دستگاه کونیکا مینولتا  C350

دستگاه کونیکا مینولتا  C350

دستگاه کونیکا مینولتا  C350

دستگاه کونیکا مینولتا  C350 یکی دیگر از دستگاه های فتوکپی موجود در بازار است. که با داشتن ویژگی های عالی و پر کاربرد می تواند. رضایت کامل شما را از خرید به دست آورد. این دستگاه با داشتن قابلیت های چند منظوره از جمله پرینت، اسکن، فتوکپی رنگی و سیاه و سفید می تواند نیاز شما را از خرید چندین دستگاه اداری برطرف کند.

ویژگی های فتوکپی کونیکا مدل C350

در اینجا بهتر است شما را با برخی از ویژگیهای این دستگاه رنگی آشنا کنیم:

قابلیت کپی دو رو

یکی از امکاناتی که دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا مدل C350 در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت کپی دو رو از برگه های مختلف است. در دستگاه های کپی قدیمی تر شما مجبور بودید. به طور مداوم دستگاه را متوقف کرده، برگه را زیر و رو کنید. تا بتوانید از هر دو سمت آن کپی بگیرید. اما در این دستگاه کپی می توانید. به طور همزمان و بدون نیاز به جابجایی برگه از هر دو سمت آن کپی گرفته و سرعت کار خود را دو برابر کنید.

 

سرعت ۳۵ برگه در دقیقه

سرعت کار دستگاه های فتوکپی بر اساس تعداد برگه هایی که در هر دقیقه کپی یا پرینت می گیرند. بررسی می شود. دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا مدل C350 می تواند. در هر دقیقه ۳۵ برگه را به صورت رنگی و یا سیاه و سفید برای شما کپی بگیرد. این سرعت شاید به نسبت سرعت دیگر مدل های برند کونیکا مینولتا سرعت پایینی محسوب شود؛ اما برای ادارات و مدارس قابل قبول بوده و می توانید. در طول روز تعداد قابل توجهی برگه با آن کپی یا پرینت بگیرید.

 

مصرف برق پایین

از آن جا که شما در طول روز به طور مداوم از دستگاه فتوکپی استفاده می کنید، مقدار توان مصرفی دستگاه بسیار مهم است. تا شما را مجبور به پرداخت ماهیانه زیاد برای برق و انرژی نکند. دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا مدل C350 تنها توان مصرفی ۱۵۰۰ وات دارد. و در صورتی که شما به طور مداوم نیز از آن استفاده کنید، آخر ماه لازم نیست. هزینه زیادی بابت برق مصرفی پرداخت کنید.

 

بزرگ نمایی و کوچک نمایی

یکی دیگر از ویژگی های بسیار پرکاربرد و ضروری در دستگاه های فتوکپی داشتن قابلیت بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی آن ها است تا بتوانید در زمان چاپ و یا پرینت بخشی از سند را بزرگ نمایی کرده و یا با کوچک نمایی آن ها بخش بیشتری از سند را کپی بگیرید. دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا مدل C350 با داشتن قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی ۲۵ تا ۴۰ درصد به شما کمک می کند بتوانید روی بخش های مختلفی از متن ها تمرکز کرده و هر قسمت را که می خواهید پرینت و یا کپی بگیرید.

 

قابلیت برنامه ریزی

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا مدل C350 با داشتن قابلیت برنامه ریزی به شما این امکان را می دهد که برای تعداد برگه ها و زمان بالا برنامه ریزی کرده و نیازی نداشته باشید هنگام کار دستگاه مدام آن را کنترل کنید.

 

قابلیت کپی ۹۹۹ برگه متوالی

 

دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا مدل C350 می تواند. به طور متوالی ۹۹۹ برگه را کپی کند.

 

شرکت کپی ایران یکی از معتبرترین شرکت های وارد کننده دستگاه های فتوکپی استوک است. که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی از جمله مدل معرفی شده در بالا را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ۳۵۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.