ریکو آفیشیو MP 7502

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

ریکو آفیشیو MP 7502

ریکو آفیشیو MP 7502 یک دستگاه چاپ چند منظوره و اداری است. که می تواند تمام نیازهای کاری شما را به طور کامل برطرف کند. این دستگاه چاپ قابلیت پرینت، اسکن و کپی و فکس را داشته و دارای کیفیت و سرعت چاپ بالا و استانداردی است. ریکو آفیشیو در این مدل سرعت بسیار بالایی در خواندن اطلاعات حجیم و سنگین را داشته و می تواند. با سرعت بالا به انتقال داده پرداخته و آن ها را چاپ کند.

شما با استفاده از این دستگاه چاپ می توانید از فایل های مختلف مختلف کپی و پرینت گرفته، آن ها را به فرمت های مختلف اسکن کرده و سپس به مقاصد مورد نیازتان به صورت مستقیم ارسال کنید. حافظه مناسب، توان مصرفی بسیار پایین، طول عمر بالا، چاپ دو طرفه و صفحه نمایش بزرگ و لمسی از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است که بدون شک شما را به خرید آن راغب خواهد کرد.

مشخصات دستگاه ریکو آفیشیو MP 7502

تمامی دستگاه های چاپ دارای مشخصات و ویژگی های فنی مختلف و اصلی هستند. که خریداران این دستگاه ها حتما باید هنگام خرید به آن توجه نشان دهند. این دستگاه دارای وزن ۲۰۳ کیلوگرم بوده و ابعاد مناسبی برای قرار دادن در اتاق کاریتان دارد. در ادامه با مشخصات فنی این دستگاه به صورت تخصصی آشنا می شویم.

سرعت و کیفیت چاپ

سرعت چاپ یکی از چند ویژگی اصلی و مهم در دستگاه های چاپ است. که خریداران باید حتما به آن توجه کنند. در صورتی که دستگاه چاپ سرعتی متناسب با حجم کاری شما نداشته باشد، شما مجبور می شوید تا ساعت های پایانی روز کار کنید. اما در صورتی که سرعت چاپ دستگاه بالا باشد، در هر ساعت تعداد زیادی برگه را چاپ کرده و شما حجم کاریتان را تنها در چند ساعت انجام می دهید. سرعت چاپ ریکو آفیشیو MP 7502 75 برگ در دقیقه بوده و در هر ساعت می توانید بیش از ۴ هزار برگه چاپ کنید.

در صورتی که در دستگاه های چاپ بخواهیم فاکتورهای مهم را درجه بندی کنیم، بدون شک کیفیت چاپ یکی از چند فاکتور مهم و اصلی خواهد بود. کیفیت چاپ به شما نشان می دهد. که فایل های چاپ شده چه میزان رزولوشن و وضوح دارند. دستگاه های اداری دارای کیفیت های چاپ مختلفی هستند که ۱۲۰۰ DPI مقداری بسیار استاندارد و ایده آل است. ریکو آفیشیو MP 7502 در این مورد نیز در جایگاه بالایی قرار گرفته و با کیفیت فوق و به صورت سیاه و سفید فایل های مختلف را چاپ می کند.

سرعت اسکن و فکس

اسکن یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه چند منظوره است. که با سرعت بسیار بالایی انجام می شود. در صورتی که از این دستگاه، برای اسکن مدارک مختلف استفاده کنید، دستگاه می تواند در هر دقیقه ۱۳۰ برگ را اسکن کند. همچنین فرمت مدارک اسکن شده می تواند به شکل های مختلف مانند PDF، JPG، آفیس و غیره باشد.

فکس یکی دیگر از قابلیت های ریکو آفیشیو MP 7502 است که به شما این امکان را می دهد. که فایل های اسکن شده مختلف در فرمت های مختلف را به هر مقصدی که می خواهید ارسال کنید. استاندارد فکس در این دستگاه چاپ ۱۴۴۰۰ bps بوده و می تواند. بدون کاهش کیفیت تصویر و فایل آن را به مقاصد مختلف به صورت مستقیم ارسال کند. اسکن و فکس در یک دستگاه تا حد زیادی می تواند. سرعت و کیفیت کار شما را بالا ببرد.

