فتوکپی توشیبا رنگی

توشیبا 3555

فتوکپی توشیبا رنگی

فتوکپی توشیبا رنگی یک انتخاب پرطرفدار برای خریداران دستگاه های فتوکپی رنگی می باشد. امکانات و قابلیت های متعدد، کیفیت ساخت بالا و چاشنی طراحی هنرمندانه توشیبا، از جمله پوئن های مثبتی هستند. که شما با خرید یک دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی دریافت می کنید. فتوکپی توشیبا رنگی در مدل های مختلف و متناسب با هر طیفی از امور اداری به فروش می رسد.

شرکت توشیبا

شرکت Toshiba یک شرکت ژاپنی می باشد. که مهندسی کم نظیر و درجه یک ژاپنی را در ساخت دستگاه های خود به کار می برد. هنگامی که از مهندسی درجه یک صحبت می کنیم، منظورمان یکپارچگی، سازگاری و کیفیت ساخت بی مانندی است که در همه مدل های توشیبا رعایت شده و دستگاه های ساخت این شرکت را به یکی از محبوب ترین ماشین های اداری در سرتاسر جهان تبدیل کرده است.

فتوکپی توشیبا رنگی را می توانید از نمایندگی های فروش توشیبا و فروشگاه های معتبری مثل فروشگاه کپی ایران خریداری نمایید. خرید فتوکپی توشیبا رنگی از کپی ایران در مدل ها و به همراه پیکربندی های گوناگون امکان پذیر می باشد.

ویژگیهای فتوکپی توشیبا رنگی

دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی و به طور کلی دستگاه های این سری، در مدل های مختلفی به بازارها عرضه می شوند. هر یک از مدل های این سری دستگاه ها قابلیت ها و ویژگی ها متنوعی دارد که سبب می شود. آن مدل مخصوص کارهای اداری ویژه تری باشد و بتواند نهایت کارایی خود را معطوف به یک زمینه کاربری بکند.

درواقع دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی، با توجه به مدل و سری ساخت خود، علاوه بر ویژگی ها و قابلیت های عمومی که دارا بوده و آن دستگاه را برای طیف گسترده ای از امور اداری مناسب می سازد. ویژگی ها و قابلیت های تخصصی بسیاری را نیز داراست که سبب می شود. آن مدل بتواند پاره ای از امور خاص اداری را نیز انجام دهد.

تکنولوژی

سری دستگاه های فتوکپی رنگی توشیبا بر اساس تکنولوژی چاپ لیزری کار می کنند. به همین علت قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دستگاه های پلاتر و جوهرافشان دارند. تکنولوژی چاپ لیزری علی رغم کیفیت ضعیف تر نسبت به پلاتر ها، قیمت بسیار به صرفه تری دارد. از سوی دیگر کیفیت و وضوح تصاویر تهیه شده توسط آن نسبت به سایر تکنولوژی ها بسیار بهتر بوده و کاملا راضی کننده است.

عملکرد دستگاه فتوکپی

این دستگاه ها به این ترتیب کار می کنند. که بر اساس دستورات پردازش کننده کامپیوتری خود، مقدایر مشخصی از تونر کارتریج های رنگی را در نقاط صحیح ذوب کرده و همزمان بر روی کاغذ می ریزند. در نتیجه ترکیب رنگ این تونر کارتریج ها، رنگ های مطلوب مشاهده می شود. به همین علت، در دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی، در هر مدلی، نیاز به حضور همزمان چندین تونر کارتریج می باشد.

 سیستم CMYB

سیستم رنگ گذاری این دستگاه ها معمولا بر اساس سیستم CMYB می باشد. به این نحو که دستگاه تنها از ۴ رنگ فیروزه ای، سرخابی، زرد و مشکی به منظور تهیه رنگ های ضروری استفاده می کند. در نتیجه شما به منظور استفاده از این دستگاه ها مستلزم استفاده از حداقل ۴ تونر کارتریج با رنگ های ذکر شده خواهید بود.

خرید دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا

خرید دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی در مدل ها و به همراه پیکربندی های مختلفی امکان پذیر می باشد. شما می توانید با انتخاب مدل و پیکربندی متناسب با کسب و کار و نوع کاربری خود، نهایت توان دستگاه را حین کارکرد شاهد باشید. همچنین با انتخاب مدل صحیح، قادر خواهید بود توان تولیدی خود را بالا برده و به حداکثر نیز برسانید. اما همه این ها منوط به انتخاب یک مدل متناسب با کاربری شما می باشد.

