دستگاه کپی استوک شارپ

دستگاه کپی استوک شارپ

دستگاه کپی استوک شارپ

دستگاه کپی استوک شارپ در مدل‌ های مختلفی در بازار موجود می‌ باشد. این دستگاه کپی استوک علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی برخوردار است. اکثر مدل‌ های مختلف این دستگاه کپی علاوه بر قابلیت فتوکپی از توانایی‌ های دیگر اعم از پرینت و اسکن برخوردار می‌ باشند.

بنابراین خرید دستگاه های کپی‌ استوک شارپ چند منظوره برای افرادی که در محیط کاری از فضای کافی برخوردار نیستند بسیار مناسب است. همچنین خرید این دستگاه‌ ها از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. توصیه می‌ شود افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه را ندارند دستگاه‌ های چند منظوره استوک شارپ را خریداری کنند.

ویژگی‌ های دستگاه کپی استوک شارپ

دستگاه کپی استوک شارپ با دارا بودن ویژگی‌ های خاص در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است. در اینجا به چند مورد از ویژگی‌ های خاص این دستگاه اشاره می‌کنیم.

ظرفیت بالای سینی

یکی از ویژگی‌ های مهم هر دستگاه کپی ظرفیت بالای سینی آن می‌ باشد. زیرا دستگاه کپی که ظرفیت سینی بالایی داشته باشد سرعت عملکرد بالایی خواهد داشت. دستگاه های کپی‌ استوک شارپ از ظرفیت بالای سینی برخوردار هستند. همچنین علاوه بر ظرفیت بالای سینی این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا در صورت نیاز ظرفیت سینی را به اندازه دلخواه افزایش دهند.

چند منظوره بودن دستگاه

از مزایای خاص دستگاه‌ های کپی استوک شارپ چند منظوره بودن دستگاه می‌ باشد. افرادی که در مراکز انتشاراتی کار می‌ کنند علاوه بر فتوکپی به اسکن و پرینت هم برای انجام کارهای روزانه خود نیاز دارند. بنابراین خرید دستگاه کپی استوک شارپ چند منظوره برای این افراد یک خرید بسیار مناسب خواهد بود. این دستگاه کپی می‌ تواند تمام نیازهای فرد را برطرف کند.

اتصال بی سیم به کامپیوتر

از آنجایی که دستگاه‌ های کپی جهت پرینت و اسکن با کامپیوتر زیاد سر و کار دارند، بسیاری از مدل‌ های دستگاه کپی استوک شارپ امکان اتصال بی سیم به کامپیوتر را برای کاربر فراهم کرده است. این ویژگی دستگاه‌ ها باعث شده است تا کاربر بتواند بسیار راحت و آسان کارهای خود را انجام دهد.

ابعاد مناسب

دستگاه‌ های فتوکپی استوک شارپ در ابعاد و وزن مناسب تولید و ساخته می‌ شوند. این دستگاه‌ های کپی با وزن و ابعاد مناسب باعث ایجاد فضایی آراسته در محیط اداری می‌ شوند. به طوری که از این دستگاه‌ ها در اتاق‌های کوچک هم استفاده می‌ کنند. این دستگاه‌ های کپی در ادارات، دفاتر مختلف، مدارس و مراکز انتشاراتی بسیار کاربرد دارند.

کیفیت بسیار بالا

یکی از ویژگی‌ های مهم هر دستگاه کپی کیفیت بالای چاپ آن می‌ باشد. مدل‌ های مختلف شارپ تصاویر را با کیفیت بالا مانند ۶۰۰dpi پرینت یا کپی می‌گیرند. این کیفیت چندان زیاد نیست اما به خوبی پاسخگوی نیاز های کاربران خواهد بود. نکته قابل توجه این است که این دستگاه‌ رنگ موجود در تصاویر را به صورت طبیعی و با کیفیت بالا چاپ می‌کند.

سرعت چاپ بالا

از دیگر ویژگی‌ های مدل‌ های مختلف دستگاه کپی استوک شارپ سرعت بالای آن‌ ها موقع چاپ است. این ویژگی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. همچنین بسیاری از مدل‌ های شارپ توانایی استفاده از برگه‌ های A3 و A4 را دارند. لازم به ذکر است که سرعت چاپ موقع استفاده از برگه‌ های A3 کمتر خواهد بود.

جمع بندی و کلام آخر

دستگاه‌ های کپی استوک شارپ با سرعت و کیفیت بالا یک انتخاب مناسب به شمار می‌ روند. این دستگاه‌ ها به دلیل استوک بودن علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی برخوردار هستند. توصیه می‌ شود این مدل دستگاه‌ های کپی استوک شارپ را از فروشگاه‌ های معتبری خریداری نمایید.

فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی و درخشان خود در زمینه فروش ماشین های اداری در بین مشتریان از اعتبار بالایی برخوردار است. با مراجعه به بخش فروش وبسایت کپی ایران و مشاهده جزئیات و مشخصات دستگاه ها می‌ توانید نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی استوک شارپ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.