دستگاه کپی استوک ریکو

ریکو آفشیو MP 4000

دستگاه کپی استوک ریکو

دستگاه کپی استوک ریکو یکی از انتخاب های اول خریداران به شمار می رود. و با داشتن ویژگی هایی کاربردی و قیمتی مناسب می تواند. یک انتخاب ایده آل برای محل کار و با منزل شما باشد.

چرا دستگاه های فتوکپی را به صورت استوک بخریم؟

اگر قصد خرید دستگاه های چاپ و فتوکپی را دارید، ممکن است. افرادی به شما دستگاه های آکبند را پیشنهاد داده و عده ای دیگر دستگاه های استوک را به شما معرفی کنند. اما هر کدام از این دستگاه ها چه مزایایی برای خرید دارند؟ پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه های فتوکپی استوک به دلایل مختلف است.

قیمت پایین تر

مهم ترین مزیت خرید دستگاه کپی استوک ریکو یا برندهای دیگر خرید با قیمت بسیار پایین است. دستگاه های فتوکپی جزء دستگاه های گران قیمت اداری بوده و برای خرید بسیاری از آن ها باید گاها تا چند صد میلیون هزینه کنید. که برای اغلب افراد نشدنی است. دستگاه های استوک با قیمتی بسیار پایین تر گاهی تا نصف قیمت به فروش می رسند.

کیفیت بالا

یعنی اگر قیمت یک دستگاه کپی آکبند ۱۰۰ میلیون باشد. می توانید آن را با حدود ۵۰ میلیون خریداری کنید. از طرف دیگر خرید دستگاه های استوک در برندهای معروف این مزیت را برای شما ایجاد می کند. که از کیفیت بالای دستگاه استفاده کنید. در واقع بهتر است دستگاه های استوک با برند معروف را خریداری کنید. تا دستگاه های بی نام و نشان اما آکبند! مزیت دیگر دستگاه فتوکپی استوک ضمانت نامه و گارانتی است. که در صورت خرید از فروشگاه های معتبر می توانید. از آن بهره مند شوید.

ویژگی های دستگاه کپی استوک ریکو

یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه های چاپ داشتن قیمتی پایین تر نسبت به برند های دیگر در کنار داشتن کیفیت بالا است. سرعت چاپ و کیفیت آن در مدل های مختلف متنوع بوده و در بسیاری از مدل ها می تواند تا ۷۰ برگه را با کیفیت بالای ۲۴۰۰ DPI و بیشتر به چاپ برساند. دستگاه کپی استوک ریکو در مدل های مختلف ایستاده و رومیزی، جوهر افشان و یا لیزری در بازار موجود بوده و می توانید. با توجه به نیاز خود اقدام به خرید آن ها کنید. بسیاری از مدل های این برند به صورت چند منظوره طراحی شده و می توانید. علاوه بر کپی برای پرینت، اسکن و فکس نیز از آن ها استفاده کنید. راه های ارتباطی در دستگاه های این برند نیز متنوع بوده و در بسیاری از آن ها می توانید از کابل شبکه، اتصال بی سیم و چند پورت USB استفاده کنید. کپی دو طرفه، کپی مستقیم، ذخیره خودکار ADF، قابلیت برنامه ریزی، کپی متوالی تا ۹۹۹۹ برگه در بسیاری از مدل ها، از دیگر ویژگی های این برند از دستگاه های چاپ می باشد.

خرید از کپی ایران

کپی ایران یکی از فروشگاه های آنلاین لوازم اداری است. که می توانید برای خرید دستگاه کپی استوک ریکو یا هر برند دیگری به آن مراجعه کنید. تمام دستگاه های این فروشگاه اصل بوده و کاملا سالم هستند. می توانید. مدل های مختلف دستگاه را در بخش فروش وبسایت دیده، کاتالوگ ها و ویژگی هایشان را مطالعه کرده و سپس با قیمت بسیار مناسب اقدام به خرید کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی استوک ریکو آفیشیو کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.