همانطور که گفته شد، دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی مدل های متنوعی دارد. درواقع به علت محبوبیت بسیار بالای این مدل ها در سر تا سر جهان، توشیبا دستگاه های این سری را با قابلیت های مختلفی ارائه می کند تا پاسخگوی همه نیازهای اداری و خانگی باشند. اما خود همین تنوع ممکن است. باعث سردرگمی خریداران بین این همه گزینه خرید شود. در نتیجه به منظور انتخاب دستگاه مناسب، چه باید کرد؟

نوع کاربری

ابتدا و پیش از اینکه اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود کنید. نوع کاربری و کسب و کار خود را مد نظر قرار بدهید. به منظور انجام این کار شما می توانید. با پاسخ به چند سوال، از نوع کاربری خود برآوردی حاصل کنید. چه سطحی از کاربری را مدنظر دارید؟ با خرید دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی چه قابلیت ها و توانایی ها را انتظار دارید دریافت کنید؟ چه بودجه ای را به خرید دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی اختصاص داده اید؟

آپشنهای اختیاری

پس از انتخاب مدل مناسب، شما می توانید پیکربندی، آپشن های اختیاری، آکبند یا استوک بودن و بسیاری از پارامتر های دیگر را نیز تغییر دهید. به یاد داشته باشید که تغییر این موارد سبب تغییر کیفیت و کارایی و همچنین قیمت دستگاه می شود. فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع ماشین های اداری از جمله دستگاه های سری دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی در مدل ها و پیکربندی ها مختلف می باشد. حق انتخاب گسترده ای را به مشتریان خود می دهد.

قیمت دستگاه

قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی به عوامل متعددی بستگی دارد و ممکن است. در دستگاه های مختلف از همین مدل نیز تفاوت داشته باشد. این سری ساخت از سری های با کیفیت شرکت توشیبا می باشد. بسیاری از دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات و ادارات مختلف دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی یا یکی از هم خانواده های آن را به عنوان دستگاه چندکاره اصلی خود انتخاب کرده اند. محبوبیت این دستگاه دلالت بر عملکرد خوب آن دارد.

اما قیمت دستگاه کپی توشیبا رنگی می تواند. تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی تغییر کند. از این رو لازم است اگر قصد خرید این مدل ها را دارید، این عوامل را شناخته و در تعیین قیمت دستگاه خود هوشمندانه عمل کنید.

اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی، خرید دستگا ه در حالت های استوک و بازسازی شده و حضور آپشن های اختیاری می باشد. در اینجا به توضیح آپشن های اختیاری و کمی جلوتر به توضیح حالت های خرید این دستگاه ها خواهیم پرداخت.

آپشنهای اختیاری

شما می توانید چندین آپشن مختلف را به صورت اختیاری بر روی دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی خود قرار دهید. به این ترتیب شما امکان شخصی سازی دستگاه با توجه به نیازها و کاربری خود را خواهید داشت. همچنین می توانید با حذف آپشن هایی که به آن ها نیازی ندارید، در مبلغی که به هزینه دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی خود اختصاص داده اید نیز صرفه جویی کنید. همچنین با کنار گذاشتن این امکانات اختیاری دستگاه شما فضای کمتری را اشغال خواهد کرد.

سورتر و فینیشر

از جمله این آپشن ها می توان به سورتر و فینیشر اشاره کرد. این دو بخش که نسبتا فضای زیادتری را نیز به خود اختصاص می دهند مربوط به فرآیندهای بعد از چاپ یا تکثیر می باشند. سورتر اوراق چاپ شده شما را مرتب کرده و در دسته بندی های دلخواه قرار می دهد. فینیشر نیز این اوراق را به صورت کتاب، منو، بروشور یا کتابچه هایی در ابعاد استاندارد صحافی کند.