صفحه نمایش و حافظه

زمانی که حجم کاری شما زیاد است و شما سرتان حسابی شلوغ است، نیاز دارید از برنامه های دستگاه، زمان باقی مانده یا تعداد برگه های چاپ شده اطلاع داشته باشید. ریکو آفیشیو MP 7502 با داشتن یک صفحه نمایش لمسی و بزرگ این امکان را به شما می دهد. که به راحتی اطلاعات مورد نیاز ذکر شده در بالا را ببینید و از دستگاه به سادگی استفاده کنید.

حافطه فاکتور بسیار مهم در انتخاب دستگاه های چاپ است که باید هنگام خرید به آن توجه کافی نشان دهید. حافظه در دستگاه های چاپ تعیین می کند که شما تا چه اندازه می توانید از فایل های سنگین برای انتقال و چاپ استفاده کنید. ممکن است شما مجبور شوید فایل های سنگین را قبل از چاپ روی دستگاه ریخته و سپس چاپ کنید. ریکو آفیشیو MP 7502 با داشتن ۱.۵ گیگا بایت رم و ظرفیت هارد ۱۶۰ گیگا بایتی می تواند. هر فایل سنگین مورد نیاز شما را ذخیره و سپس چاپ کند.

اتصالات ورودی و توان مصرفی

اگر شما از ریکو آفیشیو MP 7502 یا هر دستگاه چاپ دیگر بخواهید برای پرینت فایل های مختلف استفاده کنید، دستگاه چاپ باید بتواند از طریق یک اتصال ورودی فایل های مورد نیاز را دریافت کند. هر چه راه های ارتباطی در دستگاه های چاپ بیشتر باشد. کاربری آن بیشتر است. در این دستگاه چاپ شما می توانید. با استفاده از پورت شبکه و یا پورت USB به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به دستگاه های دیجیتال جانبی وصل شده و به انتقال اطلاعات بپردازید.

از آن جا که شما از دستگاه های چاپ به صورت روزانه و چندین ساعت استفاده می کنید، توان مصرفی دستگاه باید به اندازه ای باشد که مجبور نباشید آخر ماه هزینه زیادی برای برق مصرفی خود پرداخت کنید. این مساله در کنار آسیب به محیط زیست، باعث هدر رفتن سرمایه شما نیز خواهد شد. ریکو آفیشیو MP 7502 دارای توان مصرفی ۱۹۵۰ وات بوده و شما می توانید. با خیال راحت ساعت ها در هر روز از آن استفاده کنید.

حداکثر سایز کاغذ و چاپ دو طرفه

در صورتی که شما دستگاه چاپ را برای اداره و به خصوص برای مراکز انتشارات خود بخواهید. در طول کار نیاز پیدا می کنید. که فایل های مختلف را روی برگه ها با سایزهای مختلف چاپ کنید. بنابراین دستگاه چاپ باید بتواند کاغذ با سایزهای مختلف را در خود جای داده و روی آن ها چاپ با سایز مناسب انجام دهد. ریکو آفیشیو MP 7502 در این زمینه نیز بسیار مناسب بوده و شما می توانید. برگه های مختلف تا سایز حداکثر A3 را در آن قرار دهید.

چاپ دو طرفه ویژگی دیگر دستگاه های چاپ است. که سرعت و دقت کار شما را تا چندین برابر افزایش می دهد. در واقع شما به جای متوقف کردن عملکرد چاپ و جابجا کردن دستی برگه، می توانید. گزینه چاپ دو طرفه را فعال کرده تا دستگاه به صورت خودکار و همزمان هر دو طرف برگه را چاپ کند. در ریکو آفیشیو MP 7502 این ویژگی بسیار کاربردی نیز به کار رفته و شما می توانید. از آن برای چاپ جزوات، کتاب ها و فایل های مختلف استفاده کنید.

ویژگی دستگاه ریکو آفیشیو

در کنار مشخصات اصلی و فنی این دستگاه چاپ، ریکو آفیشیو در این مدل دارای ویژگی های دیگری است. که بدون شک شما را به خرید آن راغب می کند. یکی از ویژگی های این دستگاه قابلیت استفاده از فینیشر و ذخیره خودکار ADF است. که تا حد زیادی قابلیت های آن را افزایش می دهد. شما می توانید با استفاده از این ویژگی ها از حالت چاپ جزوه و کتاب استفاده کرده و یا از یک نسخه اصلی برای چاپ چندین برگه استفاده کنید.

