دستگاه فتوکپی کیوسرا ۲۲۰

دستگاه فتوکپی کیوسرا 220

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۲۲۰

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۲۲۰ از دیگر دستگاه های کپی برند کیوسرا با کیفیت و کارایی بسیار بالا می باشد. این مدل دستگاه کپی به دلیل دارا بودن سرعت و کیفیت استاندارد در ادارات و سازمان ها قابل استفاده است. رزولوشن این مدل دستگاه کپی کیوسرا ۶۰۰*۶۰۰ dpi می باشد. این میزان کیفیت برای چاپ اسناد و متون قابل قبول و مناسب است.

ویژگی های دستگاه فتوکپی کیوسرا ۲۲۰

یکی از نکات مهم قبل از خرید هر دستگاه کپی این است که ویژگی های آن باید متناسب با نیازهای شما باشد.

زمان گرم شدن و اولین کپی

اگر سرعت عملکرد بالای دستگاه برایتان اهمیت دارد دستگاه فتوکپی کیوسرا ۲۲۰ می تواند انتخاب مناسبی باشد. زیرا این دستگاه برای گرم شدن و شروع به کار تنها به ۱۷.۲ ثانیه زمان نیاز دارد.

همچنین این مدل دستگاه کپی قادر است اولین کپی را در مدت زمان ۵.۷ ثانیه به شما تحویل دهد. همچنین این دستگاه کپی به دلیل تکنولوژی لیزری که دارد از دقت و کیفیت مناسبی برخوردار است. بنابراین با توجه به نیازی که دارید می توانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ابعاد

علاوه بر موارد بالا دستگاه فتوکپی کیوسرا ۲۲۰ از دیگر ویژگی ها برخوردار است. یکی از مولفه های مهم هر دستگاه کپی ابعاد و وزن آن می باشد. توصیه می شود قبل از خرید هر دستگاه کپی از وزن و ابعاد آن مطلع شوید. زیرا در اینصورت است که از فضای زیبایی برخوردار خواهید شد و دستگاه با محیط و وسایل در آن تناسب خواهد داشت. این مدل دستگاه کپی در ابعاد ۵۰۲*۵۵۲*۵۷۴ میلی متر ساخته شده است.

وزن

همچنین وزن دستگاه ۳۳ کیلوگرم می باشد. بنابراین با خرید این مدل دستگاه کپی از یک دستگاه جمع و جور بهره مند خواهید شد. این دستگاه با وزن و ابعاد مناسبی که دارد می تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند.

ظرفیت سینی کاغذ

با این مدل دستگاه کپی می توانید از کاغذهای با سایز مختلف اعم از A4, A3, A5, A6 استفاده کنید. بنابراین با این دستگاه محدودیتی در استفاده از کاغذهای با سایز مختلف نخواهید داشت. بهتر است بدانید که ماکسیمم ظرفیت ورودی کاغذ این دستگاه ۱۳۰۰ برگه A4 می باشد.

حافظه

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۲۲۰ از ظرفیت حافظه ۳۲ مگابایتی برخوردار است. بنابراین با این قابلیت می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در حافظه دستگاه ذخیره و در زمان مناسب چاپ کنید. این مدل دستگاه کپی با دارا بودن این قابلیت ها از محبوبیت خاصی برخوردار است.

جمع بندی و کلام آخر

دستگاه فتوکپی کیوسرا ۲۲۰ همانند دیگر دستگاه های کپی به دو صورت آکبند و استوک در بازار موجود می باشد. همچنین این دستگاه به دلیل چند منظوره بودن و کارایی بالا یک انتخاب مناسب به شمار می آید. با خرید استوک این مدل دستگاه می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگر قصد خرید دستگاه استوک این مدل را داشته باشید بهتر است آن را از فروشگاه معتبری خریداری کنید.

زیرا دستگاه استوکی مناسب است که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت لازم هم برخوردار باشد. بهتر است بدانید که فروشگاه کپی ایران سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری دارد. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید ویژگی های دستگاه را مشاهده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد فتوکپی کیوسرا ۲۲۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.