دستگاه کپی رنگی کونیکا

کونیکا مینولتا 451

دستگاه کپی رنگی کونیکا

دستگاه کپی رنگی کونیکا یکی از دستگاه های فتوکپی پر طرفدار موجود در بازار است. که با کیفیت، دقت و ظرفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب توانسته است. رضایت خاطر خریداران خود را به دست آورد. این دستگاه فتوکپی جزو دسته دستگاه های فتوکپی رنگی لیزری بوده که می تواند. کیفیت و سرعت چاپ را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.

ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی

قبل از خرید دستگاه فتوکپی بهتر است شما را با برخی از ویژگیهای این نوع دستگاه فتوکپی آشنا کنیم:

سرعت و کیفیت چاپ عالی

یکی از اصلی ترین ویژگی های این دستگاه فتوکپی رنگی استوک سرعت و کیفیت بالای چاپ آن است. این مدل از دستگاه های فتوکپی می توانند. به طور متوسط در هر دقیقه ۴۵ برگه را کپی کنند. از طرف دیگر در کنار داشتن سرعت بالا کیفیت چاپ این نوع از دستگاه ها نیز بسیار بالا بوده و بسیاری از آن ها با کیفیت ۶۰۰ dpi می توانند. ریزترین جزئیات تصاویر را نیز برای شما در پرینت و یا فتوکپی ظاهر کند.

قابلیت کپی پشت و رو همزمان

قابلیت کپی پشت و رو همزمان در تمامی مدل های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا به شما این امکان را می دهد. که بدون توقف در کار دستگاه و نیاز به جابجایی برگه قرار داده شده در دستگاه هر دو سمت برگه را کپی کنید. این کار هم باعث افزایش دو برابری کار شده و هم شما را حین کپی گرفتن کم تر خسته می کند.

سایز کاغذهای متنوع

یکی دیگر از مزایای خرید دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا آن است. که می توانید برگه های مختلف در سایزهای گوناگون را در آن قرار دهید. برای مثال می توانید کاغذهای A6 تا A3 را در دستگاه قرار داده و از فایل مورد نظر خود کپی یا پرینت بگیرید.

اتصالات متنوع

یکی دیگر از ویژگی کاربردی در بسیاری از مدل های دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا که باعث شده است. در ادارات مختلف طرفداران زیادی پیدا کند، اتصالات متنوع و گسترده آن است. این دستگاه فتوکپی استوک می تواند. به وسیله پورت LAN به شبکه داخلی اداره وصل شده و فایلی را که رئیس یا همکارتان در اتاق یا ساختمان دیگر نیاز دارد. به راحتی کپی یا پرینت بگیرد. از طرف دیگر وجود پورت های USB کاربری و سرعت دستگاه را تا حد زیادی بالا برده و شما می توانید به راحتی و به صورت مستقیم از محتویات روی فلش مموری خود پرینت بگیرید یا آن را کپی کنید.

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

گاهی در یک سند خاص نیاز دارید، بخشی را بزرگ نمایی یا کوچک نمایی کنید. بعضی از مدل های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا به شکل ویژه ای این امکان را در اختیار شما قرار داده و شما می توانید. از ۲۰ درصد تا ۴۰۰ اسناد مختلف را بزرگ و کوچک کرده و سپس پرینت یا کپی بگیرید.

حداکثر ظرفیت سینی

دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا در مدل های مختلف ظرفیت های مختلفی دارد. برای مثال بعضی از آن ها می توانند. حداکثر ۴۱۰۰ برگه را هنگام کار در خود نگه داشته و تا حد زیادی سرعت کار شما را بالا ببرند.

فروشگاه کپی ایران مجموعه ای از با کیفیت ترین دستگاه های کونیگا مینولتا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. و رضایت خرید آن ها را به طور کامل تضمین می نماید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا  کلیک کنید.

One thought on “دستگاه کپی رنگی کونیکا

  1. Pingback: دستگاه فتوکپی رنگی استوک - کپی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.