حجم کاری و ماهیانه این دستگاه چاپ نیز بسیار بالا است. و شما می توانید از آن برای مراکز شلوغ و پر کار نیز استفاده کنید. در صورتی که ظرفیت چاپ در محل کار شما تا کم تر یک میلیون برگ در ماه باشد، این دستگاه به خوبی می تواند. نیازهای کاری شما را برطرف کند. به بیان دیگر از این دستگاه را می توانید. در مراکز بسیار پر کار و شلوغ نیز استفاده کنید.

مزایا و معایب ریکو آفیشیو MP 7502

در کنار بررسی مشخصات و ویژگی های فنی این دستگاه چاپ در این بخش قصد داریم شما را به صورت جداگانه با مزایا و معایب آن آشنا کنیم. یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه چاپ سرعت بالای چاپ است. که در هر دقیقه ۷۵ برگه را می تواند با کیفیت بالا چاپ کند. توانایی چاپ دو طرفه و دوبلکس مزیت مهم دیگر این دستگاه چاپ است. که سرعت کاری شما را تا چندین برابر افزایش می دهد.

در صورتی که به صورت خیلی سخت گیرانه بخواهیم معایب این دستگاه به شما معرفی کنیم، بهتر است بدانید که اگر در محل کار خود به دنبال چاپ رنگی هستید، این دستگاه چاپ نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شما می توانید. با استفاده از این دستگاه فایل ها را تنها به صورت سیاه و سفید چاپ کرده. و در صورت نیاز به چاپ رنگی باید از دستگاه های دیگر استفاده کنید.

خرید دستگاه ریکو آفیشیو

با توجه به ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی و کاربردی آفیشیو در این مدل، خرید این دستگاه می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل برای شما باشد. شما می توانید به جای خرید ۴ دستگاه جداگانه پرینت، اسکن، کپی و فکس، یک دستگاه را با قیمت مناسب تهیه کنید. این مساله هم باعث صرفه جویی بسیار در هزینه های شما شده و هم فضای کم تری در محیط کار شما اشغال خواهد کرد.

شما می توانید این دستگاه چاپ را همراه با امکانات جانبی و یا بدون آن ها خریداری کنید. همانطور که در بالا نیز اشاره شد. این دستگاه چاپ دارای امکانات جانبی مانند ذخیره خودکار ADF، سورتر و فینیشر است. که کاربری دستگاه را تا چندین برابر افزایش می دهد. برای خرید دستگاه چاپ با ویژگی های جانبی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

قیمت دستگاه ریکو آفیشیو MP 7502

قیمت این دستگاه کپی همانند تمامی دستگاه های کپی با توجه به استوک، آکبند و یا بازسازی شده آن متفاوت است. در صورتی که شما برای پرداخت هزینه و خرید دستگاه چاپ هیچ گونه محدودیتی ندارید. می توانید این دستگاه چاپ را به صورت آکبند تهیه کنید. اما اگر شما به دنبال صرفه جویی در هزینه هایتان هستید و می خواهید دستگاه کپی را با قیمت کم تر تهیه کنید. انواع استوک و آکبند گزینه های مناسب تری برای شما هستند.

دستگاه های استوک و بازسازی شده با وجود کار کرده بودن، کیفیت و کارایی خود را تا حد بسیار زیادی حفظ کرده و شما می توانید. از آن ها تا سال ها استفاده کنید. البته برای خرید این نوع از دستگاه ها مراقب خرید دستگاه های معیوب باشید. بهتر است برای خرید فروشگاه هایی را انتخاب کنید. که تعداد و تنوع دستگاه های چاپ زیادی داشته. و دستگاه را همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل دهند.

جمع بندی و سفارش

با توجه به ویژگی های مثبت و کاربردی این دستگاه چاپ از جمله کیفیت و سرعت چاپ بالا، امکانات جانبی مانند ذخیره خودکار ADF، سورتر و فینیشر، ۴ منظوره بودن دستگاه، کپی دو طرفه و غیره بدون شک این دستگاه چاپ می تواند یک انتخاب مناسب برای محل کار شما باشد.

شما برای خرید این دستگاه چاپ می توانید. به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. کپی ایران یک فروشگاه لوازم اداری آنلاین است. که تنوع بسیار بالایی در مدل ها و برندهای مختلف دستگاه های چاپ دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت دستگاه مورد نظرتان را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو MP 7502 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.