دستگاه کونیکا مینولتا C652

کونیکا مینولتا c652

دستگاه کونیکا مینولتا C652

دستگاه کونیکا مینولتا C652 یکی از دستگاه های کپی موجود در بازار است. که با قیمت مناسب و ویژگی های عالی می توانید. برای اداره، مدرسه یا مرکز چاپ و انتشارات خود تهیه کنید. این دستگاه فتوکپی می تواند. ۶۵ برگه سیاه و سفید را در هر دقیقه پرینت بگیرد. این دستگاه با سرعت بالا برای مراکز چاپ و تکثیر بزرگ و شلوغ یک انتخاب بسیار ایده آل و مناسب است.

ویژگی های فتوکپی رنگی کونیکا C652

در اینجا بهتر است با برخی از ویژگیهای این دستگاه فتوکپی آشنا شوید:

 

قابلیت نصب در شبکه

این دستگاه فتوکپی علاوه بر داشتن پورت USB که می توانید. دستگاه های جانبی مختلف مانند فلش مموری و هارد را به آن وصل کنید. قابلیت نصب در شبکه را دارد. با استفاده از این قابلیت می توانید. به تمامی سیستم های اداره که به شبکه وصل هستند. دسترسی داشته و مدارک و اسنادی را که روی یک سیستم در اتاق یا ساختمان دیگر است. به راحتی کپی یا پرینت بگیرید.

 

زمان عملکرد بسیار کوتاه

در بسیاری از دستگاه های فتوکپی شما باید زمان نسبتا زیادی را برای گرم شدن اولیه دستگاه و یا هر بار کپی گرفتن هدر دهید. و این مساله سرعت کار شما را تا حد زیادی پایین می آورد. اما یکی از اصلی ترین ویژگی های دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C652 سرعت عملکرد بسیار مناسب آن است. این دستگاه فتوکپی استوک کم تر از ۴۵ ثانیه برای گرم شدن اولیه زمان نیاز داشته و زمان اولین کپی در آن کم تر از ۵ ثانیه می باشد.

 

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

گاهی اوقات هنگام کپی یا پرینت گرفتن از اسناد نیاز داریم. روی بخش های خاصی از آن بزرگ نمایی کنیم. یا برای آنکه تمام سند و یا عکس در کپی مشخص شود آن را کوچک نمایی کنیم. دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C652 استوک به شما این امکان را می دهد. که از ۲۰ درصد تا ۴۰ درصد و با تغییر یک دهم درصد اسناد مختلف را بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی کرده و بخش های خاصی از سند را که دوست دارید کپی یا پرینت بگیرید.

 

قابلیت کپی پشت و رو

یکی دیگر از مزایای خرید دستگاه فتوکپی رنگی استوک کونیکا مینولتا C652 آن است که می توانید. بدون نیاز به توقف دستگاه و تعویض جهت برگه از هر دو سمت آن به طور همزمان کپی بگیرید. این ویژگی تا حد بسیار زیادی سرعت شما را در هنگام کار افزایش می دهد.

 

سرعت و کیفیت بالا

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C652 می تواند با سرعت ۴۵ برگ رنگی در دقیقه و با کیفیت ۶۰۰ DPI از برگه های شما پرینت گرفته و تمامی جزئیات را به طور واضح نشان دهد.

 

سرعت عملکرد بالا

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C652 می تواند. در هر دقیقه ۴۵ برگ کپی رنگی، ۶۵ برگ کپی سیاه و سفید و ۷۸ برگ اسکن بگیرد.

 

کپی متوالی تا ۹۹۹۹ برگ

یکی دیگر از ویژگی های عالی در دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C652 آن است. می توانید تا ۹۹۹۹ برگه را به وسیله آن و به صورت متوالی کپی بگیرید. این ویژگی سرعت کار را تا حد زیادی بالا می برد.

فروشگاه کپی ایران این محصول را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C652 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.