویر مختلف را به صورت سیاه و سفید چاپ و کپی کند. همچنین از قابلیت کپی دو طرفه همزمان برخوردار است. از اینرو این ویژگی سرعت کار شما را تا دو برابر افزایش می دهد. همچنین بزرگترین اندازه کاغذ قابل قبول در این مدل دستگاه به اندازه A3 می باشد.

قابلیت اسکن دستگاه کپی کیوسرا ۱۸۰۰

یکی از کارکردهای این دستگاه کپی قابلیت اسکن آن می باشد که باعث افزایش کارایی آن شده است. لازم به ذکر است که سیستم اسکنر این دستگاه کپی CCD می باشد. همچنین قادر است اسناد را با وضوح ۶۰۰ DPI اسکن نماید. این دستگاه کپی با انجام اسکن پشت و رو مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

راه های ارتباطی

یکی از ویژگی های دستگاه های فتوکپی که بر کارایی آن ها تاثیر مستقیمی دارد، تعداد و تنوع راه های ارتباطی است که برای دستگاه در نظر گرفته شده است. در دستگاه کپی کیوسرا ۱۸۰۰ مانند بسیاری از دستگاه های فتوکپی دیگر درگاه های USB برای انتقال اطلاعات وجود دارند.

جمع بندی و کلام آخر

دستگاه کپی کیوسرا ۱۸۰۰ یک دستگاه کپی با کارایی مناسب می باشد. این مدل دستگاه به دلیل طراحی جمع و جور و شیک خود یک انتخاب مناسب برای کاربران به شمار می آید. این دستگاه کپی با کیفیت را می توان از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران خریداری نمود. همچنین با مراجعه غیر حضوری به سایت کپی ایران و مشاهده خصوصیات و ویژگی های این دستگاه می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد فتوکپی کیوسرا ۱۸۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.