دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۲۰

نمایندگی کپی کیوسرا

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۲۰

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۲۰ از دیگر دستگاه های کپی برند کیوسرا است که کاربردهای فراوانی دارد. از این دستگاه در ادارات و سازمان های مختلف استفاده می شود. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی از کیفیت و کارایی مناسبی جهت چاپ اسناد برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که برند کیوسرا در زمینه تولید دستگاه های کپی جزء برندهای مطرح محسوب می شود.

آشنایی با شرکت سازنده دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۲۰

این مدل دستگاه کپی محصول شرکت چند ملیتی کشور ژاپن می باشد. شرکت کیوسرا در زمینه تولید تجهیزات مختلفی اعم از دستگاه های چاپ، تلفن همراه، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات الکترونیکی و سرامیکی فعالیت دارد. شرکت کیوسرا دستگاه های کپی خود را مقرون به صرفه و دوست دار طبیعت می سازد. بنابراین کاربران با خرید دستگاه کپی برند کیوسرا می توانند از مزایای زیادی بهره مند شوند.

آشنایی با ویژگی های دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۲۰

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۲۰ یک دستگاه چند منظوره می باشد. بنابراین برای افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه کپی را ندارند یک انتخاب مناسب به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

از طرفی بسیاری از افراد ممکن است از فضای کافی در محیط اداری یا منزل خود برخوردار نباشند. توصیه می شود این افراد فتوکپی کیوسرا ۱۶۲۰ را خریداری کنند. یکی دیگر از ویژگی های این مدل دستگاه کپی حافظه دستگاه است. با استفاده از حافظه دستگاه قادر خواهید بود اطلاعات مورد نظر خود را در دستگاه ذخیره سپس در زمان مناسب چاپ کنید.

بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی از حافظه ۳۲ مگابایت برخوردار است. با این قابلیت قادر خواهید بود اطلاعات زیادی را در دستگاه ذخیره کنید. یکی دیگر از نکات مهم موقع خرید هر دستگاه کپی ابعاد و وزن مناسب آن می باشد.

اگر می خواهید از فضای زیبایی در محل کار خود بهره مند شوید بهتر است دستگاه کپی با محیط و وسایلی که در آن قرار دارد متناسب باشد. دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۲۰ در ابعاد ۲۲.۶*۲۱.۷*۱۹.۸ میلی متر ساخته شده است. همچنین وزن دستگاه ۳۹ کیلوگرم می باشد. این مدل دستگاه کپی به دلیل وزن کمی که دارد از قابلیت حمل آسانی برخوردار است. با خرید این دستگاه جمع و جور می توانید تمام نیازهای خود را برطرف سازید.

جمع بندی و کلام آخر

کیوسرا ۱۶۲۰ یکی دیگر از دستگاه های کپی برند کیوسرا با کیفیت و کارایی بالا می باشد. این مدل دستگاه کپی در دو نوع استوک و آکبند در بازار موجود است. در صورتیکه قصد خرید دستگاه استوک را دارید بهتر است از یک فروشگاه معتبر آن را خریداری کنید. زیرا امروزه بیشتر افراد سودجو دستگاه های مستهلک و فرسوده را به جای دستگاه استوک جا می زنند.

فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی در زمینه فروش دستگاه های استوک از اعتبار بالایی برخوردار است. بنابراین برای اینکه از خریدی مطمئن بهره مند شوید بهتر است دستگاه استوک را از این فروشگاه معتبر خریداری کنید. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید ویژگی ها و مشخصات دستگاه را مشاهده فرمایید. در نهایت نسبت به خرید دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا ۱۶۲۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.