دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۱

دستگاه فتوکپی استوک ریکو

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۱

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۱ یک وسیله بسیار مناسب و پرکاربرد جهت استفاده در شرکت ‌ها، ادارات، مراکز آموزشی و منازل به شمار می‌ آید. این دستگاه چند کاره ساخت کشور ژاپن و محصول برند معتبر ریکو می‌ باشد.

مشخصات فنی دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۱

این مدل دستگاه کپی دارای ۴۰ گیگ حافظه داخلی جهت ذخیره جزوات می‌ باشد. لازم به ذکر است که حداکثر سایز کاغذ در این مدل دستگاه کپی برابر A3 است. همچنین حداقل سایز کاغذ مصرفی در آن برابر با A5 می ‌باشد. این مدل دستگاه کپی از قابلیت اسکن و پرینت برخوردار بوده و از این رو یک دستگاه چند منظوره محسوب می شود. بنابراین کاربر را از وجود دستگاه‌ های دیگر بی ‌نیاز می ‌سازد. همچنین این دستگاه از قابلیت برنامه ‌ریزی برخوردار می باشد.

این مدل دستگاه کپی دارای سورت الکترونیکی بوده و نوع جوهر مصرفی در این مدل دستگاه تونر خشک می باشد. به طوری که قابلیت چاپ هر تونر در این دستگاه کپی تقریبا به ۳۰۰۰۰ برگ می رسد. از دیگر خصوصیات بارز دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۱ می ‌توان به دابلکس پشت و رو زن آن اشاره داشت. این خصوصیت باعث سرعت بخشیدن به کارها به طور چشمگیری خواهد شد.

این مدل دستگاه کپی حاوی چهار کاست ۵۰۰ برگی جهت چاپ اسناد می ‌باشد. نوع کپی این مدل دستگاه کپی به صورت سیاه وسفید می ‌باشد. یکی دیگر از مشخصات این دستگاه کپی این است که دارای سینیBy pass است. از اینرو برای فید سریع و یکباره کاغذهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این دستگاه کپی دارای قابلیت سورت الکترونیکی و قابلیت برنامه ریزی نیز می باشد.

قابلیت‌ های مهم دستگاه

این محصول، دستگاهی بسیار مناسب برای دفاتر و اداراتی با حجم کاری روزانه تا ۲۰۰۰ برگ به شمار می‌آید. این دستگاه از سرعت عملکرد مناسبی برخوردار است به گونه‌ای که با استفاده از آن قادر خواهید در هر دقیقه ۵۰ برگ را با کیفیت مناسبی چاپ نمایید. این مدل از قابلیتadf جهت اسکن اسناد به صورت اتوماتیک برخوردار می‌باشد.

از دیگر مزیت ‌های مهم دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۱ این است که دارای قابلیت اتصال usb می باشد. از اینرو کاربر راحتی می ‌تواند اطلاعات خود را از کامپیوتر به دستگاه انتقال دهد. همچنین استفاده از این دستگاه کپی به نوعی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می ‌باشد؛ زیرا در عین داشتن کیفیت بالا از مواد مصرفی ارزان قیمتی جهت چاپ استفاده می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌ های دستگاه کپی ریکو MP-5001 این است که از قابلیت اسکن همزمان پشت و رو سند برخوردار می ‌باشد. داشتن این ویژگی به نوعی از اتلاف وقت کاربر خودداری می‌کند.

این دستگاه از قابلیت چاپ بر روی کاغذ ۷۰ تا ۲۰۰ گرم بهره می ‌برد. سرعت این دستگاه برای تهیه نخستین کپی سیاه وسفید فقط ۱۵ ثانیه است. همچنین این دستگاه کپی اسناد را با رزولوشن ۶۰۰-۱۲۰۰dpi به خوبی چاپ و تکثیر می‌کند. بهتر است بدانید که هر کدام از قطعات این دستگاه کپی مانند بلید ترانسفر، درام، کاغذ کش و بلت ترانسفر، بلید درام و دولوپر تا ۵۰۰۰۰۰ برگ عمر مفید دارند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو ۵۰۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.