ADF

سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF و لارج باکس نیز دو آپشن اختیاری دیگر می باشند. که بر سرعت ورود اسناد به دستگاه تاثیر می گذارند. لارج باکس فضای اوراق خام شما را چندین برابر می کند. که این فضا در کنار قدرت تولیدی دستگاه می تواند به معنای افزایش توان تولیدی کسب و کار شما باشد. سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF نیز فرآیند قراردادن کاغذ در ورودی دستگاه دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی را کاملا اتوماتیک و خودکار می کند.

فروش دستگاه

فروش دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی توسط فروشندگانی بسیاری در سر تا سر جهان انجام می شود. اما خرید از یک فرشونده معتبر و مطمئن اهمیت بسیاری دارد. فروشنده های معتبری مثل کپی ایران، فروش ماشین های اداری از جمله فروش دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی را مطابق با استانداردهای قیمت گذاری جهانی انجام می دهند. در نتیجه شما دستگاه ها را با قیمتی معقول و منطقی خریداری خواهید کرد.

همچنین شما با خرید از فروشنده های معتبر، گزینه های مختلفی پیش روی خود خواهید داشت. داشتن انتخاب های متعدد به شما حق انتخاب می دهد و باعث می شود که بتوانید ایده آل ترین و مناسب ترین دستگاه را انتخاب و خریداری نمایید. بعلاوه که هم از سلامت دستگاه خریداری شده آسوده خاطر خواهید بود. و هم از معقول بودن هزینه ای که برای خرید آن پرداخت کرده اید.

کپی ایران فروشگاه معتبری می باشد. که فروش دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی را در هر مدلی و با گزینه های متنوع خرید انجام می دهد.

 آکبند

دستگاه های آکبند یکی از حالت هایی هستند. ماشین های اداری از جمله دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی به آن صورت به فروش می رسند. دستگاه های آکبند کاملا نو می باشند و به همین علت قادرند که نهایت کارایی را از خود به نمایش بگذارند. اما این دستگاه ها از سوی دیگر قیمت بیشتری دارند و گرانتر می باشند.

دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی بازسازی شده
شما می توانید این دستگاه را در مدل های مختلف آکبند، استوک یا بازسازی شده خریداری کنید. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبند، برای مدتی کار کرده اند. ولی قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی استوک یا بازسازی شده بسیار ارزان تر است و می توانند شما را در صرفه جویی هزینه ها یاری کنند.

برخی از دستگاه های استوک ممکن است تحت تعمیراتی قرار بگیرند. و به این ترتیب کارایی آنها بالاتر نیز برود. دستگاه های تحت تعمیر قرار گرفته شده با نام بازسازی شده به فروش می رسند. توجه داشته باشید که این دستگاه ها در نهایت سلامت به سر می برند. و همچنین کارایی کاملی را نیز نشان می دهند. تنها به علت همین ویژگی ها حق فروش مجدد دارند.

 استوک

دستگاه های استوک، دستگاه های واگذارشده کم کارکردی هستند که کاربران اروپایی یا آسیای شرقی هرساله به علت عدم برخورداری از خدمات جدید و در نهایت کارایی و سلامت واگذار می کنند. این دستگاه ها مجددا و با نام استوک به فروش می رسند.

دستگاه های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبندآکبند برای مدتی کار کرده اند و توسط سازنده خود خدماتی دریافت نمی کنند. ولی این دستگاه ها کارایی کامل دارند. نکته مهمتر اینکه قیمت دستگاه های استوک، از جمله هزینه دستگاه فتوکپی توشیبا رنگی دست دوم و درواقع فروخته شده در حالت های آکبند و بازسازی شده، بسیار کمتر از قیمت دستگاه آکبند می باشد. به این ترتیب شما می توانید با خرید مدل های استوک و بازسازی شده از کپی ایران، در عین مطمئن بودن از سلامت دستگاه، در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

دستگاه کپی توشیبا رنگی دست دو یا در واقع همان دستگاه کپی توشیبا رنگی استوک، ممکن است پیش از فروش مجدد از سوی فروشنده خود برچسب هایی را مبنی بر میزان کارکرد و سلامت دستگاه دریافت کند. بدیهی است دستگاه های کم کارد، استهلاک کمتری را تجربه کرده و به همین علت کیفیت بالاتری دارند. درنتیجه بالاتر بودن کیفیت، قیمت دستگاه کپی توشیبا رنگی دست دو کم کارد، کمی بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.