دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵

دستگاه کپی کیوسرا 1635

دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵

دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ یکی دیگر از دستگاه های فتوکپی از این برند ژاپنی است. که با کیفیت و کارایی بسیار بالا در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار گرفته است. این دستگاه چاپ سرعت و کیفیت استانداردی داشته و می تواند. نیازهای کاری شما در ادارات مختلف را برطرف کند. کیفیت چاپ در این دستگاه ۶۰۰ DPI بوده که مقداری متوسط و استاندارد است. این میزان کیفیت برای چاپ اسناد و متون بسیار مناسب می باشد.

بارزترین ویژگی های دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵

قبل از خرید هر دستگاه چاپ باید به دنبال اطلاع از ویژگی های دستگاه و تناسب آن با نیازهای کاری خود باشیم. در صورتی که سایز کاغذهای مورد استفاده در دستگاه و سطح چاپ برایتان در اولویت اول قرار دارد. این دستگاه چاپ می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل برای شما به شمار رود. شما در این دستگاه می توانید. کاغذهای مختلف A3 تا A5، Legal، Letter و غیره را قرار داده و در سطح های مورد نیازتان اقدام به چاپ کنید. ظرفیت کاری ماهیانه از دیگر فاکتورهای مهم دستگاه های چاپ است که میزان عملکرد کلی دستگاه را تعیین می کند. در واقع اگر نگاه شما به دستگاه های چاپ طولانی مدت است. و برایتان مهم است که ظرفیت کاری طولانی مدت دستگاه چقدر است. باید به توان کاری ماهانه دستگاه توجه کنید. دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ می تواند. در حالت ماکسیمم در هر ماه تا ۲۰ هزار برگه را برای شما چاپ کند.

دیگر ویژگی های دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵

علاوه بر موارد ذکر شده این دستگاه کپی ویژگی های کاربردی بسیار دیگری نیز دارد. سوال مهم دیگر درباره دستگاه های چاپ سرعت کاری آن ها است. کیوسرا در این مدل می تواند در هر دقیقه ۱۶ برگه را به صورت سیاه و سفید چاپ کند. این مقدار برای ادارات مختلف با سرعت کاری متوسط کاملا مناسب است. برای ارتباط و انتقال داده نیز می توانید از پورت USB و یا پورت شبکه نیز استفاده کنید. در واقع می توانید هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم و از راه دور داده های مورد نظرتان را به دستگاه انتقال داده و اقدام به چاپ کنید. با استفاده از این دستگاه چاپ می توانید تا ۹۹۹ برگ را به صورت متوالی کپی گرفته و سرعت کار خود را چند برابر کنید. زمان اولین کپی در کیوسرا در تمامی مدل ها بسیار کوتاه است. در این مدل نیز بعد از روشن شدن و گرم شدن دستگاه تنها به ۶ ثانیه زمان نیاز دارید تا اولین نسخه کپی شده را از دستگاه تحویل بگیرید.

خرید از کپی ایران

دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ مانند دیگر دستگاه های چاپ موجود در بازار به صورت استوک و آکبند به فروش می رسد. خرید استوک می تواند در کنار داشتن کیفیت بالا در هزینه های شما نیز صرفه جویی کند. کپی ایران یکی از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه های لوازم اداری آنلاین است که می توانید با مراجعه به آن دستگاه های چاپ مختلف را ببینید. می توانید برند ها و مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس با قیمت مناسب دستگاه مورد نظرتان را خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی درمورد دستگاه کپی کیوسرا ۱۶۳۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.