دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲

کانون 2204

دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲

دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲ یک محصول پرطرفدار و پرکاربرد از شرکت معتبر کانن می باشد. این دستگاه دارای چندین قابلیت می باشد. همین چند کاره بودن کانن ۲۲۰۲ را به یک ابزار ضروری و کاربردی برای ادارات، شرکت های چاپ و نشر، مدارس، دانشگاه ها و غیره تبدیل کرده است. اگر مایلید بیشتر درمورد دستگاه فتوکپی کانن مدل ۲۲۰۲ بدانید با ادامه این مطلب همراه باشید.

مشخصات کلی دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲

قبل از انتخاب دستگاه بهتر است با مشخصات کلی دستگاه فتوکپی کانن آشناشوید:

ابعاد و وزن

قطعا هنگام خرید یک دستگاه کپی دانستن ابعاد و اندازه ی آن نیز مهم است. زیرا دستگاه باید متناسب با فضایی باشد که در آن قرار می گیرد. ابعاد دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲برابر میلی متر می باشد. وزن این دستگاه نیز ۲۹.۷ کیلوگرم است.

سایز کاغذ مورد استفاده

با استفاده از دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲ میتوانید برگههایی با سایز A5، A4، B4، B5، Legalو A3 را کپی یا پرینت کنید. در کانن ۲۲۰۲ یک محفظه ی ۲۵۰ برگی و یک سینی ۸۰ برگی برای کاغذ ورودی دستگاه تعبیه شده است.

توان مصرفی و حافظه

میزان مصرف انرژی در کانن ۲۲۰۲، ۱۵۰۰ وات است که به نسبت یک وسیله کم مصرف به شمار می رود. کارتریج یا همان تونر مصرفی کانن ۲۲۰۲ مدل C – EXV 42 Black Toner می باشد. ظرفیت این کارتریج برای ۱۰۲۰۰ برگ کافی است و بعد از این تعداد باید کارتریج شارژ شود. و در نهایت اینکه دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲ دارای ۱۲۸ مگابایت حافظه ی داخلی است که یک امتیاز ویژه برای این دستگاه کپی به شمار می رود.

تکنولوزی به روز

شرکت کانن در ساخت دستگاه کپی ۲۲۰۲ از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا بهره برده است. کیفیت در این دستگاه حرف اول را می زند و چندین کارایی مختلف دارد. حتما می پرسید کاربردهای کانن ۲۲۰۲ چیست ؟ درست است که کانن ۲۲۰۲ نام دستگاه فتوکپی را یدک می کشد اما در این دستگاه دیجیتال مدرن خبری از مشکلات کپی های آنالوگ نیست. دستگاه های کپی قدیمی تنها قادر به انجام یک کار بودند آن هم با سرعت پایین و بعضا کیفیت نه چندان ایده آل. اما در حال حاضر با خرید دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲ شما صاحب یک دستگاه کپی، یک پرینتر و یک اسکنر خواهید شد.

اتصالات

این دستگاه دارای یک پورت ورودی USB برای اتصال به سیستم های کامپیوتری است. کانن ۲۲۰۲ از طریق همین پورت ورودی عملیات چاپ و اسکن را انجام می دهد. دستگاه کانن ۲۲۰۲ قابلیت چاپ تا ابعاد A3 را دارد و نوع چاپگر آن لیزری است. یعنی چاپ را به صورت سیاه و سفید انجام می دهد. البته دستگاه فتوکپی قابلیت چاپ اتوماتیک دورو را ندارد. شاید بتوان این مساله را تنها ایراد این دستگاه دانست. برای اطلاعات بیشتر بیایید نگاهی مجزا به ویژگی های پرینتر ، کپی و اسکنر ۲۲۰۲ داشته باشیم.

ویژگی های کپی

دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲ برای انجام عملیات فتوکپی احتیاج به ۱۳ ثانیه زمان برای گرم شدن دارد. و اولین کپی را بعد از ۷.۹ ثانیه می گیرد. رزولوشن تصویر در این حالت می باشد و بین ۲۵ تا ۴۰۰ درصد امکان بزرگنمایی کپی وجود دارد.

همچنین سرعت کپی برای این دستگاه ۲۲ برگ در دقیقه برای ورق A4 و ۱۱ برگ در دقیقه برای ورق A3 میباشد. فتوکپی کانن ۲۲۰۲ در هر بار استفاده حداکثر تا ۹۹ برگه می تواند کپی برداری کند.

ویژگی های اسکن

رزولوشن اپتیکال اسکن برای کانن ۲۲۰۲ تا ۳۰۰ dpi می باشد. از دیگر قابلیتهای اسکن این دستگاه، اسکن دورو اتوماتیک و تشخیص متن OCR است. اما فتوکپی کانن ۲۲۰۲ قابلیت اسکن نگاتیو را ندارد.

مشخصات پرینت

در حالتی که از دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲ به عنوان پرینتر استفاده کرده و آن را به یک سیستم کامپیوتری وصل میکند رزولوشون تصویر چاپ شده ۶۰۰ dpi میباشد. سرعت چاپ پرینتر ۱۱ صفحه در دقیقه است و از این حیث جایگاه خوبی دارد. همچنین امکان پرینت دورو به صورت اتوماتیک برای این دستگاه تعبیه شده است.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رومیزی کانن ۲۲۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.