فتوکپی استوک تهران

شارپ 354

فتوکپی استوک تهران

فتوکپی استوک تهران را به راحتی می ‌توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید. از آن جا که این دستگاه ‌ها به صورت دسته دوم و کارکرده هستند. و یا تولید آن ها متوقف گردیده. بهتر است از هر فروشگاهی اقدام به خرید آن ها نکنید. لازم به ذکر است. که فروشگاه کپی ایران یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ‌ها در زمینه‌ واردات انواع دستگاه ‌های کپی استوک در سراسر ایران محسوب می ‌شود. از این رو برای خرید این نوع دستگاه‌ های کپی استوک بهتر است. از طریق فروشگاه معتبری چون کپی ایران اقدام کرد.

نکات مهم قبل از خرید دستگاه فتوکپی

یکی از نکات مهم و ضروری که در هنگام خرید دستگاه‌ های کپی رنگی استوک باید در نظر داشته باشید. میزان کارکرد دستگاه کپی می ‌باشد.

میزان کارکرد دستگاه

زیرا همان طور که می‌دانید خرید دستگاه‌ های استوک دارای مزایایی از قبیل قیمت مناسب و همچنین داشتن گارانتی است. اما بعضی از فروشگاه ‌های نامعتبر هستند. که اقدام به فروش دستگاه‌ های کپی بی‌ کیفیت و تقلبی می ‌کنند. از این رو در هنگام خرید باید از اصل بودن و کیفیت دستگاه به خوبی مطمئن شوید. و از فروشنده راجع به ضمانت نامه دستگاه مطلع شوید.

نصب و راه اندازی دستگاه

مساله‌ دیگری که در هنگام خرید فتوکپی استوک تهران باید مورد توجه قرار گیرد نصب و راه‌اندازی آن می ‌باشد. زیرا نصب این نوع دستگاه ‌ها ممکن است برای افراد عادی کاری آسان و ساده نباشد. بنابراین قبل از خرید دستگاه در مورد نصب آن نیز باید با فروشنده صحبت داشته باشید و مطمئن شوید که در راه‌اندازی و نصب آن دچار مشکل نمی‌ شوید.

شناسنامه و کشور ساخت دستگاه

همچنین یکی دیگر از نکات مهم داشتن شناسنامه دستگاه کپی رنگی استوک می‌ باشد. این دستگاه ‌ها توسط برند های معتبر کشور های اروپایی و آمریکایی ساخته و به بازار عرضه شده‌اند؛ از این رو بعد از ساخت دارای یک شناسنامه معتبر می‌ باشند.

سال تولید

همچنین از دیگر نکاتی که در هنگام خرید دستگاه‌ های کپی رنگی استوک باید در نظر گرفته شود، سال ساخت دستگاه می ‌باشد. سعی کنید دستگاه‌ هایی که دارای سال ساخت کمتری هستند را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه‌ های استوک دارای ۵ سال ساخت می ‌باشند و بعد از گذشت این مدت سرویس و به کشورهای دیگر فروخته می ‌شوند.

خرید از فروشگاه معتبر

با توجه به موارد ذکر شده و نکات مهم برای خرید فتوکپی رنگی استوک بهتر است از طریق فروشگاه معتبر کپی ایران اقدام به خرید این نوع دستگاه ‌ها نمایید. زیرا با خرید از این فروشگاه تمامی شک‌ های شما در رابطه با این که دستگاه بی‌ کیفیت و تقلبی است، بر طرف خواهد شد و خریدی مطمئن و رضایتمندانه خواهید داشت. فروشگاه کپی ایران که یکی از معتبرترین و با سابقه ‌ترین فروشگاه‌ ها در زمینه‌ تامین انواع ماشین ‌های اداری و دستگاه ‌های کپی به شمار می ‌آید و کیفیت تمامی دستگاه‌ های خود، اعم از استوک و آکبند، را از سه ماه تا یک سال ضمانت می کند. بدین ترتیب حتی اگر دستگاه دچار مشکل شد، کارشناسان کپی ایران در کوتاه ترین زمان ممکن خرابی محصول را بر طرف خواهند کرد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی استوک تهران کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.